Megoldás?

500 38 3
                                    

Trágár szavak!! Saját felelőséggel!! Jó olvasást és szórakozást😄😄.

Jungkook pov:

Na most, hogy mindenki leült valahova én természetes Jimin ölébe ültem.

Na most, hogy mindenki leült valahova én természetes Jimin ölébe ültem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És Sejin meg is kezdte a kisebb fajta megbeszélést.

-Na figyeljetek! Mert szeretném ha Jimin és Kook végre tudjon együtt lenni! Kinek mi az ötlete? De úgy, hogy azért ne csak videóhívásban tudjanak beszélni! - magyarázzal el gyorsan a menedzser.

-Nekem van egy egy ötletem. - mondta gyors Jin. Mi lenne ha nem kell elutaznunk sehova úgyértem Japánba, Németországba vagy máshova, eljöhetnének ide minden héten vagy akát minden második héten itt aludni egy hétvégére? - vázolta fel gyors Jin.

-De Jin nem tudunk minden héten vagy... - nem tudta befejezni Jimin mert Namjoon közbe szólt.

-Nekem is van egy ötletem. Mi lenne ha videóhívásba beszélnének és akkor nem buknának le? - mondta el gyors Namjoon.

-De drágám ez nem jó mert, egy idő után mind Jungkook mind Jimin depressziós lesz ha nem láthatják egymást, és nincs kedvem megint átélni amit most ez alatt a két hét alatt. És mondta SeJin is, hogy ne csak videóhívásban tudnának beszélni. - magyarázta el Jin helyetem el a nem tetszésemet.

-Vagy mi lenne ha találkoznának csak egy elhagyatottabb helyen járkálnának? - vázolta fel gyorsan Jimin húga.

-De Azura az nem jó mert egy Szüolban hol van egy kibaszott kurva elhagyatottabb hely? - förmedt rá Yoongi.

-Basszátok már meg magatokat ti idióták! - emeli fel a hangját idegesen Jimin. Arra nem gondoltatok, hogy Jungkook meg Baek, Azura és Erin nem tudna átjönni hozzánk a minden hétvégén ott aludni? És akkor nem tudnánk lebukni! Komolyan ehez kell Nobel-díj vagy mi geci?! - förmed rájuk Jimin egy picit, picit a faszt nagyon idegessen.

-Tényleg mi lenne ha ez lenne? És akkor talán nem buknánk le és akkor minden jó lenne? - kérdezem meg SeJint aki most épp gondolkodik.

-Hát végülis. De ha mondjuk a fiúknak Busanba kell jönni akkor Kook te jössz szépen hétvégén ide és akkor Jimin nálad vagyis a szüleidnél tudna aludni így jó nektek Jimin és Kuksi? - kérdezi SeJin egy picit idegesn.

-Nekem jó lesz így. Neked Jimin? - picit félve kérdezem meg a választ mert most látom rajta, hogy mindjárt szétbasz valamit ha valaki bemer neki szólni.

-Ha neked jó akkor nekem is. - eröltetett magára egy mosolyt Jimin. Csak menjenek ki a többiek abban a pillanatban leütöm ezt a puffancsot.

-Na ha ez megvan akkor takarodás ki a szobából! - parancsol rájuk Yoongi aki csak kacsint nekem, mint aki belelát a gondolataimba, és tessékeli kell a többieket. Suga egy életmentő vagy.

*időugrás: kb 3 hét eltetével*

Jimin ötlete úgy tűnik eddig beválik mert már nem kering semmi faszság az interneten rólunk. Azóta a veszekedés után Jiminnel való kapcsolatom csak jobban összekovácsolt minket. A többi fiú pedig úgy kezelnek mintha a csapatban lennék.

Azurával, Erinnel és Baekkel szintén jobb lett a kapcsolatom, és megtudtam, hogy Baekhyun és Sehun az idő alatt jött össze mialatt én úgymond "eltüntem a föld felszínéről". De nem csak mi négyen azaz Azura, Erin, Baek és én jövünk már át hanem néha itt alszik még Sehun is csak azért, hogy Baek is azzal tudjon lenni akivel szeretne, de közben velünk is tudjon lenni.

Ez lenne a jó megoldás a kapcsolatunk eltitkolásával és együtt maradásunk?

Sziasztok drágáim🤗🤗. Itt is lenne a következő rész😙😙. Remélem tetszik ha igen akkor vote-olj és commentelj😉😉. Na addig is legyetek jók ha tudtok, találkozunk a következő részben sziasztok😘😘😁😁

Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)Where stories live. Discover now