Ακόμη δε μπορώ να καταλάβω!Τι κόλλημα έχει ο Γιώργος κι ο Κώστας να μη μιλάω με τον Αχχιλεα.Οκ..καναμε σεξ,τέλος!Σοβαρά τώρα πιστεύανε πως θα συνέχιζα μαζί τους ενώ τους έκατσα μετά από τόσο ποτό στο κλαμπ?? Τι ηλίθιοι..
Με διέκοψε από τις σκέψεις μου το κινητό μου.
'Ναι?''Ο Κώστας ειμαι'.
'Τι θες?'
'Προσεχε!'
'Θα μου πεις?'
'Στις 8 η ώρα να είσαι στο παρκάκι κοντά στο σπίτι σου'.Σοβαρα τώρα??Θα με βιάσει μέσα στους θάμνους??
'Και μην τολμήσεις και δεν έρθεις αν δε θες να βρουν νεκρή..'συνεχισε.'Οκ'ειπα και το κλεισα.
Ίσως αν μιλούσα για αυτό στον Αχχιλέα να με βοηθούσε..Αλλά αν τα κάνω μπουρδέλο?Πωω, έχω βρεθεί σε αδιέξοδο..Μάλλον πρέπει να του μιλήσω.Αφου δω όμως πρώτα τι θέλουν οι μαλάκες!
Ντύθηκα και κατέβηκα κάτω.
'Που πας?'με ρώτησε η μητέρα μου.'Μια βόλτα με μια κοπελα'.
'Ενταξει μην αργήσεις πολυ'.
'Θα δω δε ξέρω τι θα κανουμε'.
'Ενταξει γεια σου'.
'Γεια'ειπα και έκλεισα την πόρτα.
Η ειρωνεία είναι ότι εγώ εννοούσα ότι δε ξέρω τι με περιμένει όχι ότι δε ξέρω αν απλώς θα κάτσουμε ή θα πάμε σε κανένα μαγαζι..
Περπατούσα για 5 λεπτά μέχρι που έφτασα.Εκει είδα να με περιμένει ο Κώστας.Πλησιασα προς το μέρος του και γυρισε να με κοιτάξει.
'Καλως την'.'Λιγο γρήγορα όμως γιατί μου είπε η μάνα μου να μην αργησω'.
'Δε θα αργησουμε,την όρεξη σου νομίζεις έχω?'
'Για να ασχολείσαι μαζί μου μάλλον ναι'.
'Κατσε'ειπε και κάτσαμε σε ένα παγκάκι.
'Λοιπον..Τι έγινε κι έπρεπε να έρθω εδώ?'
'Προσεχε'.
'Μα δεν είπα κάτι!'
'Οχι..δεν το εννοώ έτσι..'
'Αλλα πώς?'
'Κοιτα.Στην αρχή ήμουν κι εγώ υπέρ όλου αυτού του εκβιασμού αλλά ο Γιώργος κι η άλλη ούτε το όνομα της δε θυμάμαι το χουν παρακανει'.
'Ε?'
'Ναι ξέρω πως σου φαίνεται περίεργο που στα λέω εγώ όλα αυτά άλλα νταξει κάθησα και σκέφτηκα λογικα'.
YOU ARE READING
#Dangerous Love
Teen FictionΧτύπησε το κουδούνι και πηγα στο κυλικείο να πάρω έναν καφέ.Οπως εφευγα ο Αχχιλεας επεσε πανω μου. 'Καλα ποτέ δεν βλεπεις μπροστα σου?'μου είπε νευριασμενα. 'Πας καλά μωρε? Εσυ έπεσες πανω μου!' 'Πω ρε πουστη σκατα με έκανες!' 'Δε σε εκανα! Ησουν'. ...