Kedvesség 1.rész

776 59 11
                                    

Trágár szavak!! Saját felelőséggel!!
Itt most csak a két lány szemszögéből láthatjátok a dolgokat. Jó olvasást😉😉.

Azura pov:

Amióta Kooknak meg Baeknek elmondtuk, hogy mi a BTS-ből 2 személynek a testvérei vagyunk, azóta nagyon megerősősőtt 4-gyünk között a barátság. Erin is boldognak látom, hogyha a fiúkkal vagyunk meg persze a 2 bolondon is látszik ez. Valahogy megkellene szerintem köszönni azt, hogy elfogadnak minket úgy, ahogy vagyunk és, hogy nem kürtöték szét a világnak ezt a dolgot. De persze mi is megtudtunk olyanokat a fiúkról amiket csak ők ketten tudtak senki más nem. Én még ezt is meg szeretném nekik köszönönni, hogy ennyire megbíznak bennünk. De ezt még Erinnel meg kell beszélni.

-Erin szeretnék beszélni veled 4 szem közt. - mondtam picit izgulva, hogy mi lesz a reakciója.

-Persze. Valaki bántott mert ha igen a fiúkkal megyünk azt bazdmeg szétkapjuk őkez, úgy, hogy az anyja se fogja megismerni azt hiszem őt. - mondja egy kicsit idegesen.

-Nem dehogy is csak van egy ötletem. - mondtam neki olyan nagy izgatotságal amikor elmondtam neki, hogy találkoztam egy fiúval.

-Na milyen ötleted van. Mondjad. Hallgatlak. - csillogó szemekkel néz engem amit utálok.

-Azt, hogy mi lenne ha a Jungkooknak meg Baekhyunnak úgy köszönnénk meg azt amit értünk tettek, hogy a fiúknak bemutatnánk a bátyjáink hétköznapjait. Persze ha te is meg a menedzser is meg a fiúk is beleegyeznek. - mondtam neki egy szuszal meg egyben izgulva is.

-Hm.... Ezen már én is gondolkodtam, hogy, hogyan tudnánk nekik megköszönni azt a sok jót amit értünk tettek. De ez is jó ötlet. Én benne vagyok. - mondta gyermeki mosollyal az arcán.

-Rendben. Akkor márcsak a menedzser hyung meg a 6 fiú beleegyezése hiányzik. Vázolom a tervem oké? - ő csak igent bólogatott. Rendben. Miután ma vége tér a suli. Te felhívod a bátyád, hogy mi lenne ha ezt megengednék én meg a menedzsert. Oké?

-Oké. Én benne vagyok. A fiúk előtt eltitkoljuk vagy elmondjuk? - kérdezi a lehető legjobb kérdést.

-Nem ezt meglepinek szántam. Majd ha minden megoldódik akkor a fiúkkal megbeszélünk egy időpontott, hogy hol és mikor találkozzunk. Meg persze azt is, hogy van-e kedvük hozzá. Oké? Addig tartsuk inkább próbáljuk meg titokban tartani.

-Rendben. Na de most már menjünk mert mindjárt kezdődik a föci azzal a buzi tanárúrral.

-Rendben. Akkor menjünk föcire. - mondtam full unottan.

Azt hittem soha nem lesz vége a napnak. Na akkor hívjuk is a menedzsert. Na bazdmeg... Nekik is jókor kell jönni.

-Sziasztok. Miben segíthetek? - kérdezem kedvesen, hogy elrejtsem a kis dühömet.

-Szia. Erin, Baek és én elmegyünk fagyizni te is jössz? - kérdezi reményekkel teli szemmel Kook.

-Nem most nem. Bocsi de most nem tudok menni, mert van egy kis dolgom majd máskor. - mondtam meg az igazat. Csak azt nem, hogy mi dolgom van.

-Rendben. De megváltozna a döntésed akkor csak hívj minket oké?

-Oké. Na de én most mentem a dolgomra sziasztok.

Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora