Trágár szavak!! Saját felelősségel! Itt csak Jiminnek a részét láthatjátok, ahogy megélte eddig a dolgokat.
Jó szórakozást és olvasást😘😘.Jimin pov:
Augusztus 31.-e van ma. Csodálatos dolog arra ébredni reggel 7-kor lent a földszinten, Taehyung és Hoseok azon veszekednek, hogy kié legyen elöszőr az a kurva PS4. Még csak tegnap kezdődők a szabadságunk ami keményen 2 hétig fog tartani, de több mint a semmi nem?
Álmosan és komásan bemegyek a fürdőbe lefürdők meg rendbe szedem magam, hogy legalább egy elviselhető fejem és hajam legyen. Mivel csak egyszáll törülközőben vagyok így, gyora vissza megyek a szobába előveszek egy bokszert meg egy legalább 4-szer nagyobb polót, hogy legalább felül legyen valami. Meg minek felöltözni ha úgyse megyek sehova?
Kilépek a szobám ajtaján és csak annyit hallok, hogy Jin hyung lent a fiúkat csendre teremti mert, hogy még 3 fiú alszik és, hogy pihennének. Ezen csak elkuncogom magam. Hát igen Jin amolyan pótanya itt a dormban. Süt, főz, takarít egyszóval mindent ő csinál, de nem is bánja mert legalább látja, ahogy eltudunk lenni és egyben a konyhából is tudd ránk figyelni.
Komásan lebatyogok a földszintre, hogy valami reggeli után nézzek hacsak nem csinált reggelit Jin. Beérek a konyhába és köszönök hyungomnak meg egy kicsit megilyett amin csak kuncogtam.
-Jó reggelt neked is. A kettő ütödötre keltél fel mi? Hogy nem tudnak csöndben lerendezni a dolgokat. Na még jó, hogy nem kellt fel rájuk Yoongi mert akkor lett itt volna aljaj. Erre csak helyeslőn bólintok egyett, hogy igaza van.
-Amúgy mit csinálsz most épp Jin? -kérdezem meg egy picit félénken mert nem szeretik ha kérdezik, hogy mit csinál épp.
-Az ebédet. A reggeli az már kész csak felkellene kelteni azt a két álomszuszékot. Felkeltenéd őket? Erre csak bólintok egyet és már fordulok is ki a konyhából, de mielőtt felmennék annak a kettő kockának szólók, hogy üljenek az asztalhoz, mert kész a reggeli. Na nem kellett többet mondanom már az asztalnál ültek és várták míg mindenki a helyére kerül.Felballagtam Yoongiékhoz, hogy felkeltsem őket mert reggeli van. Hát amire bementem na arra álmomban, sem gondoltam, hogy egyszer megfogom élni ezt is. Yoongi már a laptopját büvőli és Namjoon épp most csinál rendett a szobában. Na ezt is megéltük.
-Fiúk gyertek enni mert kész a kaja.
-Igen is. Mondták egyszerre azt már a szobában sem voltak. Lebatyogtam és már csak rám vártak, hogy elkezdjünk enni.
Hát ma úgy érzem Tae és Hopi lefog fárasztani.....*időugrás: 2 héttel később*
Mivel jobb kezdeni az újra monoton hétköznapokat mint egy legalább 6 órás táncpróbával! Remek... Röpködök örömömben komolyan mondom ja nem. Utána egy 3 órás fotózás, hogy fokozzák a jókedvemet. Ja igen ma elég durván bal lábbal keltem fel, úgyhogy ma aki egy rossz szót is szól annak beverek egyek és leszarom, hogy lány vagy fiú. LESZAROM A FRANCBA. Kár, hogy holnap repülhetünk Japánba koncertezni meg dedikálni. Ilyenkor mindig honvágyam van ami nem jó. De legalább Jin lesz a szobatársam a hotelben. Ő legalább tiszteletben tartja, hogy alszok épp mást csinálok. Ő legalább ilyenkor békén hagy. Hát Tae és Hopi estetében akkor nekem addigra egy új idegrendszert kell kérnem, hogy kibírjam velük a hotelben őket. Amúgy valójában nem ilyen unott es bunkó vagyok csak kivagyok merülve kellene egy kis kikapcsolodás ami azalatt értek, hogy elutaznánk nyaralni meg minden. De sajnos ez most pont nem lesz... Na majd kilelkizem magamat Jinnek azt majd tanácsot is kérek tőle. Na mindegy csak essünk túl Japánon azt térjünk vissza Koreába.
*időugrás: Október 10*
Na végre újra Koreában vagyunk. Jeeeeej. Otthon édes otthon. Ma csak egy fanmiting lesz 16-kor és kifújt a dal. Addig is elmegyünk a közeli vidámparkba egy kis kikapcsolodás gyanánt.
Volt 10 óra mire bent voltunk a vidámparkban. Tae és Hopi mint az 5 évesek úgy viselkedtek amikor, meglátták a vattacukros bácsit. Yoongi, Namjoon és én elmentünk a horror házba, hogy egy kicsit kikapcsolodjunk hárman addig Jin mint valami anyuka vigyázz arra a két hülyére, nehogy valami atom nagy baromságot csináljanak.
Nem mondom azt, hogy nem volt ilyesztő mert akkor hazudnék, de szar sem volt legalább. Mikor kijöttünk pont akkor jöttek meg Jinnék is így vissza mentünk a Dormba egy picit pihenni meg enni, hogy mire megyünk a fanmitingre addigra legyen energiánk. Hála istennek még csak 12 óra így van időm pihenni azaz aludni tudok majd.
*időugrás: fanmiting*
Újult erővel állok elébe ennek a fanmitingnek így nem fogok úgy kinézni, mint egy mosot rongy. Elöszőr a VIP-sek jönnek be és utána jönnek be a rendes jegyesek. Na legalább a VIP-okkal eltudunk egy picit beszélgetni.
Na mostmár sminkem is kész a hajam is kezdőthet a dedikálás. Bejönnek a VIP-ok és meglátom köztük egy kurva cuki fanboyt. Na jó megkell tudnom legalább a telószámát, hogy tudjak vele beszélni. De miért van egy furcsa érzés a hasamban? Mintha pillangók lennének benne. Na majd erről kikérem a véleményét Jinnek de most elöszőr legyen vége a dedikálásnak.
Miért érzem azt, hogy ez a fiú majd felforgatja az életemet?
Na drágáim itt a kövi rész😘😘. Tudom elég gyatra lett de majd sietek a kövi részel ígérem. Addig is jó olvasást és szórakozást a részhez😘😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)
FanficAz első Jikook-os fanfictionom. Kérlek nézzétek el nekem🤞. És a helyesírásomat is🤞. "-Jimin kérhetek tőled egy aláírást? -Áh nem gondoltam, hogy életemben találkozhatok a Biaszommal és kérhetek tőle egy aláírast meg egy pacsit! Remélem nem veszi...