Bonyodalom II.

503 37 2
                                    

Trágár szavak!! Csak saját felelőséggel! Jó olvasást és szorakozást😉😘!

Jungkook pov:

Szombat reggel van és mint most is Jimin mellett fekszek. Annyira jó, hogy mellete kelek fel a hétvégén, hogy az egész hetemet kiválóvá teszi.

Kb olyan 8 fele arra kelünk fel egyszerre ChimChimmel, hogy Nam beront a szobába üvöltve.

-KURVA GECIK GYERTEK LE AZONNAL A NAPPALIBA! MEGINT VALAMI SZAR KERING RÓLATOK!! - üvölti és már robog is le a nappaliba.

Nekünk se kellett több és már futottunk le a nappaliba, mintha valami vagy valaki kergetni minket.

-MI A GECIM VAN MÁR MEGINT?! - üvölti Jimin mire mindenki őt nézi.

-Mi lenne lekaptak benneteket megint! És vicc, hogy az utca végén itt a sarkon, ahogy fordulunk az egyetemnek az utcájába! - förmed rá Yoongi aki szerintem kibaszott mérges mert fellett keltve.

- 1 Bazdmeg magad kétszer! 2 meg faszom ne hadjuk el együtt el ezt a kurva lakást vagy mi a franc?! Hmm? Drága Yoongi mond már meg nekem?! Igenis elkisérem addig mert nem vagyok egy utolsó tuskó aki arra se méltat mást, hogy együtt hadják el ezt a szar lakást!

-NA JÓ FASZOM ELEGEM VAN! KEZD ELEGEM LENNI EBBŐL! - emelem fel a hangom mire mindenki csodálkozó fejjel néz rám.

Gyors felmegyek a szobába összepakolok, felöltözök és már mentem vissza készülni arra, hogy elhagyom a lakást.

-Hát te hova mész? - ingerülten kérdi Chim.

-Elmegyek és akkor nem lesz semmi bajotok! - förmedek rá idegesen.

-Jó menjél és hagyd, hogy majd mi mindig megoldjuk a dolgokat! - szól eréjesebben amire én csak kivágtam az ajtót és elindultam a nagy világba.

Jimin pov:

A francba nem kellet volna ezt mondanom. A FRANCBA! A FRANCBA!! Az önmarcangolásom Sehun rántott ki.

-Ennyire te sem lehetsz hülye. Ja várj még is mert hagytad elmenni ismét és utána msgint kezdődni fog előről. De most kivételesn nem olyan durván vesztettek össze. - mondja a kő kemény igazságot.

-Szerintem csak elment kiszellőztetni a fejét. És igaza van Sehunnak most nem fog eltünni remélhetőleg 3 hétre. - csatlakozik közénk a legidősebb hyungom.

-Reménykedjünk. Csak ennyit bírtam mondani és már mind a hárman visszamentünk a nappaliba. És most hallgatjuk SeJin beszédét.

-Figyeljetek! Most megint valami szar van a levesben és megkell oldani! És Jimin. A JÓ KURVA ANYÁDAT MÁR, HOGY NAGY NEHEZEN KIBÉKÜLTÉL KOOKAL MOST MEG MEGINT ÖSSZEVESZEL VELE! BAZDMEG HA NEKEM MEGINT FELSZÍVODIK AKKOR MEGÖLEK KOMOLYAN MONDOM! HA 5 NAP MÚLVA NEM JELENTKEZIK ALÁÍRTAD A VÉGRENDELETEDET! ÉRTETED?! - üvölti nekem a végét.

Amint vége lett minden fajta beszélgetésnek bevonultam a szobámba, és elkezdtem gondolkodni hova tudd elmenni. Mert ez alatt a 3 hét alatt mégtöbbet tudtunk meg egymásról plusz az édesanyja mondta, ha haza megy mármint Busanba akkor felhív. De oda csak akkor megy vissza ha nagyon durván veszünk össze, és ez most egy finomabb összeveszés volt, így csak itt lehet Szüolban. De remélem jól van.

Jungkook pov:

Amint elmentem és elkezdtem valamerre menni csak el onnan. Amiket a fejemhez vágott az nem volt olyan brutális mint kb 3-4 héttel ezelőtt. Így nem kell vissza mennem anyumhoz, hogy tudjak gondolkodni. Így csak elmegyek az egyik búvóhelyemre amiről csak Jimin tudd csak előtte veszek magamnak valami ételt meg innivalót.

*időugrás: 4 nappal később*

Kb 4 nap telt el azóta, hogy Jiminnel összevesztem anyum meg kivett erre a hétre, hogy ne hiányozzak annyit. Annyira jó, hogy 4-5 évvel ezt a kis házat megépítettem és anyum segítségével meg akkor még apum segítségével minden fontos dolgot bekötöttünk. Villanyt, gázt, vizet és most kályhán megy a fűtés. Itt nem hiszem, hogy Jiminen kivűl nem talál meg senki. Jimin remélem emlékszel, hogy mut mondtam és, hogy eljössz értem...

Jimin pov:

Legalább 4 napja tünt el... Most jelenleg kedd 22:45 van. Ha nem jövök rá hova mehetett akkor SeJin tényleg megöl. Gondolkozz Jimin... Gondolkozz Jimin... A gondolkodásomból Taehyung zavart meg.

-Szia Chim csak... - nem tudta befejezni mert felordítottam mire mindenki idefutott, hogy mivan.

-MEGVAN HOL LEHET KUSKI! - üvöltök bele Taenek a beszédébe mire mindenki itt termet. Még Baek, Azura, Erin és Sehun is itt termet.

-És hol lehet? - kérdezi kiváncsian Jin.

-Az egy titok. Na de én mentem és megprobálom kibékíteni Kookot.

-Sok sikert! - üvölti gyors Sehun.

Remélem ott vagy Jungkook a város szélén lévő erdőben lévő kis házadban mert ha nem akkor megtalálak és én verlek agyon!

Sziasztok drágáim🤗🤗. Itt is van a következő részel😄. Remélem tetszik ha igen vote-olj és commentelj😉. Addig is legyetek jók ha tudtok🙄. Találkozunk a következő részben sziasztok😘😘.

Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora