Trágár szavak! Csak saját felelösséggel! Jó olvasást és szórakozást😎😎!
Jungkook pov:
Másnap reggel pihenten keltem fel annak elenére, hogy elégé vad volt Jimin azt este folyamán. Kikeltem az ágyból és gyors kerestem a böröndőmben egy boxert. Jiminét is kinyitottam és tőle meg egy pólót vettem el így mentem be a fürdőszobába. Amint végeztem a reggeli tehendőimmel kicsit jobban szét néztem a lakosztályunkon. Amint kiléptem a szobából a szívfaszt jött rám mert hirtelen termet elöttem Key de ő is egy kicsit megilyedt.
-A szívfaszt hozod rám Key! Jó reggelt amúgy! Mióta vagy itt? - hadartam el gyors.
-Te is rám bazki! Neked is! Tegnap este óta! - pihegve mondja el ő is.
-Te-tegnap este óta?! Ugye nem...? - akadtam ki nem is kicsit.
-Igen tegnap este óta. Amikor én visszaértem ti már javában aludtatok. Miért dadogsz? - kiváncsiskodik. Adta az ég! Lepörgöt az életem is most!
-Ja semmi csak kérdeztem. Amúgy mit hoztál, hogy tele van a kezed szatyrokkal? - probáltam terelni a témát.
-Ja csak bevásároltam, ahogy tegnap megkért Jimin. Ő még alszik?
-Várj megnézem mert amikor én kijöttem a szobából akkor még aludt.
Amint beértem a szobába egy álmos, kócos fejü Jiminnel találkoztam.
-Jó reggelt! Remélem jól aludtál! - megyek bejjeb a szobába, hogy adjak egy puszit a fejére.
-'Reggelt neked is! Most legalább kipihentem magam! Nem fáj semmid se? - tapint rá neki fontoa kérdésre.
-Nem nem fáj semmim. Legalább most pihenten keltünk! Ma amúgy mi lesz a program?
-Akkor jó. Ma az lesz a program, hogy lustálkodunk! Van 2 hetünk itt! Amúgy Key már itt van? És mióta vagy fent?
-Igen itt van már Key és a szívrohamot hozta rám! Kb olyan 1 órája....
-Mivel hozta rád a szívrohamot? - aggódo tekintettel néz fel rám - Megölöm ha valami olyannal!
-Nyugi van csak nem számítottam arra, hogy ő is itt van. Ő meg arra, hogy ilyenkor keltek fel és néznék körbe. - nyugtatam meg gyors.
-Akkor jó mert különben agyon vertem volna! Na de most én elmegyek fürdeni! Addig nyugodtan néz körbe.
Bólintottam és már mentem is ki a szobából. Kiléptem és a palancsinta finom illata megcsapta az orrom. Egyből a konyhába mentem és láttam, hogy Key már csinált jópárat így elcsentem gyors egyet.
-Ennyire éhes vagy? Várd meg míg Jimin is felkell. - mondja elég pimaszul.
-Ne foss sámán van. Jimin már fent van csak fürdik. - adtam a tudtára miután lenyeltem az utolsó falatott.
-Jó akkor teríts meg! És bírd ki míg nem végez! - adta is a parancsot.
Amint megterítettem Jimin már jött is ki a szobából felöltözve pizsibe. Gyors leültünk reggelizni. Nem szólalt meg senki se. Amint végeztünk Key gyors elmosogatott.
~2 héttel később~
Ismét a repülőtéren vagyunk. Ez a két hét nagyon gyorsan eltelt. Kár, hogy nem maradhatunk itt. Élveztem minden pillanatát. Sokat nézelödtünk. Elmentünk strandolni, szörfözni, koktéloztunk, lustálkodtunk. Egyszóval olyanokat csináltunk amiket már nagyon régen csináltunk együtt. A bemondó hangja zökkentet ki a gondolataimból.
-Koreai gép 30 perc múlva indul!
-Gyere Kookie! Menjünk haza! - hallatszodot a hangjában a csalódotság.
-Rendben menjünk. Köszönöm még egyszer, hogy ide hoztál! - köszöntem meg legalább ezredjéde neki.
-Nem kell megköszönni! Ez a nászutunk volt! Ezt most megérdemeltük, hogy idejöjjünk el!
~Koreában~
A repülőutat ismét átaludtuk. De amint kiértünk a reptér épületéből a csapat már itt vártak ránk. Amint odaértünk hozzájuk Jin már rá is kérdez milydn volt.
-Na hogy telt ez a 2 hét? Jól szórakoztatok? Pihentettek eleget? Nézelődtetek? - bombázot le minket a kérdéseivel.
-Ne aggódj Eomma! Jó volt! Élveztük minden egyes pillanatott. Pihentünk eleget! Na de menjünk haza mert már kezd lerohadni a kezem meg megnézném a szobánkat, hogy mennyire bombáztátok meg!
Mindenki vette a célzást és már mentünk is vissza a dormba.
Mit hozz még a jövö nekünk?
Sziasztok drágáim🤗🤗. Itt is van a következő rész🙂🙂. Sajnos ez az utolsó előtti rész így még vagy ma vagy holnap hozom az utolsó részt😏😏. Ha tetszet vote-olj és commentelj😉😉. Addig is legyetek jók ha tudtok sziasztok😚😚!
ESTÁS LEYENDO
Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)
FanficAz első Jikook-os fanfictionom. Kérlek nézzétek el nekem🤞. És a helyesírásomat is🤞. "-Jimin kérhetek tőled egy aláírást? -Áh nem gondoltam, hogy életemben találkozhatok a Biaszommal és kérhetek tőle egy aláírast meg egy pacsit! Remélem nem veszi...