A két új osztálytárs 3.rész

755 54 9
                                    

Trágár szavak!! Saját felelősséggel!!!

Jungkook pov:

Na miután a két kurvát sikeresen leszedtem egymásról visszamentem a kis csapatomhoz.

-Na sikerül szétszedni a szarkavarokat? - kérdezte Erin egy kicsit sem kedvesen.

-Ja. Azt hittem soha nem lesz annyi eszük, hogy leváljanak egymásról. Nem nőt ki egy ősz hajszállam? -kérdezem egy kicsit viccesen. Baek ezen kuncogot.

-Bolondok. -kuncogot csak Azura ezen a mondatomon.

-Na üljünk le egy 4-es asztalhoz szerintem. -ajánlotta fel Erin.

-Rendben. -válaszoltuk szinte egy emberként.

-Mivan Kook csak nem kurvákat szereted? -kérdezi az osztály egyik kurvája.

-Nem bocs a sarki kurvákat mint te soha nem fog lázba hozni, úgyhogy erről a vonatról lekéstél, de nagyon durván. -mondtam szinte undorral és unott hangon.

-A kurva anyádat! -visítsa a ribanca.

-Visítsál anyádban bazdmeg. -mondta egy kicsit sem kedvesen Azura. Na erre már nem válaszolt csak eltippegetett.

-Az igen Azura meg Erin ti nem vagytok semmik. -mondtuk egyszerre Baconnel.

-Tudjuk. Ezen már megsem lepődünk, hogy ezt mondják. -szinte egy emberként mondták el. Csak a csengő zaja szakította meg a csoportos beszélgetésünket.

Azt hittem soha nem lesz vége ennek a napnak is. Na márcsak arra kell várni, hogy a két lány lerakja a cuccaikat, már indulhatunk is el "felfedező" turánkra 4-en.

-Itt vagyunk. - mondták szintén egyszerre a két lány. Komolyan ők olyanok mint mi Baekkel.

-Rendben. Akkor ahol most állunk ez a kollégium.

*időugrás: 3 óraval később*

-Köszönjük, hogy végig mutattatok mindent. -mondta kedvesen Azura.

-Alap meg megis kért minket a tanár. -mondtuk egyszerre Baekhyunnal.

-Amúgy látom ismeseritek a BTS-t. -mondja hírtelen Erin.

-Jaja én tegnap voltam a dedikáláson csak sajnos egyedül mert Baeknek akadt egy kis családi programja.

-Oh értem. És találkoztál Jiminnel? - kérdezi meg hirtelen Azura.

-Ja találkoztam vele. Kurva cuki meg aranyos. Egyszóval neke tökéletes. - mondtam el egy szuszra a dolgokat.

-Fiúk itt tudnátok maradni Azurával gyors megbeszélünk valamit. Oké? - kérdezi kicsit félénken Erin.

-Persze. Addig leülünk ide.

*20 percel később*

-Na itt vagyunk fiúk. - mondták egyszerre a két lány.

-Oké. - mondtam nyugodtan.

-Ha ezt elmondjuk nektek akkor kérlek benneteket ne visítsatok ne kürtőljétek szét senkinek sem oké?

-Oké. De nagyon rajtatok kivűl nem beszélünk senkivel se. Ahogy látom megkönnyebültel de nagyon.

-Rendben. Akkor kezdem én. BTS-ből Min Yoongi az én bátyjám. - kicsit feszengve elmondta Erin.

-Nekem meg a BTS-ből Jimin a bátyjám. Na jó oké mi a reakció? - kérdezi egy picit, picit a faszt nagyon félénken Azura.

Hát nekem az állam meg Baeknek is a Földnek a magját súrolta, és a szemünk a 10-szeresére nőt. Valaki csípjen meg. Na de mostmár megemésztettem a dolgot mondani is kéne valamit.

-Akkor Erin azért hasonlítasz ennyire Yoongira. Te meg Azura Jiminre. Mostmár értem akkor, de ezeket köszönjünk, hogy elmondtátok nekem a szememben, hatalmasat nőttetek. De ettől még ugyan úgy fogok rátok nézni mintha egy áltagos tinik lennétek. Te nem Baek? - kérdezem meg Baekket akki most tért vissza a földre csak egy igent bólogatott.

-Annyira köszönjünk, hogy nem visítoztok meg remélem nem használtok ki minket ezért. -mondja egy kicsit félénken Azura.

-Nem dehogy is. Max egy picit a faszt többet megtudok Jiminről Baek meg Yoongiról.

-Köszönjük. -mondták őszinte mosolyal az arcukon a két leányzó.

-Mi köszönjünk, hogy elmondtátok. - mondtuk mi is egy emberként Baekkel.

*időugrás: 1 héttel később*

Azuráékkal azalatt az 1 hét alatt nagyon megerősődőtt a barátságunk. Mindent elmondunk egymásnak. Rólam meg Baekről is megtudták, hogy mi a fiúkat szeretjük. Egyszóval mindenki mindent tud mindenkiről (írói megjegyzés: a magyar mondat😂😂😂) .

De még csak nem is tudtuk, hogy ez után mi lesz... Még csak most jönn a java.

Sziasztok drágáim. Itt a következő rész😘😘. Remélem tetszik. Ha igen votolj és commentelj😘😘. Addig is jó szórakozást és olvasást😘😘. A kövi részben találkozunk sziasztok😘😘.

Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora