Ωχχ άλλη μία μέρα σχολείου! Τι θα κάνω? Κι είναι ακόμα αρχή! Τέλος πάντων..ας το ανεχτω.
~Ναι γιατί αν δεν το ανεχτείς εσύ,όλοι θα σου πουν 'ναι παιδί μου μην πας'.~
Εσύ σκάσε πρωί-πρωί!
~Ηλίθια!~
Βουλο είπα!
Ευτυχώς αυτή η σπαστικη φωνή που έχω πολλές φορές στο κεφάλι μου σταμάτησε. Γιατί δε γίνεται να σκάσουν όλοι να με πριζουν επιτέλους?
Σηκώθηκα με το ζόρι απο το κρεβάτι μου και πηγα να ετοιμαστώ και τα σχετικά.
Όταν ήρθε η Βανα φύγαμε για το σχολειο.Εκεί βρήκαμε τις υπόλοιπες και κάτσαμε μαζί τους. Μετά απο ενα λεπτο άκουσα κάποιον να με φωναζει. Σιγά μην είναι ευχάριστο. Ωχ, ο Αχιλλέας..καλα το πα εγώ..
'Τι θες πρωι-πρωί?''Γλυκα παλι νευρα εχεις?'
'Οχι μου τα χεις σπασει. Δεν εχουν μεινει αλλα!'
'Ελα τώρα που δε σαρέσει που ασχολούμαι μαζί σου..'
'Αν και δεν είσαι συνηθισμένος να στο λενε αυτο..: ΌΧΙ ΔΕ ΜΑΡΕΣΕΙ!'
'Ώστε το παραδέχεσαι οτι με θελουν ολες?!' Ας του κόψει κάποιος αυτή την αυτοπεποίθηση! Δεν τον αντέχω αλλο!
'Μπορεις να μου πεις τι θες?'
'Να ψωφίσεις αλλα αυτο ειναι αλλο'
'Πω ρε μαλακα παρατα με επιτελους'. Μόλις του το είπα αυτο,το ψιλομετανιωσα,αφού κάρφωσε το βλέμμα του στο δικό μου με τρόπο που κάποιος άλλος θα είχε τρέξει μακρυά. Αλλά δεν επρεπε να του δειξω οτι τρομαξα.
'ΣΟΥ ΈΧΩ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΆΣ ΈΤΣΙ ΣΕ ΜΈΝΑ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ ΣΕ ΚΑΛΟ!' Μου είπε πιάνοντας με απο τον καρπό μου παρα πολυ δυνατα.
'Μη με ακουμπας!' Ενταξει τωρα φωνάζαμε υπερβολικα κι όλοι μας κοιτουν. Πανέμορφα!
'Ζητά μου συγγνώμη!'
'Σιγα μη σου ζητησω και συγγνωμη! Άσε με είπα!'
'Γλυκα σκάσε και ζητά γιατι θα το μετανιώσεις!'
'Αντε γαμησου!'
'Εεε τι γινεται εκει? Αναγνώστου ασε την κοπέλα τωρα!' Ειπε πολυ νευριασμένος ενας καθηγητής και τοτε ήταν που μας κοίταξαν όλοι. Να ανοίξει η γη να με καταπιεί τώρα! Τώρα ομως!
'Κι εσείς δεσποινίς μου πως μιλάτε ετσι?Γρήγορα κι οι δυο στον διευθυντή! Τι με κοιτάτε? Τσακιστειστε!'
Μπηκαμε στο γραφειο του διευθυντή κι αυτος μας αγριοκοιταξε. Του εξήγησε ο αλλος ο καθηγητής που μας είχε φέρει τι εγινε κι έφυγε. Οπότε μείναμε εμείς κι ο διευθυντής. Θαυμάσια! Πρωτη βδομάδα κι έχουμε γινει σκατα!
YOU ARE READING
#Dangerous Love
Teen FictionΧτύπησε το κουδούνι και πηγα στο κυλικείο να πάρω έναν καφέ.Οπως εφευγα ο Αχχιλεας επεσε πανω μου. 'Καλα ποτέ δεν βλεπεις μπροστα σου?'μου είπε νευριασμενα. 'Πας καλά μωρε? Εσυ έπεσες πανω μου!' 'Πω ρε πουστη σκατα με έκανες!' 'Δε σε εκανα! Ησουν'. ...