EPİSODE :2

24 1 0
                                    

"Onun amcası Henry Amberson" dedi Alice.

"O halde bu-" diyen Meredith 'in lafını kumral adam kesti.

"Denek 1844!" dediğinde ona baktım. Dediğinde kesinlikle haklıydı.
***********
"Evet o benim" dediğimde kaşlarını çattı.

"Denek 1844 olduğunu tahmin edemedin mi Matt?" dedi Meredith bana tiksinti ile bakarak.

"Onun hakkında sadece anlatılan şeyleri biliyoruz. Gercekte onu tanımıyoruz bile. Bu onu tanımamız için iyi bir fırsat olabilir" diyen Matt'e gülümseyerek baktım.

"Ben Jessıca'ya güveniyorum. Karşılıklı odalarda kalıyorduk, onun yaşadıklarını biliyorum ve inanın bana bizim yaşadıklarımız onun yaşadıklarının yanında bir hiç kalır." diyerek beni savundu Alice. Sıkıntıyla nefes verdim.
"Eğer benim burada olmam sizin tehlikede hissetmenize sebep olucaksa endişelenmeyin. Burada kalmayacağım." deyip dönüp gidicekken Alice önüme geçti.

"Saçmalama! Bir yere gidemezsin. Burası senin de evin olucak. Bana yardım edene bende yardım ederim. Sende bizdensin değil mi çocuklar?" dediğinde bende onlara baktım.

"Yerimizi bildiğine göre buradan istesen de çıkamazsın. Bizden biri olma konusunda diyeceğim şey ise bunu zamanın göstereceğidir. Şimdi isteyen odasına çekilebilir. Jessica ile sen ilgileneceksin Alice. Aynı oda da kalın"  deyip salondan çıktı kumral adam. Hâlâ adını öğrenememiştim.

"Hoşgeldin Denek 1844" diyerek somurtarak çıktı salondan Meredith.

"Gel diğerleri ile tanıştırayım seni" diyen Alice'e gülümsedim. Umarım herkes ile anlaşabilirdim. Kendime yeni bir hayat kurmak istiyordum. Denek 1844 değil de sadece Jessıca olduğum bir hayat.

----
Alice beni herkesle tanıştırdıktan sonra üçüncü katta olan bir odaya girdik. İki tane tek kişilik yatak, bir büyük gardolap ve bir çalışma masası vardı. Üzerinde bilgisayar ve defter ve kalem vardı.
"İstediğin tarafta yatabilirsin, nasıl rahat edeceksen" dediğinde cam tarafında olan'a ilerledim ve oturdum. Alice gardolap'ı açıp içinden bir şort ve tişört çıkarıp bana uzattı.

"Ben dışarıdayım sen hazır olunca söyle" deyip odadan çıktı.
Hızlıca üzerimdekileri çıkarıp verdiklerini giydim. Kendi kıyafetlerimi de katlayıp dolaba koydum.
"Gelebilirsin Alice" dediğimde içeri girip kapıyı kapattı. Ben kendi yatağıma o da kendi yatağına oturdu.

"O Meredith'i tutan kişi sevgilisi mi?"

"Evet, o Jason. Depo'dan yaklaşık 3 sene önce beraber kaçmışlar. Orada sevmişler birbirlerini. Herkes burada oda arkadaşı ile kalır onlar birlikte kalıyorlar." 

"Anladım" dedim başımla onaylayarak. Yatağa uzanıp gözlerimi kapattım.  Alice te ışığı kapatıp yatağına uzandı.

---------
Gözlerimi açtığımda etrafıma bakındım. Gercekten cok uzun zaman sonra iyi bir uyku almıştım. Yanıma baktığımda Alice yatağında yoktu. Kalkıp banyoya girdim. Saçlarımı düzeltip yüzümü yıkayarak çıktım. Odadan çıkıp merdivenlerden aşağı inmeye başladım.

Sesler gelen tarafa doğru ilerledim. Mutfaktı sanırım. İsmimi duyunca duvara yaslanıp dinlemeye başladım.

"Bence dikkatli olmalıyız. Bana ne yaptığını görmediniz mi? En iyisi onu hep beraber kıstırmak. 9 kişinin gücüne birden karşı koyamaz değil mi?" dedi Meredith.

"Böyle bir şey olmayacak Meredith. Biz bizden birine böyle şeyler yapmayız" dedi Matt.
Soğukkanlılıkla dinleyip mutfağa girdiğimde hepsi bir anda sus pus oldular.

DENEK 1844Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin