És most mi lesz a kapcsolatunkkal?

664 41 6
                                    

Trágár szavak!! Saját felelőséggel!! Jó szórakozást és olvasást 😉😉😚😚.

Jungkook pov:

Ma reggel Jimin karjai közt keltem fel. Ez az alvó pillanat mindent megért nekem. Már is jól indul a napom. Meg akartam egy picit fordulni, de nem ment mert majd összeszartam magam, hogy mennyire fáj a popsim. Az a tegnapi nap... Hirtelen feltünnik Jimin a házunkban utána ide a hotelbe jöttünk és végül lefeküdtünk. Az volt nekem életem legjobb napja. A gondolataimból Chimnek a reggeli rekedtes hangja zavart meg.

-Jó reggelt szerelmem. - csókólt is gyors szájon. Ahh bárcsak minden nap így kellhetnék.

-Neked is. Na és hogy aludtál? - kérdezem egy picit félve mert látszik rajta, hogy még mindig fáradt egy picit.

-Melleted mindig jól alszok. Na de ugye nem fáj a segged a tegnapitól? - kérdezi egy aggódva. Egyem meg mennyire aggódik.

-Fáj de elviselhető. Na de menjünk fürdeni mert tegnap nem fürödtünk le az akciónk után. - parancsoltam rá és már robogot is be a fürdőbe.

Mialatt ő fürdőt én addig megprobáltam kikelni az ágyból úgy, hogy nem fosom le magam bokáig a fájdalom miatt ami nem sikerült.

-Dik mi van Kook? Ennyire kényelmes az ágy vagy tényleg ennyire fáj? - kérdezi aggódva.

-Igen kurvára fáj. De ne aggódj megoldom valahogy, hogy kikelek az ágyból nem kell félni béke van. - mondom neki nyugodtan mire ő csak lehajtja a fejét és elkezd szipogni.

-Sajnálom nem akartam ekkora fájdalmat okozni. - szipogja nekem amitől szívem hasad meg.

-Jaj nem miattad van ez. Csak ahogy mondom ez volt az első alkalmam és ezért fáj. Van kád amúgy? - mondom neki miközbem felemelem a fejét, hogy a szemébe mondhassam a dolgokat.

-Igen van miért? - kérdezi kiváncsian.

-Nekem ez egy kicsit ciki, de engedsz a kádba vizet, és majd beviszel a kádig? - kérdezem meg tőle amitől felcsillan a szeme.

-Amit mondasz számomra parancs. És már fut is a fürdőbe vizet engedni a kádba.

Amint visszajött menyasszonyi fogásban elvisz a fürdőbe ahol beletesz a kádba.

-Üvölts ha kész vagy oké? Én addig keresek neked valami ruhát amit felvehetsz. Én csak bólintok és már itt sincs.

Lassan 10 perce ülök a kádban ki kéne szállnom. Nem akarok balfasznak tünni így megprobálok kikelni a kádból ami kisebb-nagyobb sikerrel, de sikerült. Gyors a derekam köré tekerek egy törülközött és mint aki összeszarta magát úgy mentem be a szobába.

Amint beértem a szobába az ágyon látom a gondosan kikészített ruhákat amiket amennyire gyorsan, de sikerült felvennem. De hol van Jimin? Meghallom Jinnek és Jiminnek a röhögését egyből leesett, hogy kint van mindenki. Na akkor menjünk ki úgy, hogy ne úgy nézzek ki mint aki most szarja magát össze. Amint kimentem egyből rohan hozzám üvöltve Jimin.

-JUNGKOOK A KURVA ÉLETBE A FASZÉRT NEM SZÓLTÁL, HOGY SEGÍTSEK! - förmed rám Jimin.

-Nyugodj meg a meleg vízben való fürdés segítet, hogy ne fájjon annyira a seggem. Amúgy ne üvöltöz mert a többiek hülyének néznek. - full nyugodt egyben komoly fejjel.

-Jó rendben. De legközelebb szólj. Amúgy SeJin beszélni szeretne velünk a kapcsolatunkról - közli egy picit feldulva.

-Rendben. Remélem, hogy segít nekünk.

-Én is remélem. Na de gyere üljünk le a kanapéra. Én csak bólintottam azt már ültünk is le én természetesen Jimin ölében. Amint mindenki leült már kezdte el SeJin.

-Na figyeljetek! Mert szeretném ha Jimin és Kook végre tudjon együtt lenni! Kinek mi az ötlete? De úgy, hogy azért ne csak videóhívásban tudjanak beszélni! - magyarázzal el gyorsan a menedzser.

Na igen... És most jönnek az ötletelések aminek én nem nagyon örültem...

Sziasztok drágáim🤗🤗. Itt a következő rész😄. Ha tetszet vote-olj és commentelj😙. Addig is legyetek jók ha tudtok a következő részben találkozunk sziasztok😘😘.

Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora