----
Marinette
Tamam, şu an gerçekten çok kızgınım. Bütün gece aklımdaydı olanlar, çıkmadı, gitmedi.
Üstelik dün Alya'dan Adrien'ın en sevdiğim, idolüm, Gabriel Agreste'in oğlu olduğunu öğrendim.
Tepkim "O Agreste, Gabriel Agreste, Adrien Agreste, oğlu... Baya baya kan bağı var yani, oğlu. Baya yani... Oha ya! Çöş, yok daha neler... Ya çıktır git inamıyorum... Yine göster bi bakıym... Hiiiii, valla da billa da... Cık cık cık, gitti güzelim tasarımcı, bi şe' bellediydim ben de..." oldu.
Şimdi de okula gidip suratını mı gör'cem ya...
Adrien
Tüm gece Marinette ile olanları düşündüm... Bir insan nasıl bu kadar adaletsiz davranabilir... Chloe ile ne alakası var ki... Benim mi aklım basmıyor diye düşünüyorum... Yok yani, suç ben de değil ki...
***
Okulda Marinette de Adrien da kafalarını yerden kaldırmadan yaptılar her şeyi. Ne birbirlerine, ne başkalarına, ne öğretmene, ne de önlerine... Ee bakmıyorlar, toslamasınlar mı birbirlerine? Marinette kitaplar taşıyordu, ve bilirsiniz işte... Her aşkın başladığı o sahne... Kızın kitaplarını toplaması için erkek ona yardım eder, kafaları çarpar... Göz göze gelirler, ancak hemen gözlerini kaçırırlar... Ne kadar can alıcı değil mi... Ama sonuçta kavgalılar değil mi? Hemen yollarına devam ettiler. Adrien onu gördükçe üzülüyor, Marinette ise kızışıyordu...
Derste Chloe'nin sözleri ile, yanardağ gibi püskürecekti.
"Hojam, Marinette Adrikinsciğim'e trip atıyor."
'Yok öyle bir şey, zaten ben trip atmam. Eğer trip atsaydım, «ki atmam» tripöz olurdum ve trip atmadığım için de tripöz değilim ama sen attığın için tripöz oluyorsun cicim.'
"Ve bana tripöz diyo hojam."
"Marinette! Derhal Mistr Demokles'in odasına!"
(No akuma arkadaşlar no panic)
Marinette tam kapıyı tıklatacaktı ki biri akumalandı ve dönüşmek zorunda kaldı. (hehehe yine kaytardı vay çakal) Akumayı halletti ve okul bitmişti.
(YN: Adrien derste olduğu için ve akumalanan karakter ses çıkarmadığı için (o nasılsa) duymamıştı ve son dersti.)
----
Arkadaşlar öncelikle bölüm kısa olduğu için özür dilerim. 31 Aralık olduğu için uyumamak için kendimi zor tutuyorum. Aslında bu bölümü tam 00.00 da yayımlamayı planlıyordum ancak uyuya kalma olasılığıma karşın yayımlamaya karar verdim. Yine özür dilerim. Nice senelere! HOŞGELDİN 2018!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Büyük Aşklar Kavga ile Başlar (Adrinette) ✔️
FanficKahramanlarımız tanıştıkları ilk günden kavga ederler. Ama bir aşk dörtgenini ele alan hikayemiz böyle devam edebilir mi? ---- ☯︎ ---- Başlangıç: Ocak 2018 Bitiş: Şubat 2018 Düzenlenme: Haziran 2020 - Şubat 2021 ---- #96 adrinette (15.06.2020) #122...