Γεια σας κεφτεδακιαα🤗Εχω βαλει πολυ..κινκι πραγμα σε αυτο το κεφαλαιο να ξερετε😂Φιλιαα💜
Πηρα τηλεφωνο τη μαμα μου για να της πω οτι ξεκιναμε και φυγαμε.Κατω ειδαμε τον Μαρκο στο αμαξι του να μας περιμενει.
'Οο τι θα κυκλοφορησω σημερα!'ειπε κοιτοντας τη Βανα.Οπ!Τι εχουμε δω?!'Ευχαριστουμε'του απαντησε κοιτοντας τον εντονα.Μαλιστα..
Μπηκαμε στο αμαξι και φυγαμε.Στη διαδρομη υπηρχε σιωπη που αποφασισε να σπασει ο Μαρκος.
'Τι εγινε ρε κοριτσια?Πως και τοση ησυχια?Ειδικα απο εσενα Καλυψω δεν το περιμενα'ειπε.'Μμμ'ηταν το μονο που απαντησα.
'Εεε κοπελια ξυπνα!'μου ειπε η Βανα γυρνωντας πισω αφου καθοταν στην θεση του συνοδηγου και κουνοντας περα δωθε το χερι της μπροστα στο προσωπο μου.
'Ε τι?'
'Τι σκεφτοσουν?'με ρωτησε η Ελισαβετ.
'Τιποτα'.
'Ολοι ξερουν αυτο το τιποτα των γυναικων!'ειρωνευτηκε ο Μαρκος και τον κοιταξα με δολοφονικο βλεμμα.Αλλο που αυτος δεν το ειδε..
Δεν απαντησα και σε 5 λεπτα ειχαμε φτασει εξω απο ενα κλαμπ.Εχω ορεξη σημερα!
Μπηκαμε μεσα κι αρχισαμε να ψαχνουμε τους υπολοιπους.Ειδαμε σε ενα τραπεζι να καθονται ο Αχχιλεας,ο Γιαννης,καποια αλλα αγορια κι ο..ΓΙΩΡΓΟΣ?
Τι κανει αυτος εδω?!Πηγαμε σε αυτους κι ο Αχχιλεας μαλλον ειχε ορεξουλες..
'Οπ!Η σεξουλιαρα!'η ποια?Οτι ναναι ειναι αυτο το παιδι.'Οπ!Η σεξομηχανη!'συνεχισα κι εγω να τον κοροιδευω.
'Ορεξουλες εχεις βλεπω..'ειπε κλεινοντας μου το ματι.Δεν ηθελα να ασχοληθω μαζι του,ετσι τον κοιταξα με ενα και καλα υποτιμητικο υφακι και τον απεφυγα.Χαιρετισα τους αλλους εκτος απο τον Γιωργο που δεν τον ξερω καλα.
'Εμενα δε με χαιρετας Καλ?'ιου!Τι ονομα ηταν αυτο?!Τελος παντων επειδη δε μου αρέσουν οι ειρωνιες τον αγκαλιασα ψυχρα κι εκατσα σε μια καρεκλα.
'Ελισαβετ παμε να φερουμε ποτα?'ρωτησε η Βανα.
'Ναι παμε!Καλυψω τι θα πιεις?'
'Ενα ουισκι με παγο'
'Ωραια.Μαρκο?'
'Μια βοτκα'.
'Οκκ'ειπε κι εφυγαν.Δεν ηθελα να ρωτησω αλλα με ετρωγε η περιεργεια οποτε μου ξεφυγε.
'Γιωργο?Εσυ πως κι εισαι μαζι μας?'
YOU ARE READING
#Dangerous Love
Teen FictionΧτύπησε το κουδούνι και πηγα στο κυλικείο να πάρω έναν καφέ.Οπως εφευγα ο Αχχιλεας επεσε πανω μου. 'Καλα ποτέ δεν βλεπεις μπροστα σου?'μου είπε νευριασμενα. 'Πας καλά μωρε? Εσυ έπεσες πανω μου!' 'Πω ρε πουστη σκατα με έκανες!' 'Δε σε εκανα! Ησουν'. ...