Trágár szavak!! Csak saját felelősséggel! Jó olvasást és szórakozást😶😶!
Jimin pov:
Amint megtudtam, hogy megvan a hely ahol Jungkookot fogva tartják egyből futottam öltözni. Meg ahogy Nam mondta, hogy a mentősőkkel és a rendőrőkkel majd bemehetek azzal megtudott volna ríkatni. De most nincs időm sírni. Megkell menteni Jungkookot! Erősnek kell maradnom Jungkook miatt! A saját lelkem erősítéséből két kar hozott vissza.
-Ne aggódj minden rendben lesz. - nyugtatgatott Azura aminek most hálás voltam.
Azura kedves szavainak a szemem égni kezdett és egy könnycsepp végig folyt az orcámon. Majd jött a második, a harmadik és így tovább. A húgom nyakába borulva sírtam ki neki a lelkem. Nem lökött el magától, nem szólt semmit csak hagyta, hogy kisírjam magam. Ilyenkor áldom az eget, hogy van egy ilyen húgom aki minden hibám ellenére szeret. Még úgy is ha egy fiúhoz is vonzodok. Nem itél el meg semmi.
Amint elapadtak a könnyeim egyből kiléptem az ajtón és a rendőrők rohamoztak meg. Gyorsan feladták rám a védő mellényt csak így engedtek beszállni a kocsiba. Amint odaértünk egyből pattantam ki a kocsiból, és a kommandósók és a mentősők után mentem. A többiek azaz Azura, Erin, Sehun, Chanyeol, és a csapat többi 5 tagja kint vártak.
Amint bementünk gyors lenémítottam a telefont és kussban voltam nehogy lebukjunk. Amint észre vettünk embereket egyből leütötték őket a kommandósók. Gyors megkötözték őket és mentünk tovább.
Megáltunk egy ajtó előtt ahonnan fény szűrődőtt ki. Benyitottunk. 4 kommandós, 2 mentős és jó magam bementünk. Amint megláttam a kislányt, hogy üti Jungkookot aki megvan kötözve és bevan esve az arca, egyből elöntött a méreg és ökölbe tettem a kezem.
-JIMIM! VIGYÁZZ FEGYVER VAN NÁLA! - üvölti elhaló hangon mire észbe kaptam lőtt egyett. Az egyik kommandós elém ált és a testével védet meg, de hála az istennek a mellényébe fúrodott a golyó.
A másik 3 kommandós lefogta és letartoztatta a lányt, én és a 2 mentős egyből Jungkookhoz léptünk.
-Jungkook... Annyira szeretlek! Sajnálom az én hibám! Ne haragudj, hogy nem vettem észre a 'jeleidet' és, hogy nem segítettem! - fakadtam ki. Amint eloldota a 2 mentős Kuksit egyből adtak rá egy százszor melegem takarot én meg mennyaszonyi tartásban vittem ki a mentőautóig.
Amint kiértünk annyit veszek észre, hogy Jungkook eszméletet vesztette így villámgyorsasággal vittem a mentősőkhőz akik adtak neki oxigénpalackok az arcára vagy mit és egyből a kocsiba tették.
-Az egyik közelálló eljöhet velünk mert még van egy szabad hely. - darálja le gyors a mentős.
-Jimin menj te! Neki most nagyobb szüksége van rád! - szól rám J-Hope mire én bólintottam és beszáltam a kocsiba.
Amint a kórházhoz érünk kivették Kookot és vittek a sürgősségire. Amint újraélesztették, megmosdatták, új ruhákat adtak neki levitték az intezzív osztályra. Amint a kórterembe beértünk az orvos mondta, hogy lefogyott közel 15 kg-ot és, hogy azt visszakell szereznie meg, hogy majd gyógytornára kell járnia a lábai miatt.
Amint minden kérdésemre választ kaptam megnyugodtam, hogy folytathatja az idol életett csak most pihenésre van szüksége. Amint kiment a doki bejöttek a többiek. Azura és Jin egyből kérdezősködtek, hogy mit mondott a doki, de Namjoonnak meg Yoonginak hála leálították a két kiváncsit és mondták, hogy most hadjanak magunkra. Ilyenkor áldom az eget, hogy Nam es Suga tudja mire van szükségem.
Amint kiment mindenki egyből Jungkook ágya mellett lévő székre leültem és csak vártam.
VOUS LISEZ
Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)
FanfictionAz első Jikook-os fanfictionom. Kérlek nézzétek el nekem🤞. És a helyesírásomat is🤞. "-Jimin kérhetek tőled egy aláírást? -Áh nem gondoltam, hogy életemben találkozhatok a Biaszommal és kérhetek tőle egy aláírast meg egy pacsit! Remélem nem veszi...