Πήγαινα προς το σπίτι μου και σκέψεις μου ερχόντουσαν στο μυαλό.
•Δηλαδή εγω τώρα δεν είμαι παρθένα?
•Το χω μετανιώσει?
•Μπα..δε νομίζω..αλλωστε ηταν ωραιο.
•Οι άλλοι γιατί με άφησαν στον Αχχιλεα?
•Εχουν να μου δώσουν εξηγήσεις..οπως κι εγώ σε αυτούς.Με αυτα και με αυτά έφτασα σπίτι γρηγορα,αλλά με έναν τρομερο πονοκέφαλο. Ουφ..θα ζητήσω λεπτομέρειες για το βραδυ αυριο.
Μόλις μπήκα διαπίστωσα ότι ημουν μονη μου,αφού οι γονείς μου είναι στη δουλεια.Τέλεια.Θα μπορέσω να ησυχάσω από χθες.Το κεφάλι μου πονάει υπερβολικα για αυτο εφαγα πολυ λιγο,γιατί δεν ειχα ορεξη,ήπια ενα ντεπον και πηγα για ύπνο.
[...]
'Καλυψω!'άκουσα τη μητέρα μου να με φωνάζει.'Ακομη κοιμάσαι?'συνέχισε.
'Οχι πια'της φώναξα εκνευρισμένη.
'Πως πέρασες χθες?'μπηκε σίφουνας στο δωμάτιο.
'Καλα'.
'Μονο καλά?'
'Τέλεια.Εντάξει τώρα?'
'Εγω φταίω που ρωταω!'
'Ελα ρε μαμα μην αρχιζεις!'
'Οχι μην αρχίζω!Εγω εχω δωσει όλη μου τη ζωή για να αναθρεψω εσένα και τα αδέρφια σου,εχω αφησει τι1 ανάγκες μου για τις δικιές σας για να μη σας λείψει τίποτα κι όταν νοιάζομαι για εσάς ενοχλείστε!'
'Πωω ελεος ρε μαμα!'είπα κι εβαλα το μαξιλάρι πανω απο το κεφαλι μου προσπαθώντας να μην την ακουω.
'Παλι περιοδο εχεις?''Κωστα!Έλα να ακούσεις την κόρη σου πως μου μιλαει!Κανενας σεβασμός πια!'καλα τι έχει πάθει?
'Ρε μαμα πας καλά?Τι σε εχει πιασει?Σαν χαζή κάνεις!'της είπα ενω ειχα σκάσει στα γέλια με αυτά που έλεγε.
'Αυτες οι παρέες σου φταινε που εχεις βγαλει γλωσσα!Αχχ,κακομοίρα μου μαζέψου'.
'Εντάξει,ενταξει μαμα μου συγγνώμη φυγε τωρα'της είπα και σηκώθηκα και την αγκάλιασα για να σταματησει.Εκεινη με φιλησε κι έφυγε.
Καλά τι έπαθε?Ιιι,εχει γούστο να περνάει κλημακτηριο!Την εβαψα..Εγω έφηβη κι αυτή με κλημακτηριο..Λυπαμαι τον μπαμπά μου.
Γέλασα με τις σκέψεις μου,μέχρι που άρχισε να χτυπάει το κινητό μου.
'Ναι'απαντησα.'Ελα Καλυψω'.
'Α ελα Βανα!'
'Τι κάνεις?'
'Εδω αντέχω τη μάνα μου,εσύ?'τη ρωτησα γελώντας ελάχιστα.
'Γιατί τι εγινε πάλι?'
YOU ARE READING
#Dangerous Love
Teen FictionΧτύπησε το κουδούνι και πηγα στο κυλικείο να πάρω έναν καφέ.Οπως εφευγα ο Αχχιλεας επεσε πανω μου. 'Καλα ποτέ δεν βλεπεις μπροστα σου?'μου είπε νευριασμενα. 'Πας καλά μωρε? Εσυ έπεσες πανω μου!' 'Πω ρε πουστη σκατα με έκανες!' 'Δε σε εκανα! Ησουν'. ...