A felkészülés +18

687 39 1
                                    

Trágár szavak!! Saját felelőséggel!! Ismét egy +18-as rész! Jó olvasást és szórakozást🤗🙂!

Jungkook pov:

Még aznap amikor megtudtam, hogy kaptam meghallgatást akkor a fiúkhoz költöztem ahogy Baek, Erin és Azura is megtette. Ja meg Sehun is meg Chanyeol is. Annyira imádom őket, hogy végig itt voltak és remélem lesznek is. Meg annyira kedves tőlük, hogy segítenek felkészülni a 2 hét múlva lévő meghallgatásra, hogy csak úgy tudom nekik meghálálni, ha bekerülök. A gondolataimból Jin hyung aki visszahozott a földre.

-Jungkook... Beszélhetnénk? - kérdezi félve.

-Persze. Valami rosszat tettem? - féltem feltenni a kérdést.

-Nem dehogy is csak beszélni szeretnék veled! Na amúgy nagyon izgul az egész miatt? Mint a felkészülés mint a meghallgatás?

-A meghallgatás miatt nagyon izgulok a felkészülés miatt nem mert tudom, hogy rátok meg a többiekre gondolok itt Baekre, Azurára, Erinre, Sehunra és Chanyeolra akik majd segítenek. És csak úgy tudom ezt a kedvességet meghálálni nektek, ha sikerül belépnem hozzátok.

-Jaj drága gyermekem mi mindig segítünk neked ha bármire is lesz vagy van szükséged. Csak üvölts vagy szólj ha bármj baj vagy vagy esetleg Jiminnel.

-Ne aggódj csak akkor szoktunk veszekedni amikor mind a ketten idegesek vagyunk. Azok a veszekedések meg csak erősítik a kapcsolatunkat. De előre szólók holnap sok éhes száj fog majd haza jönni miutan gyakoroltunk.

-Tudom. Majd háromszor annyit kell csinálnom mint kaja mert tánc után mindenki nagyon éhes. - kuncogta el a végét.

-Na de én mentem fürdeni és aludni mert holnaptól elég hosszú napjaim lesznek. Főleg holnap. Iskola plusz táncórák. Úgyhogy ja fárasztó napjaim lesznek.

-Jaj az iskolával nem kell foglalkoznod mivel megoldottam, hogy magán tanuló legyél. - kacsint rám mire én a nyakába ugrok.

-JIN TE EGY ISTEN VAGY MONDTÁK MÁR?! - visitom el a végét mire fájdalmasan felnyüszit.

-Kemény 10 percre hagylak magadra azt már megcsalsz? - hallom meg Jimin hangját a nappali ajtajában.

-Jaj dehogy csallak meg csak Jin megoldotta, hogy magántanuló legyek és így több időm lesz arra, hogy felkészüljek a meghallgatásra! - vísítom el a végét mire Chim csak elkuncogja magát azt már visz is fel a szobánkba.

-Inkább aludj mint, hogy visitoz mert hosszú napunk lesz.

-Rendben. Jó éjt szeretlek. - odabújva hozzá.

-Neked is. Én is téged.
És egymáshoz bújva aludtunk el.

*Másnap*

Másnap reggel kb olyan 6 órakor arra kelek fel, hogy Tae beront a szobába és elüvölti magát.

-MR ÉS MR PARK FELKELNI MERT MEGYÜNK PROBÁLNI!! ÉBREDJETEK HÉT ALVÓK!!

-TAE A KURVA SZÁDAT NEM TUNÁD ŐKET SZEBBEN ÉS FINOMABBAN FELKELTENI?! VAGY ENNYIRE NEHEZEDRE ESIK?! - üvölti le a fejét Namjoon tök jogosan.

-Fent vagyunk ne parázz Namjoon. - szólók a jó kis reggeli reketes hangomon.

-Ja ne parázz. Max Kookal agyon csapjuk Taet a táncteremben. Ugye Kook? - kérdez rá Jimin amire csak hümmögve adtam választ és jobban hozzá bújok.

-Amúgy megtennétek, hogy kitakarodtók a szobánkból megköszönnénk! - förmed a két fiúra Jimin mire mindkettő csak kiballag a szobából és becsukják az ajtót.

Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora