Itt csak Chanyeol szemszögét olvashatjátok amikor Baekhyunnal beszél.
Trágár szavak!!Chanyeol pov:
Épp mentem volna fürdeni amikor meghallom a telefonom csörgését a nappaliból.
Lacsörtettek a nappaliba és megsem nézve ki hív bele szólók.
-Igen tessék Park Chanyeol beszél. -szóltam bele full udvariassan amikor megszólal drága jó barátom
-Itt meg a te drága és egyetlen hű fivéred Baekhyun. Hallottam, hogy a végét elkuncogta így én is eljátszok vele egy kicsit gondoltam.
-Elnézést de én nem ismerek semmi féle Baekhyunt téves számot hívott. Na a végét nem bírtam ki nem elnevetni.
Na itt szakadt minden és mind a ketten elkezdtünk szaladni a röhögéstől. Bele telt legalább 30 percbe mire egy szót is kitudtunk nyőgni úgy, hogy nem röhögjük el magunkat.
-Na ha már mind a ketten kiröhögtük magunkat tudsz segíteni?
-Miben? -lepödtem meg egy kicsit
-Jungkooknak ma van a szülinapja és szeretnék neki egy jegyet ahol tudd találkozni a BTS-sel. Tudsz benne segíteni?Na még életemben nem hallodtam ennyire könyörögni semmiért.
-Rendben. De nem ígérek semmit. De jó lesz egy VIP jegy is? -Remélem jó lesz neki olyan jegy is. Meg azért most lett 20 éves élete háromnegyedet már leélte.
-Persze. Tökéletes lesz neki. Legalább tudd normálisan beszélni Jiminnel.
-Rendben. De mondom nem igérek semmit de minden tőlem telhetőt megteszek.
-Köszönöm szépen. Jövök eggyel.
-Szívesen és alap ha egy ünnepeltről van szó.
-Na de leraklak mert jönn Kuksi. Szia.
-Szia. -mondtam full nyugodtan.Na akkor állhatok neki keresni, egy kibaszott jegyet meg helyet ahol lesz a dedikálás. Akkor most nem fürdők úgy érzem. De Kookért megteszem. Remélem tényleg fog neki örülni a kis törpe, és nem hiába minden erőfeszítésem.
Elnézést, hogy ilyen sokáig nem voltam csak dolgom volt ichletem sem volt plusz Jonghyun halála is rátett egy lapattal. Meg, hogy ez a rész ilyen rövid lett. Na de inkább nem magyarázkodok. Ha tetszett Vote-olj és írj commentet. Jó olvasást és szórakozást az új részhez😘🙂. Következő részben találkozunk sziasztok😗😗😚😚🤗🤗
KAMU SEDANG MEMBACA
Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)
Fiksi PenggemarAz első Jikook-os fanfictionom. Kérlek nézzétek el nekem🤞. És a helyesírásomat is🤞. "-Jimin kérhetek tőled egy aláírást? -Áh nem gondoltam, hogy életemben találkozhatok a Biaszommal és kérhetek tőle egy aláírast meg egy pacsit! Remélem nem veszi...