"Jessıca!"
Omzumdan dürten Alice gözlerimi açıp baktım. "Ne var Alice?"
"Hadi kalk öğlen oldu. Biz kahvaltı yaptık bile." dediğinde yastığa sarıldım.
"Uyuyacağım ve saat umrumda değil" dediğimde ses gelmeyince odadan gittiğini düşündüm.Çarşaf hızla çekilince çarşafla yeri boyladım. "Seni öldüreceğim!" dediğimde yastığı bana fırlatıp kaçtı. Yastığı kenara atıp odadan koşarak çıktım.
"Gel buraya! Nereye kaçacaksın?" dediğimde Alice merdivenleri inerek çığlık atmaya başladı.Salona kaçtığında bende peşinden gittim. Salonda oturanlar ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Ahahaha. Çocuklar düşüşünü görmeliydiniz! Çok komikti" dediğinde kaşlarımı çattım. Ve odada onu koşturmaya başladım.
"Ben sana göstereceğim komiği!" dediğimde elime yastığı aldım. Ona doğru fırlattım. Ama yakalamıştı. Matt salona girdiğinde ona doğru koşup arkasına saklandı.
"Ah hadi ama Matt mi koruyacak seni?" dedim ellerimi belimin iki yanına koyarak.
"Ne oluyor?"
"Jessica'yı yataktan düşürmüş olabilirim" dediğinde Matt gülerek çekildi. "Jessıca o zaman arkandayım, saldır! ' dediğinde güldüm. Alice' için tuttuğumda o da beni tutmuştu. Ona çelme takıcakken o da aynı anda davranınca ikimizde yeri boyladık. Salondakiler bize gülerken bir çift ayakkabı önümüzde durduğunda kalkmaya çalıştım. Jason salona yeni gelmişti. Bir elini bana diğer elini Alice'e uzattı. Elini tutup kalktık.
"Sana beni iki kere düşürmenin hesabını soracağım"
"Tabi tabi" diyerek koltuğa gidip oturdu Alice.
Şort - atlet ile olduğumu fark ettiğimde Alice'e kötü bakışlarımı gönderip salondan çıktım.
Odaya girip dolabı açtım. Bir kaç kıyafet çıkardım. Ve giyinmeye başladım.
Yatağımı toplayıp odadan çıktım.
Mutfağa girip dolaptan meyve suyu çıkarıp bardağa koydum. Hâlâ kar vardı ama ilk yağdığından daha azdı. Camdan dışarı baktığımda ağaçlarda az kaldığını gördüm."Savaşmak için yanlış kişiyi seçtin" irkilip arkamı döndüğümde Jason'ı gördüm. O da benim gibi bardağa meyve suyu koydu.
"Bu Alice 'in yanına kalmamalı. Sürpriz planım var onun için" deyip gülümsedim. Elinde meyve suyu ile tezgaha yaslanıp bana bakmaya başladı.
Bir şey demeden bende ona baktım.
"Sana bir şey söylemem gerekiyor""Dinliyorum" dediğinde konuşucakken içeri Julia girdi.
"Ah burda mıydın? Hadi gel hazırlanmaya başlayacağız.""Ne için?" diyerek meyve suyunu tezgaha bıraktım.
"Aklın nerede senin?. Akşam dışarı çıkacağız ya" dediğinde başımla onayladım.
"Tamam geliyorum" dediğimde çıktı mutfaktan."Sonra söylerim tamam mı?" dediğimde başıyla onayladı.
Mutfaktan çıkıp merdivenlere ilerledim.
Odaya girdiğimde çalışma masasının üzerine büyük bir ayna koymuşlardı. Ve üzerinde bir sürü makyaj malzemeleri vardı.
Cara ve Alice beni görünce gülümsediler." Sana elbise seçelim hadi"
"Gerek yok elbiseye Alice."
"Saçmalama kızlar olarak elbise giyeceğiz." deyip dolabını açtı. Bir sürü elbise vardı.
İki tane çıkarıp bana uzattı. Biri maviydi diğeri ise siyahtı.