EPİSODE :5

9 1 0
                                    

"Babamı öldürmenin zamanı"
*, *, **, *, *, *

"Ne? Nasıl yani amcan neden babanı öldürmek istiyor?"

"Kuzenim Michael'i öldürdü. Üzerinde çok fazla deney yaptı. Michael buna dayanamadı. 6 sene oluyor öleli. Amcam o günden beri düşman babama."

"Kuzenin için üzgünüz" dedi Eddie. Tebessüm ettim. Eldivenleri Aidan'a verdim.

"Ah demek buradasınız, bir an istilaya uğradınız sizi kaçırdılar zannettim." dedi Julia bize bakarak.
Eddie Julia'ya giderek onu dudağından öptü.

"Oopss bir çift daha" dediğimde Aidan güldü.

"Alice beni göremeyince çıldırmadan gitsem iyi olucak" deyip merdivenlere ilerledim.

Salona girdiğimde büyük bir çam ağacı vardı ve boş yere kurulmuştu. Masa'nın üstünde süsler vardı. Ve bir sürü poşetler.

"Bunlar ne?"

"Ah ayaklanmışsın, iyi misin?" dedi Cara. Başımla onayladım ve süslere ilerledim.

Matt uzun süslerden birini alıp boynuma bağladı. "Bunlar yılbaşı için de sen neden böyle açık giyiniyorsun?. Kıştayız"

"Ateşim çıkmıştı şimdi iyiyim."  dediğimde başıyla onayladı.

"Hiç gelmeyeceksiniz sandım. Çok uzun sürdü alışverişiniz" diyerek koltuğa oturdu Jason.

"Birisi sevgilisini özlemiş" dedi Alice gülerek. Meredith de Jason'ın bacağına oturdu. "Ne kadar özledin beni?" deyip saçlarıyla oynamaya başladı. "Ne kadar özlediğimi akşam söyleyeceğim" deyip yanağından öptü.

"Jessıca senin doğum günün ne zaman?"

"29 Ocak"

"Aa çok güzel 1 ay var " diyerek süsleri ağaca takmaya başladı Cara.

"Doğum günü partisi yapacağız, ah çok eğlenceli olacak!" deyip sırıttı.

"Doğum günlerini kutlamayı sevmem. En son annemle kutlamıştık öyle kalmasını istiyorum"

"Anlaşıldı" dedi Alice. Burukça gülümsedim.

-----------------
Akşam yemeğinde Cara, ben, Alice ve Julia akşam yemeği hazırlamıştık. Ben daha çok onları izlemiştim. Daha sonra masayı kurup yemiştik. Masa toplama işini erkekler halletmişti. Cara, Julia ve Alice ile mutfakta oturup sohbet ediyorduk. Genellikle güçlerinden bahsediyorlardı.

"Kızlar doğruluk cesaretlik oynayacak mısınız?

" Aslında güzel olur. Sen ne dersin Jessıca? "

" Olur "dedim ve hep birlikte salona diğerlerinin yanına gidip yere oturduk.

" Biz oyunu değiştirdik sadece doğruluk olarak soracağız. Öyleyse ilk ben başlıyorum " deyip şişeyi çevirdi Meredith.

Şişe' nin soran kısmı Meredith'e, cevaplayacak olan kısım da Aidan'a gelmişti. Meredith genişçe gülümsedi.

"Buradaki kızlardan birini öpmen gerekse kimi öperdin?" dediğinde ensesini kaşıdı.
"Sanırım Cara'yı öperdim. Sarışın seviyorum ben" dediğinde Cara 'nın utandığını gördüm.

Aidan şişeyi çevirdiğinde Matt ve Jason'a geldi. Matt soracaktı.

"Meredith ile evlenecek misiniz bir gün?" dediğinde Jason'a baktım.

"Ölmezsek ve eğer onu o zaman hâlâ seviyor olursam, evet"  Meredith gülümsedi.  Jason çevirdiğinde Meredith ile benim aramda durdu Meredith soruyordu.

DENEK 1844Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin