A végleges megoldás 1.rész (Békülés)

492 34 2
                                    

Trágár szavak!! Csak saját felelőséggel! Ismét egy +18-as rész! Jó olvasást és szórakozást🤗🤗!

Jimin pov:

Nem néznek hülyének az emberek, hogy izomból sprintelek a város széli erdőhőz. Áh nem! De le is szarom! Az a lényeg, hogy megtaláljam Kookot. Csak könyörgöm legyen ott!

Miután nagy nehezen eljutottam az erdőhőz elgondolkodtam, hogy hol is lehet az a faház amiről Kuksi beszélt.

-Gondolkoz Jimin! Gonolkozz! - mondom hangosan magamnak.

Aztán eszembe jutott, hogy mondta, hogy észak fele kell menni és majd látni fogunk 2 felé vezető ösvény. Van ammi jobbra megy a másik meg balra. És majd balra kell menni és majd az út közepén meglehet látni a faházat.

Amint ez az útírányt betartva mentem meg is láttam a kis házat és izomból neki áltam sprintelni. Amint közelebb értem megláttam amint Kook épp most szeretne belépni rajta. Na nekem se kelett több.

-JUNGKOOK!! A KURVA SZÁD VÁRJÁL MEG! - üvöltöm neki és amint meghalja hátra fordul és amint meglát kétszeresére nő a szeme.

Amint odaértem egyből a nyakába borultam és úgy szoritottam magamhoz, mintha most látnám utoljára.

-Jimin?! Te vagy az? - kérdi meglepődve. Mivan lefutottad a maratott vagy mi a jó kurva anyámat csináltál, hogy ennyire lihegsz?

-Igen én vagyok az. Semmi csak átfutottam az egész városon csak azért, hogy megtaláljalak. - mondom el gyors egy szuszra már amennyire tüdőm engedte.

-Még emlékeztél.... - nem tudta befejezni mert egyből a dús ajkai után kaptam és egy lágy csókba invitáltam amit egy-két másodperc után viszonzott.

Amint elváltunk levegő hiány miatt gyors bementünk a faházba, hogy ne ott történjen olyan.

Jungkook pov:

Jimin miattam átfutotta a várost, hogy megtaláljon. Hát komolyan mondom egyre jobban beleszeretek. A gondolkodásomból két kis kéz rántott vissza a valóságba.

-Min gondolkodsz szerelmem?

-Ja semmi csak egyre jobban beléd szeretek mert mindig utánam jössz ha eltünők és nem hagyod, hogy elhadjon hanem küzdesz érte.

-Oh értem. Gyors körbe vezetsz, hogy azért tudjam mi hol merre található?

-Oh persze.

*20 percel később*

-Milyen nagy! És gyönyörű az egész faház!

-Köszö... - nem tudtam befejezni mert egyből az ajkamra tapadt.

Az egyik lábát a derekamra rakta így fejezte ki a szándékát. Gyors felkaptam és elindultam vele egészen a szobáig, ahol a csókót megnem szakítva döntöttem el. Amint elfektettem gyors a csipőjére ültem le és a levegő hiány miatt sajnos abba kelett hagyni a csókcsatánkat.

-Jungkookh kérlekh folytasdh. - pihegve mondta ki mire gyors levettem a pólóját.

Nagyot kelett nyelnem amint megláttam a felső testét. Hát igen. Mostmár értem miért van az, hogy minden lány megakarja kaparintani ezt a felső testet. Amint visszaszálltam a földre elkezdtem szadizni a nyakát amitől jóleső sóhajokat adott ki azokon a dús ajkain. Kezdem érezni, hogy a kicsi Kook az kezd éledezni és, hogy egyre szűkebb lesz a nadrágom.

Amint abba hagytam a nyaka szadizását rátértem a kulcscsontjára amiket egyre több jól eső nyőgéssel díjazott.

Amint levándoroltam az alhasáig szembe ütköztem a boxerjának a szélével és a nadrágjával. Gyors kigomboltom és levettem a nadrágját. És most jöhet le róla a boxerja.

Amint levettem róla egyből egy ágadkosó kis Jiminnel találtam szembe magam. Amint ráakartam térni a férfiaságának kényeztetéséhez, gyors lefogot és megrászta a fejét.

-Rajtad minden van de én meg alattad anyaszült mesztelen vagyok. Csak akkor folytadhatod ha én is kényeztethetlek és levetköztetelek. Oké? Én csak bólintottam és már fordított a helyzetünkön.

Egyből elkezdte ostromolni a nyakamat amiket jól eső nyögéssekel díjaztam. Nélhol megis szívta a nyakamat.

Amint abba hagydta a nyakam kínzását egyből lejebb és lejebb ment volna ha a pólóm nem lett volna rajtam. Színte letépte a pólómat egyből lejebb és lejebb haladt egészen az alhasamig amíg elnem ért a nadrágomig. Egyből kigombolta leszedte rólam boxerestül együtt és már a férfiaságomra fogott. Megcsókólta a makkomat amibe az egész testem beleremeget amire ő csak féloldalas mosolyra húzta a száját. Először csak csókókkal hintette be az egész álótagomat utána az egész tagomat lenyelte. Először csak a fejével kényeztetett, de utána belevonta a fogait is. Mindent megtett csak azért, hogy azokat a jóleső sóhajokat megtöbbszörözze.

Kezdtem érezni, hogy nemsokára elmegyek a gyönyör kapujáig így figyelmeztettni probáltam Jimint.

-Jiminh... N-Nemh sokárah hah í-ígyh folytatodh a gy-gyönyörh kapujábanh f-fogom magam érezni. Nagy nehezen elmondtam neki mire vette az adást és így abba hagyta. Gyors forgattam a helyzetünkön így három ujjamat a szájába tettem, hogy majd kitudjam kellően tágítani neki. Amint elégy nyálasnak éreztem kivettem a szájából az ujjaimat.

-Biztosh, hogy akarod? - kérdezem meg félve mire csak egy bólintást kaptam válaszul így belévezettem az első ujjamat. Amint benne voltak elkezdtem mozgatni amire kéjes nyögések voltak a válaszok. Gyors az éjjeli szekrényen lévő óvszert elvettem. Amint visszatértem teljesen Jiminhez betettem a második majd a harmadik ujjamat és elkezdtem benne ollózni, hogy kitudjam tágítani kellő képen. Amint elégnek bizonyosult kivettem az ujjaimat az óvszert felhúztam és a bejáratához helyezkedtem.

-Biztos akarod? - kérdezem meg gyors.

-BAZDMEG CSINÁLD MÁR! - förmed rám mire teljesen beletoltam magam mire felvisított és pár kusza könycsepp legördült az arcán.

Csókókkal probáltam meg enyhíteni a fájdalmain és közben letöröltöm azt a pár könycseppet ami legördült az arcán. Nem mozogtam még mert hagytam, hogy megszokja plusz még hozzá, hogy annak ellenére, hogy tágítottam rajta még mindig kurva szűk volt. Amint megszokta lököt egyett a csípőjével mire elkezdtem lassan benne mozogni mire a fájdalmas nyögésekből jól eső nyögések váltják fel. Amint eltaláltam a prosztatáját felnyüszített így tudtam, hogy eltaláltam a gyengepontját.

Amint egyre többször találtam el a prosztatáját egyre hangosabb és többet nyögött. Éreztem meg tudtam is, hogy közel jár a véghez így ráfogtam a tagjára és elkezdtem mozgatni rajta a kezemet így színte már vonaglott alattam szegény Chim. Már a lepedőt markolászta mire egy hatalmasat visított és bele élvezik a kezembe. Lökök rajta még párat és belé élvezek. Kihúzodok belőle levettem az óvszert és már döltem is be mellé az ágyba mire szinte a nyakamba bújt.

-Remélem élvezted annyira mint én.

-Én nagyon is. De most már aludjunk mert holnap hosszú napunk lesz. Ezután már az egyenletes szuszogását halottam amire arra következtettek, hogy bealudtam. Behunytam a szemem és már el is aludtam.

Remélem holnap már minden jó lesz mert nincs kedvem mégegyszer összeveszni Chimmel.

Sziasztok drágáim🤗🤗. Itt is lenne a következő rész😉😉. Remélem tetszik ha igen akkor vote-olj és commentelj😄😄. Legyetek jók ha tudtok😚😚. Találkozunk a következő részben sziasztok😘😘

Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora