Születés Napi meglepetés

1.1K 69 10
                                    

Trágár szavak!!! Csak saját felelőséggel!!!

Baekhyun pov:

Ma van Jungkooknak a 20. Születés napja. Valami olyan ajándék kéne neki aminek szívből örül és nagyon régóta vágyik rá... Már megvan mit kap tőlem mint ajándék!!! Csak kell hozzá segítség. Na akkor hívjuk fel Chanyeolt.

*Telefonálás*

-Igen tessék itt Park Chanyeol beszél. -mondta udvariassan Chanyeol. Jézusom de udvariassan köszönt nekem te jó ég. Na már most érzem kioffol majd a franba ezzel a köszönössel😂😂.
-Itt meg a te drága, egyetlen és hű fivéred Baekhyun beszél. -mondtam a végét röhögve.
-Én nem ismerek egy olyan nevű embert, hogy Baekhyun. Biztos téves számot hívott.
Na a végén már se ő se én nem bírtuk ki röhögés nélkül és elkezdtünk szakadni a röhögéstől.

*30 percel később*

-Na ha kiröhögtük magunkat akkor kérlek segíts Chanyeol nekem egy ajándékban. Kérlek szépen! -mondtam szinte könyörgő hangon.
-És ha szabad tudnom kinek lesz az ajándék? -kérdezi mosolyban a hangjában.
-Jungkooknal ma van a 20. Születés napja és arra gondoltam, hogy segíthetnél venni egy dedikálásra VIP jegyet neki.
-Rendben. De melyik bandától? Mivel legalább 20 bandát tudnék sorolni így hírtelen, hogy kinek a dedikálására menne el szívesen. -mondta full komolyan és kérdezte jogosan is.
-Hát a BTS-nek a dedikálására te hegyomlás. Mert szerintem ezt te is tudod, hogy Jiminnek a biasa az Jungkook. És szeretne tőle kérni egy aláírást meg egy pacsit na meg egy képet. Na jó abból lenne legalább 100 kép is.
-Rendben. Jól van na ne egyél meg mert 1 bocs, hogy elfelejtettem neki ki a Biasa 2 meg, ahogy mondtam legalább 20 banda van akiktől kérne ilyeneket. -mondta felháborodva és egyben kuncogva. Hál' istennek, hogy segít nekem és nem kell egyedül megcsinálnom ezeket.
-Jó oké én csak mondtam és nem nem eszlek meg. Köszönöm, hogy segítesz.
-Alap. Főleg úgy, hogy végre teljesülhetne az egyik álma is egyben ezzen a születés napján. -mondja full komolyan és egyben kedvesen is.
-Ez igaz és biztos örülne neki.
-Na az biztos. Biztos sírva ugrana a nyakunkba, hogy ezt megcsináltuk érte.
-100%-ban biztos vagyok benne, hogy azt csinálná.
-Ja az biztos. Na de leraklak mert akkor neki állok keresni a dedikálások helyét meg akkor veszek olyan VIP jegyet vagy mi a szart kell.
-Rendben. Köszönöm még egyszer és az VIP jegy te gyárilag fogyatékkal élő.
-Jól van legyen az akkor bazki. Na de mostmár tényleg leteszem csók anyád lujza
-Rendben. Ádíjosz ámígó! (írói megjegyzés: tudom, hogy nem így kell leírni de nekem most ehez volt kedvem 😂😂)

*Telefonálásnak vége*

Remélem Jungkook nagyon fog neki örülni, hogy ezt kapja ajándékba tőlünk. És igaza lesz annak a Godzillának, hogy úgy reagálna rá. Na mind1 ráérek majd rajta akkor vívodni mikor odakell neki adni az születés naposnak az ajándékot. Na akkor, hogy ezzel is megvolnák folytassuk tovább ezt a dög unalmas napot.

Jungkook pov:

Nem tudom mi történhetett Baconnel mert amikor szünet lett egyszerüen felszívodótt. Megnéztem a férfi mosdóban, a kosárpályán, az öltözökben de sehol sincs. Akkor márcsak 1 helyen lehet amit még nem néztem meg. A Rögbipályát.

Na kigondolta volna, hogy itt fogom őt megtalálni. Csak érjek oda olyat kap, hogy nyulat fog majd mellett.

-Te gyászkoporsó mi a jó isten faszáért kellett eltünőd kemény 2 perc alatt az óra után? -kérdeztem egy kicsit idegesen.
-Ne foss sámán van. Csak gyors beszélnem kellett valakivel. Ezért tüntem el ilyen gyorsan.

Ja én meg a falvédőről jöttem.
-Kivel és milyen ügyben ha szabad tudnom? -probálok rákérdezni, hogy hátha elmondja.
-Chanyeollal kellett beszélnem.
-És milyen ügyben ha szabad tudni vagy kérdezni? Ezaz Kook csak így tovább hátha elmondja mi volt olyan fontos és elszólja magát.
-Áh csak a szüleimmel kapcsolatos. Aha én meg a Marsról jöttem bazdmeg. Rosszul hazudsz Byun Baekhyun. Ismerlek már mint a rossz pénzt. Tudom mikor mondasz igazat vagy, hogy mikor hazudsz.
-Aha oké. Na gyere vissza még mielőtt elkezdene velünk üvöltözni az a vén banya, hogy hogy merünk késni az óráról. Ilyenkor gondolkodom el, hogy miért nincs nálam shoutgun vagy valami kés, hogy megöljem azt a kurvát. Na erre mind a 2-en elkezdtünk szakadni a röhögéstől.
-Na gyere menjünk. Unszolásomnak hála el indultunk annak a banyának a terme felé. Na de mit akarhatott Bacon Chanyeoltól?

Sziasztok meghoztam nektek a következő részt! Ha tetszet Vote-jatok és commenteljetek ha tetszik. Remélem tetszik❤❤

Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant