❌🍸κεφαλαιο 14🍸❌

236 11 0
                                    

'Ξυπνα ρε μαλάκα,πήγε 1 η ώρα!'ακουσα τη Βάνα να με ξυπνάει.

'Καλημερα και σε εσένα!'

'Αντε,σε περιμένουμε πόση ώρα για να φάμε.Η μάνα σου έχει φύγει και δε ξέραμε τι να κάνουμε!'συνεχισε η Ελισάβετ.

'Απο ποτέ δε ξέρετε που έχω φαΐ σπίτι μου?'

'Ενταξει μωρέ..απλώς μπορεί κάτι να μην έπρεπε να φάμε..'

'Δηλαδή Βάνα μου,εσύ είδες την τούρτα στο ψυγείο και δεν έφαγες καθόλου?'τη ρώτησα με υπονοούμενο.

'Αλλο αυτό..έφαγα τούρτα..'

'Και θες να φας κι άλλο?'

'Λιγο..'

'Κάλα ρε ποτέ πρόλαβες?Αφού μολις με ξύπνησες μου είπες πως μόλις είχες ξυπνησει'τη ρώτησε η Ελισάβετ γελώντας.

'Νταξει..είπα ένα ψεματάκι..Άντε πάμε επιτέλους!'

'Καλα καλά πάμε'ειπα και σηκώθηκα.

Φάγαμε,κάτσαμε λίγο και μετά φύγανε.Τοτε χτύπησε το κινητό μου.
'Ναι?'απαντησα.

'Σας καλώ από το αστυνομικό τμημα για τον Αχχιλέα Αναγνώστου.Βρήκαμε στο κινητό του τον δικό σας αριθμό και μας είπε να σας καλέσουμε.Μονο εσάς και να μην το μάθει κανείς αλλος'τι σκατα?Τι έγινε?
'Θα σας παρακαλούσαμε να έρθετε από εδώ και θα σας εξηγήσουμε ακριβως'.

'Εμ...οκ..έρχομαι, ευχαριστώ'.
Το έκλεισα και ντύθηκα γρήγορα.Πηρα τη μαμά μου και της είπα πως θα πάω μια βόλτα κι έφυγα.

Μόλις έφτασα,μπήκα μέσα κι είδα τον Αχχιλέα με χειροπέδες,να κάθεται μπροστά από ένα γραφείο και ένας αστυνομικός από την άλλη πλευρά.
'Γεια σας'χαιρετισα παραξενεμένη μόλις μπήκα στην αίθουσα.

'Η Καλυψώ Παπαστράτου?'με ρώτησε ο αστυνομικός.

'Ναι'.

'Κατσε'.

'Τι έγινε?Γιατί με φωνάξατε?'

'Ο κύριος Αχχιλέας Αναγνώστου από δω,χθες στις 3 η ώρα το βράδυ πιάστηκε να παίζει ξύλο με κάποιον,έτοιμος να τον σκοτώσει αφού είχε λιποθυμήσει και συνέχιζε να τον χτυπάει..'μολις το είπε αυτό κοίταξα με γουρλωμενα μάτια τον Αχχιλέα κι εκείνος μου είπε:
'Κατσε έχει κι αλλο'.

Τότε κοίταξα τον αστυνομικό και συνέχισε.
'Οταν πήγε κοντά ο συνάδελφος που τους είδε και πήγε να τον συλλάβει ο Αχχιλέας άρχισε να βαράει κι αυτόν δυνατά και για να σταματήσει χρειάστηκε να του κάνουν ηλεκτροσόκ.Οταν ήρθαν εδώ βρήκαμε στο παντελόνι του ένα φακελάκι κοκκαΐνης και λεφτά στην άλλη.Ετσι παραδέχτηκε πως είχε βαλθεί να γίνει βαποράκι για ένα βράδυ,επειδή ο άλλος είναι στο νοσοκομείο από ένα ατυχημα'.

#Dangerous LoveWhere stories live. Discover now