Merhaba! Kitabıma hoş geldiniz!
Bu kitap 2020 yılının haziran ayında düzenlendi ancak konu bakımından bir değişiklik yok, sadece yazım, noktalama vb. yanlışları düzelttim.
Buraya başladığınız tarihi yazabilirsiniz ->>
İyi okumalar!
----
İtalik yazılar: Düşünce
Kalın yazılar: Vurgulanan sözcükler
İtalik ve kalın yazılar: İsmi yazılan kişinin bakış açısı / zaman geçişi / ses efektleri vb.
Kalın ve altı çizili yazılar: Yazar notları
----
"Anne! Çoraplarım nerede?" diye sorduktan sonra gözünün önündeki çorapları gördü ve hazırlanmaya devam etti. Hazırlığı bitince evden çıktı ve pek uzak olmayan okuluna doğru koşmaya başladı.
"Bu sene de okuldan ayrılmamış. Evet, suratını bile göresim yok... Hâlâ bebek gibi saçlarını topluyor. Marinette'ten nefret ediyorum! Her neyse... İşin iyi tarafından bakarsak, bugün Adrien okulumuza geliyor, babasının buna izin verdiğine inanamıyorum!" dedi Chloe arkadaşına. Her gün okula gelişinde aynı sesi duymak Marinette'i kızdırıyordu. Ne kadar şımarık bir kızdı bu! Adrien da kimdi?
Muhtemelen Chloe'nin şımarık arkadaşlarından biridir.
Zil çaldı, öğretmen içeri girdi. Herkese teker teker tatillerinin nasıl geçtiğini sordu. Ardından kapı açıldı. İçeri uzun boylu, uzun, zeytin gözlü biri girdi. Chloe'nin sesi duyuldu:
"Adrien! Geldiğine inanamıyorum!"
Marinette
"Merhaba! Ben Adrien."
Gözü bana kaydı. Bana mı bakıyor? Vallaha bana bakıyor! Ne yapacağım şimdi? Hızlı düşün Marinette. Hadi, hadi!
"Merhaba Adrien, ben Marinette. Bu Alya, Nino, Sabrina, Mylene, Ivan, Kim, Alix, Rose, Juleka, Nathaniel, zaten Chloe'yi tanıyorsun."
"Tanıştığımıza memnun oldum."
Mu? Oldum mu? İyi birine benziyor ama Chloe'nin arkadaşı. Ne kadar iyi olabilir ki? Chloe ile arkadaş ise deli falan herhalde.
Teneffüs zili çaldı, Adrien Chloe'nin yanına gitti. Tasarımım üzerinde çalışıyordum. Konuşmalarına kulak misafiri oldum... Belki de isteyerek dinledim, tamam, kızmayın.
"Baban izin verdi mi yani okula gelmene?"
"Aslında hayır."
"Nasıl yani? O zaman nasıl burada olabiliyorsun? Gerçek misin sen? Alo, ALO!?"
"Merak etme, gerçeğim. Evden kaçtım. Artık yeterdi. Beni kısıtlmayı bırakması gerek."
"Peki. Ne olursa olsun, unutma, her zaman benim Adrien'ım olacaksın."
İğrenç bir şekilde onu öpmeye çalıştı.
Iyyyy. Allahtan Adrien geri çekildi. Onu "o anlamda" sevmiyor sanırım.
Adrien
Chloe. Hayatımın cezası. Neden babam ve babası "tanıdık" olmak zorunda ki? (Babamın arkadaşı yoktur.) Beni seviyor ama onu sevmiyorum. Neden başka arkadaşım yok ki?
Nino geliyor. Buraya mı, ama neden?
"Chloe ile arkadaş olmak zorunda mıydın?"
Ne diyor şimdi bu?
"Ne demek istiyorsun?"
"Harika birisin dostum, ünlüsün, yakışıklısın, her gün bir itiraf alıyorsun... Neden onun gibi biri ile arkadaş olasın ki?"
"Başka arkadaşım yok."
"Var."
"Ne? Ki-"
"Ben tabi ki!"
***
"Ne yapıyorsun Chloe? Marinette'in sandalyesi ile niye uğraşıyorsun?"
"O bebeye nasıl iş yaptığımı gösteriyorum."
Marinette'in sandalyesine sakızını yapıştırdı ve gitti. Adrien da sakızı çıkarmaya çalıştı. O sırada Marinette geldi. (Buraları biliyorsunuz zaten akdnakx)
"Ne yapıyorsun sen?"
"Ah şey ben-"
"Çık şuradan! Zaten Chloe'nin arkadaşısın, ne bekliyordum ki!"
"Marinette ben, Chloe-"
"YETER!"
Marinette sakızın üstüne bir peçete koydu ve yerine oturdu.
Adrien
Ama, ben... Chloe'nin arkadaşı olduğum için mi? Ben de onu sevecen bulmuştum. Bunun Chloe ile bir alakası yok. Yani var. Uff ne oldu şimdi?
Marinette
Chloe'nin arkadaşından ne bekleyebilirdim ki. Gelip benim için sandalye çekmesini mi? Uff ne oldu şimdi?
----
Merhaba arkadaşlar. Öncelikle hikayenin sonunda bulunan bu kısımları okumanız gerekecektir. Zaten bende öyle önemsiz şeyler yazacak tip var mı, yok. Hikayemi okuduğunuz için sağ olun. Bölümleri düzenli bir şekilde yükleyecebileceğimden emin değilim ama mutlaka sizi bölümsüz bırakmamaya çalışacağım, emin olabilirsiniz. Yorumlarınıza cevap mutlaka veririm, onları okurum. Bu hikaye adrinette shipleri için ancak başka bir shipçiyseniz diğer shipler için de hikayeler yazmayı planlıyorum. Ayrıca hatalarım için şimdiden özür dilerim, telefondan yazdığım için lütfen aldırmayın. Anladığınız kadar. Bu bölüm biraz kısa oldu sma ilk bölum sonuçta. Bu arada heyecanlandırıcı kapanışlar yapabilirim. Hazır olun...
Eklenmiş not: Multimedya kısımlarında Marinette'e benzetmeye çalıştığım bitmojileri görebilirsiniz. Zamanında neden koymuştum bilmiyorum ama kaldırmak istemedim ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Büyük Aşklar Kavga ile Başlar (Adrinette) ✔️
FanficKahramanlarımız tanıştıkları ilk günden kavga ederler. Ama bir aşk dörtgenini ele alan hikayemiz böyle devam edebilir mi? ---- ☯︎ ---- Başlangıç: Ocak 2018 Bitiş: Şubat 2018 Düzenlenme: Haziran 2020 - Şubat 2021 ---- #96 adrinette (15.06.2020) #122...