Μόλις φτάσαμε σπίτι μου κι άνοιξα την πόρτα,ο Αχχιλέας μπήκε γρήγορα μέσα.
'Εχει ζεστό νερό?Θέλω να κάνω ένα μπάνιο,νιώθω υπερβολικά γαμημενα βρώμικος!''Ναι κάτι φαίνεται..Τέλος πάντων.Εχει.Περιμενε να σου φέρω μια πετσέτα'.
'Εγω δεν ντρεπομαι'ειπε κι έβγαλε το παντελόνι του.
'Ελεος!'φωναξα και πήγα γρήγορα μέσα για να του φέρω πετσέτα.
Μόλις γύρισα ο Αχχιλέας είχε μπει ήδη στο μπάνιο.
'Να μπω?''Ναι είμαι στη μπανιέρα'ειπε και μπήκα.
'Στην αφήνω στο πλυντήριο'ειπα και βγήκα έξω.
Πήγα στον καναπέ και χαζευα στο κινητό.Μετα από 10 λεπτά βγήκε ο Αχχιλεας με μια πετσέτα τυλιγμένη στη μέση του.
'Ρε ξέρεις τι ξέχασα?'τι σώμα είναι αυτό καλέ?Τι να ξεχασε?Όλα τα χεί..'Τι?'ρωτησα κοιτάζοντας συνέχεια επίμονα το σώμα του χωρίς να το θέλω..
'Ρουχα'.
'Αα δεν πειράζει..μια χαρά είμαστε κι έτσι..'μου ξέφυγε..
'Ε?'ειπε γελώντας ελαφρά.
'Ε-εννοω πως θα σου δώσω κάτι του αδερφού μου'.
'Εχεις αδερφό?Πως τον λένε?'
'Βασιλη'
'Κατσε..και σε λένε Παπαστράτου στο επόμενο?'μη μου πεις πως γνωρίζονται..
'Ναι'.
'Ποσο χρονών είναι?'
'23'.
'Βρε τον Βασίλη..'
'ΤΙ?'
'Τιποτα απλώς βγαίνουμε κάποιες φορές.Καλο παιδι'.
'Το ξερω'.
'Ναι'.
'Θες να ντυθείς?'ειπα αφού όλη την ώρα συνηδητοποιησα πως κοιτούσα όλα τα μέρη εκτός από το πρόσωπο του.
'Εγω πιστεύω πως μια χαρά ειμαι κι ετσι'.
'Εγω πάλι όχι!'
'Ναι...'ειπε κι έπεσε από πάνω μου στον καναπέ.
'Τι κανείς ρε Αχχιλέα?Σήκω!'φωναξα.
Εκείνος όμως αντίθετα με πίεζε κι άλλο με αποτέλεσμα να μη μπορώ να σηκωθώ με τίποτα.
'Ελα αφού ξέρω πως θα το ήθελες πολύ!''Τι λες μωρέ?Εγώ με εσένα?Ούτε καν!'
'Χαχαχα είσαι αστεία Καλυψώ!'
'Ωραια σήκω τώρα!'
'Με την καμία όμως!'ειπε κι όρμησε στον λαιμό μου.Το γεγονός ότι είχα ένα τέτοιο παιδί από πάνω μου χωρίς ρούχα,να με φιλάει στο λαιμό..με έφερνε σε άλλη κατάσταση..ήμουν επικίνδυνη.
'Αχ-Αχχιλεα σταματα'προσπαθησα να πω.Εκεινος δε μου απάντησε καν.
YOU ARE READING
#Dangerous Love
Teen FictionΧτύπησε το κουδούνι και πηγα στο κυλικείο να πάρω έναν καφέ.Οπως εφευγα ο Αχχιλεας επεσε πανω μου. 'Καλα ποτέ δεν βλεπεις μπροστα σου?'μου είπε νευριασμενα. 'Πας καλά μωρε? Εσυ έπεσες πανω μου!' 'Πω ρε πουστη σκατα με έκανες!' 'Δε σε εκανα! Ησουν'. ...