EPİSODE :8

10 1 0
                                    

Bütün gece uyuyamamış kendime kahve yapıp salondaki camın önünde tekli koltuğa oturup saatlerce dışarıyı izlemiştim.Soğumuş kahvemi sehpaya koydum.

"Günaydın, erkencisin" diyerek salona girdi Cara ve Julia.
"Günaydın. Uyuyamadım gece"

"Uyuyamamanın Jonathan ile bir ilgisi var mı?"

"Biraz" deyip cama döndüm.

Cara ve Julia kahvaltı masasını hazırlamıştı yarım saat içinde. Aidan, Eddie, Meredith, Matt de uyanmıştı.

"Günaydın aşkım, baş ağrın geçti mi?" dedi Meredith içeri giren Jason'a. Oda başıyla onayladı.

Alice uykulu gözlerle içeri girip masaya oturdu.
"Jessıca uyuyamadın mı gece yatağın bozulmamıştı?"

"Uyku tutmadı"

"Beni de uyandırsaydın beraber konuşurduk"

"Konuşmaya ihtiyacım yok Alice" dediğimde bu çıkışımı beklemiyordu.
Derin nefes aldım. "Kusura bakma kafam biraz dağınık. Afiyet olsun" deyip salondan çıktım.

Jonathan karşıma çıkıp kafamı allak bullak etmişti. Onu seviyor muydum? Evet. Ama neden Jason'a da farklı bir şekilde bakıyordum?.
Odama gelip yatağa oturdum. Kafanı topla Jessıca. Bu böyle olmaz. Jonathan bir kere gitti tekrar gidebilir, ümitlenme. Jason'a karşı bir şey hissetme, onun aşık olduğu başka bir kadın var.

Düşüncelerimle boğuşurken kapı çaldı. "Gelebilirsin"
Kapı açıldığında Matt gelmişti. "İyi misin?" deyip yanıma oturdu.

"Jonathan'ın bu ani gelişi kafamı allak bullak etti. Onu özlediğimi fark ettim. Ama ona bağlanırsam tekrar gitmesinden korkuyorum"

"Ona aşık mısın?"
"Ona aşık değilim. Sadece onu seviyorum. Eski zamanlarımızı özlüyorum"

"Eğer birini gerçekten çok seversen sakın onu bırakma demişti annem. Bence sende öyle yapmalısın" deyip tebessüm etti.
"Teşekkür ederim, yanımda olduğun için" deyip ona sarıldım.

"Her zaman emrinizdeyim prenses" deyip gülümseyerek yanımdan kalkıp odadan çıktı.

Üzerimi değiştirip aşağıya indim. Cara ve Jason hariç herkes televizyon izliyordu.

"Bugün neden televizyon meraklısı oldunuz?"
"Akşam bizim gittiğimiz kulüp'te yangın çıkmış ve çok yaralı varmış" dedi Alice.

"Jonathan yapmıştır. Kameraları halledemeyince yakmıştır."

"Neden böyle bir şey yapsın?" dedi Meredith.

"Öncelikle kendini sonra bizi korumak için" dediğimde kapı çaldı.

"Ben bakarım!" deyip kapıya ilerledi Cara.

Kapı kapandığında Cara içeri gelmişti. "Kim gelmiş?" dediğimde gözlerini yerde gezdirdi.
"Bu o çocuk değil mi? Jason ile konuşuyor" dedi Eddie camdan dışarı bakarak.

Camdan baktığımda Jonathan gelmişti. Salondan çıkıp kapıyı açtım.
Jason ile konuşuyorlardı. Onlara doğru ilerledim. Jonathan beni fark edince gülümsedi.
Jason da bana dönünce Jonathan'a sarıldım. O da bana sarıldı.
" Beni özlediğini biliyordum" dedi sırıtarak. Ondan çekilip yüzüne baktım.
"Burada ne işin var?"

"Amcan dan aldım adresi. Biliyorsun bizi hep destekler" dediğinde gülümsedim.

Jason'a bakıp konuştum. "Neler oluyor?"

"Kafası esen herkes buraya gelecek mi?"

"Gelmeyecek Jason. Sizi tehlikeye atmam!"

"Buraya gelip de Jessica'yı arkadaşlarından koparmayacağım. O burada güvende benimle birlikte güvende olmayacağını biliyor" dedi Jonathan.

DENEK 1844Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin