A vihar előtti csend

731 53 7
                                    

Trágár szavak!!! Saját felelősséggel!!

Jungkook pov:

A mai napom annyira jól indult. A szerelmem mellett keltem, összejöttem a párommal Jiminnel. És eddig a délelőtt folyamán vele voltam. Kinek ne kellene egy ilyen nyugis, pihentető nap? Hát ez az!! MINDENKINEK KELL! A gondolataimból Taehyunna a hangja zavart meg.

-Kook játszol Hopival és velem PS4-en Until Dawn-t? - kérdezi gyermeki mosolyal Tae.

-Persze. De egy valamit kérdezhetek?

-Persze. Mi volna az?

-Ugye azt tudjátok, hogy az egy Tini horror film szerű grafikával meg minden? - teszem fel a kérdést félve mert még nem tudom, hogy fosos tyúkok vagy sem. De ahogy elnézem semelyikük nem az. Akkor megnyugodtam. Remélem nem csal a megérzésem.

-Nem eddig nem tudtuj de most már tudjuk. - szinkronban mondta a két ütödött ami alátámasztja a megérzésemet. Az ismét gondolatmenetemből egy kar húzott vissza a valóságba.

-Mivan fiúk máris lestoppoljátok, hogy letudjátok fárasztani őt agyilag? Meg ennyire megszerettétek a páromat? - kérdezi lágyan és nyugodtan Chim.

-Igen nagyon megszerettük Jungkookot. Ez most egy horror játék nem Rage game, úgyhogy nem tudjuk ezzel lefárasztani agyilag. - mondta Tae gyermeki mosolyal Hope meg csak bólogatott.

-Felnőtt testben gyermek lélek. -mondtuk egyszerre Jiminnel amin elkuncogtunk magunkat.

-Jössz nézni, ahogy játszunk? - kérdezem meg félve mert azt megtudtam tegnap, hogy ő nagyon ilyedős.

-De cserébe holnap délután ha lesz szabadidőtők Baekkel meg a lányonak meg persze, ha nekünk is lesz át jöttök! -szadta ki a fetételeitt az idősebb.

-Rendben. Beleegyezek ebbe a feltételbe. - erre csak kuncogot és már ült is le Tae és Hope mellé a kanapéra. Hát ha megtehetem akkor én inkább Jimin ölébe beleülök🙄🙄.

Miután mindenki elfogalalta a helyét elkezdtünk játszani vele... Hát mit ne mondjak kell hozzá angol tudás. Ami persze annyi mint amennyi levegő van a hajszállaimban. SEMENNYI!

*3 órával később*

Na teljesen végig vittük a játékot és pont most lett kész az ebéd íg go too the konyha. Amint beléptem elállt a szavam...

-EZ SZEZÁNMAGOS CSIRKE RIZZSEL?! - kérdeztem Jintől aki csak egy aprót bólint, hogy igazat adjon nekem. Hát nekem se kellett több úgy ugrodtam Jin hyungnak a nyakáb és úgy szóritottam mint a macska a kaparófáját.

-He! Máris megcsalsz?! Szégyeld magad! - kicsit sértödőtten mondta Jimin.

-Nem dehogy is csak a kedvenc ételemet készítette, amit én nagyon imádok. Meg ezt elmondtam neked tegnap.

-Tudom azért mondtam Jinnek, hogy csináljon ezt ebédre. Remélem örülsz neki. - sírva ugrodtam a nyakába, és ott logjak rajta mint valami csimpáz.

-Na ne itt szexuáljátok meg egymást. Azért még ebédelni is akarok. - mondta hirtelen Mon amire mind a hárman kicsit megugrodtunk.

-A frászt hozod ránk te. Amúgy is csak így köszöni meg Kook Jiminnek, hogy szólt nekem, hogy csináljak szezánmagos csirkemellett ebédre. Még úgy is friss pár hadd élvezzék ki amíg lehet, azt, hogy még így élőben látják egymást, és nem kell titokban találkozniuk. - förmedt rá egy picit Jin Namjoonra.

Az ebéd isteni vol a hangulat nagyon jó, kellemes. De egy volt a baj. Hogy visszakellett menni az egyetemre mert holnap kezdődik a suli. Gyors mindenkitől elköszöntem, de a végére hagytam Chimet.

-Majd írok messengeren oké? - egy csókkal búcsúztam el tőle.

-Oké. Vigyázatok magatokra. - mondta az ajtófélfának dőlve karbatett kézzel.

*időugrás: 1 héttel később*

Jiminnel 1 hete kezdünk el járni. Minden nap ha nem is minden nap de megpróbálunk minden nap beszélni valahogy egymással. (Írói megjegyzés: a magyar mondat😂😂.) Sokszor találkoztunk így kettesben. Akkor mindig elmentünk valahova pl: sétálni, mozizni, vagy csak egyszerűen beszélgettünk. Jiminnel nagyon jóban vagyunk. Egy pár vagyunk de még is úgy viselkedünk, mintha csak barátok lennénk. Igen kezdünk egyre jobban Namjonnékre hasonlízani. Minden jó, felhőtlen eddig minden.

De ilyen a vihar előtti csend?

Sziasztok drágáim. Itt a következő rész😉. Ha tetszett vote-olj és commentelj🤞🤞. Addig is legyetek jók ha tudtok😙😙. Jó szórakozást és jó olvasást😚😚. A következő részben találkozunk sziasztok😘😘

Rajongóból csapattárs Jikook FF (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora