A nagy találkozás II.rész

996 65 7
                                    

Trágár szavak!! Saját felelősségel! Itt csak Jungkook nézetétt láthatjátok, hogy hogy vészeli át azt a kb másfél hónapot. Jó olvasást és szórakozást😘😘.

Jungkook pov:

Szeptember 4.-e van és kezdődik a pokol bazdmeg. Reggel az ébresztőm visítására ébredek fel ami 7:35-kor jelzet nekem, hogy mennem kell a pokolba. A rák vinné el ezt a gethes egyetemet bazdmeg. Igen bal lábbal keltem fel.

Kikelek az ágyból nagy nehezen de kimegyek a fürdőbe és valami emberi fejet csinálok magamnak. 10 percet voltam a fürdőbe és most választhatom ki a ruhámat... 15 perc múlva már indulásra kész voltam és már indultam is. Adta az ég, hogy énekkel kezdek. Azt nagyom szeretem azt az órát. Imádok énekelni.

Beértem a teremben 7:58-ra. Na nem mondthatja a tanár, hogy késtem. Habár a tanárnővel nagyon jóba vagyok így nekem elnézi meg Baeknek is.

Leülök Baek mellé aki 1000 wattos mosollyal díjjaza azt, hogy nem késtem el az óráról.
-Csókólom. Látom nem késtél el. -mondta nekem full komoly fejjel de elkuncogta a végét.
-Nem bazdmeg a szellememet látod, hogy itt ül melleted. Na nekünk se kellett több itt borult a bili és szakadtunk a röhögéstől. Mindenki nézet minket, hogy mit szívtunk most. Csak a tanár bejövetelére halkultunk el. És ma legalább 3 TZ-t írunk. Kurva jó ma is szopok mint a szar. Fhu csak legyen őszi szünet bazdmeg csak legyen az.

*időugrás: Október 10*

Ma megyek fodrászhoz. 16-kor kezdődik a dedikálás, nekem meg 11-re kell ott lennem a fodrászomnál, és most jelenleg 10 óra van. Na akkor gyors keressünk valami hajszínt, amire szeretném festeni a hajamat.

10 perc múlva meg is lett a kép amire szeretném festeni a hajamat.

Na ezt a képet elmentem a telomra azt indulhatunk is a fodrászhoz. Miután odaértem a fodrásznak köszöntem megmutattam, a képet milyenre szeretném a hajamat.

*időugrás: a dedikáláson*

15:50-re elmentem az egyik kisebb zárt téri színházhoz, hogy bemehessek a dedikálásra. Sajnos Baek nem tudott eljönni mert egy családi progjama lett. De sebaj kibírom majd max elmesélem milyen volt.

10 perc után a VIP-sok bemehettek Bangtan fiúkhoz. Végre találkozhatok Jiminnel!! Ez annyira izgalmas!!

Beléptem a terembe és elöntött egy kellemes borzongás. Leültem az első sorba és megláttam Jimint. Szemem kétszeresre nőt az állam a padlót súrolta. Kurva jól nézet ki. A hasamban olyan mintha most pillangók repkednének komolyan mondom. Na majd erről majd beszélnem kell Baekkel, hogy ez most milyen érzés lehet. De előbb essünk túl rajta. Legelőszőr egy csaj ment a fiúkhoz de látszot némelyik fiún, hogy ezt az egészet a háta közepére kívánja.

Kb olyan 5-6 perc után én jöttem. Legelső Jimin volt az akihez odakellet menni. Odaértem és megsem várta míg leülők már kérdezte is a nevem.
-Szia. Hogy hívnak és hány éves vagy ha szabad tudnom? Na jó most képzelgek vagy mi a fasz van velem?
-Jeon Jeon Guk vagyok de csak szólíts nyugodtan Jungkooknak. 20 éves vagyok és végzős az egyetemen. Most tényleg elmondtam neki? Na jó beszélnem kell Baconnel. Minél hamarabb!!
-És milyen szakon fogsz végezni az egyetemen? Na jó faszom csipjen meg valaki.
-Rajz szakon. Ez miatt volt egy veszekedés otthon de végül megengették. Jézus fasza... kezd kicsit melegem lenni.
-És ha szabad tudnom van facéd? Na jó ez most mi fasz akar lenni.
-I-I-Igen. Na gratulálok Kook dadogjál mint egy degenerált fasz bazdmeg.
-És mi ott a neved ha szabad tudnom? Na jó most olvadok le a székről.
-J-Jeon J-Jeon G-Guk. Faszom ne dadog Kook.
-Rendben. Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdésekre. Na jó én fogom magam felakasztani. Hogy lehet valaki ennyire cuki?! Na jó most már olyan vagyok mint egy paradicsom szerintem. Bazdki és szó nélkül aláírja a dolgokat és tudja hova kérném őket anélkül, hogy megkérdezte volna. Na jó...
Jimin hangja zökkentett ki a gondolataimból.
-Minden rendben? Mert full piros az arcod. Remélem nem leszel beteg mert azt nem szeretném. Bazdmeg és még aggódik is értem. Ah de cuki. Miután megcsinált mindent megfogta a kezem. Jaj more most már biztos olyan vörös a fejem mint egy paradicsomé. Minél előbb beszélnem kell Baekhyunnal. KURVA GYORASAN KELL VELE BESZÉLNEM!!!!!
-Csak nem zavarban vagy? Húzta féloldalas mosolyra a száját. Na jó én itt és most kifutok a világbó' hát mi ez he?!
-Cs-Csak egy p-picit. Fejemmel a padlót kezdtem el tanulmányozni mintha az olyan érdekes lenne. Elre csak elkuncogta magát. BAEKHYUN MENTS MEG!!

Miután végig mentem az összes fiún láttam, hogy Jimin engem figyel. Na jó ennek most mi a franc baja van? Mindegy majd úgy is elfelejt mindent amit mondtam. Ezért egy kicsit szomorú lettem de ezt elbújtattam a lelkem legmélyére így csak egy kamu mosolyt adtam válaszul Jiminnek.

*időugrás: 3 órával később*

Faszom azt hittem, hogy soha nem lesz vége ennek. Minden belevésődőtt az agyamba. És végre haza is értem. Majd holnap elmesélem Baeknek a dolgokat most inkább megyek fürdeni és aludni, mert már nagyon elfáradtam ebbe a dedikálásos dologba, hogy csak nézni, ahogy Jimim megfogja a lányok kezét... Akkor full ideges lettem. Na jó Jungkook mi a faszom van veled? De még mielőtt elmennék fürdeni gyors fellépek Facebookra, hogy megnézem írtak-e vagy sem. Hát amint felléptem egy nem várt 6 ember jelölt be... A BANGTAN BOYS BEJELÖLT FACEBOOKON!!! Mi a szar geci? Jó oké mindenkit visszaigazoltam a francba. Gyors letettem a telot, hogy keresek egy boxert, és egy bő pólót mire a telefonom pityegésére lettem figyelmes. Feloldom a telot és Jimin képe várt rám, hogy írt.

Park Jimin: Szia Jungkook én vagyok az a Bangtan Boysból. Csak annyit szerettem volna mondani, hogy remélem nincs semmi bajod.

Jeon Jeon Guk: Szia Jimin. Ne aggódj nincs semmi bajom de azért köszönöm, hogy aggódtál értem☺☺.

Park Jimin: Ez a legkevesebb amit tehetek érted😉. Holnap is beszélünk?

Jeon Jeon Guk: Persze ez amúgy hülye kérdés volt😂😂. Na de én mentem fürdeni és aludni jó pihenést és Jó éjt😉😘.

Park Jimin: Rendben azt fogom csinálni. Ja jó oké én ezt nem tudtam😂😂😂. Neked is jó éjt álmodj szépeket😘😘.

Jeon Jeon Guk: Az lesz ne aggódj na de mentem hali😙😚

Park Jimin: Hali😚. Majd holnap beszélünk😉😉

Megnéztem még gyors amit küldőt utólsó üzenetett és már robogtam a fürdőbe utána meg az ágyba (nem félreérteni😂😂). Holnap lesz mit mesélnem Baeknek úgy érzem....

Sziasztok drágáim. Itt vagyok a következő részel😘😘. Remélem tetszik😘😘. Majd találkozunk a következő részben addig is sziasztok😘😘. Addig is legyetek jók ha tudtok😘😘😘

Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang