❌🍸κεφαλαιο 9🍸❌

262 10 0
                                    

Ξύπνησα από τον ήχο του κινητού μου που κάποιος με έπαιρνε τηλέφωνο.Χωρις να δω ποιος ήταν το σήκωσα.
'Ναι?'

'Γλυκα τι ηταν όλα αυτα χθες?'

'Αχχιλεα?!'τι τον νοιαζει αυτον?

'Ναι ετσι με λενε'ειπε εκνευρισμένα.

'Πας καλά?Με παιρνεις τηλέφωνο,με ξυπνας και με ειρωνεύεσαι κι από πανω?!'είπα πολυ νευριασμένη.

'Γλυκα πρώτον,ειναι 4 το απόγευμα.Δευτερον,δεν μου απάντησες και τρίτον μη μου μιλάς έτσι γιατι την εχεις γαμησει!'ρε δεν παμε καλά!Επισης..ποτε πήγε 4?

~Ναι αφου χθες ησουν με τον άλλον και γύρισες ξημερωματα λογικό ειναι!'

Εσύ σκασε!
'Δεν απαντάς ε?'ωχχ ξεχάστηκα!Ηλιθια φωνή.

'Αντε γαμησου ρε Αχχιλεα!'είπα και το κλεισα.Πληθυκα,ντύθηκα και κατέβηκα τις σκάλες για να φάω κάτι.Αποφασισα να φτιάξω τοστ.Παλι καλα ειμαι μόνη μου σπιτι κι έχει ησυχία.

Όπως έβγαλα το τοστ απο την τοστιέρα χτύπησε το κουδούνι.Ανοιξα κι είδα τον Αχχιλεα μπροστα μου.
'Τι κανεις εσυ εδώ?'

'Μονη σου εισαι?'

'Εγω ρωτησα πρωτη'.

'Απαντά γαμω!'

'Πωωω μωρε νευρα!Ναι μόνη μου ειμαι!'οταν το ειπα αυτο με έσπρωξε και μπήκε μέσα.Πηγε κι έκατσε στον καναπέ.
'Πρεπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα για το πώς θα μου μιλάς εμενα'ειπε και φοβήθηκα λιγο ειναι η αλήθεια όμως δεν το έδειξα.

'Ρε δεν μας χαιζεις!'του είπα κι ηρθε κατευθειαν σε μενα.Με σήκωσε και με πέταξε στον καναπε ενω ηρθε απο πανω μου.

'Γαμωτο σου τι κάνεις?'τον ρωτησα.

'Σκασε κι άκου.Εμενα θα με σέβεσαι και δε θα μου μιλάς όπως στον μαλάκα τον Γιωργο!'που κολλαει τωρα αυτος!?

'Παράτα μας ρε Αχχιλεα!'είπα και προσπαθησα να σηκωθώ αλλά με έπιασε απο τον λαιμό.Μαλακα θα με σκοτωσει αυτος!

'ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?'φώναξε υπερβολικα δυνατα και το μάτι του γυάλιζε.Εγνεψα καταφατικά.

'Έτσι μπράβο'ειπε και σηκώθηκε από πανω μου.Αμεσως έκανα το ιδιο.
'Φευγω!'ανακοίνωσε

'Που πας?'τον ρωτησα.

'Να μη σε νοιάζει γλυκα'απάντησε κι έκλεισε την πόρτα.Ωρε την εχει βαψει.Δε θα με κάνει ο,τι θέλει εμενα ο Αχχιλεας!

Μετά από λίγο μου στειλε μήνυμα η Βανα για να βγουμε.Οποτε κανονίσαμε στις 6 να συναντηθούμε εξω απο το σχολείο και να φύγουμε από εκεί.

#Dangerous LoveWhere stories live. Discover now