6. Bölüm: Kimlikler

1.7K 104 115
                                    

----

Marinette

Bir kahramanı çekiçledim! Offff şimdi ne yapacağım ben?

"Uyan."

Vay be, bayılmış birini uyandırmak için harika bir yöntem!

"Marinette, sen iyi misin?"

Annem sesleniyor. Ne demeliyim?

"İyiyim anne, endişelenme sadece şeyi düşürdüm... telefonumu."

"Tamam canım."

Oh, tamam. Şimdi...

Chat Noir'ın yanına çöktüm. Baya baya baygındı.

"Chat Noir, uyan. Annemler evde neden geldiğin hakkında en ufak bir fikrim yok ve uyanman gerek."

Adrien

What the- ooo bi dakka. Bayıldım mı? Ne oldu yağğğ?

"... hakkında en ufak bir fikrim yok ve uyanman gerek."

Marinette mi o? Ah dur, hatırladım.

Marinette'in evine hiç gelmemeliydim. Aslında, kim olduğumu bilmiyor. Yani onunla güzel vakit geçirebilirim. En azından Chat'e nasıl davrandığını öğrenebilirim.

"Uyandım, yaptım."

"Oh, sonunda."

Dönüp ona baktım. Saçları açık ve dağınıktı. Pudra pembesi, unicornlu bir pijama giyiyordu. Gözlerimin içine bakıyor, olanları anlamaya çalışıyordu. Çok... çok tatlı duruyordu.

"Bana n'aaptın?"

"Şey, um... seni çekiçlemiş olabilirim. Ama kesinlikle sen olduğunu bilmiyordum, yani siyahlı bir hırsız sandığımdan değil de..."

"Anlıyorum..."

"Hehehehe."

"Çok acıyor... Nasıl vurduysan artık."

"Affedersin. Kanıyor mu?"

"Hayır, hayır. Ben iyiyim."

"Niye gelmiştin? Bir akuma falan mı var?"

"Hayır, şey ben..."

Ne diyeceğim ki! "Şey affedersin kwamim beni buraya getirdi istemeden oldu sorry." mi?

"Bir sorun mu var?"

"Hayır, ben sadece... bak, kwami diye bir şey var. Bizim dönüşmemizi sağlıyor. O bizi yönlendirebiliyor. Yani ben dolaşıyordum, kendimi bur'da buldum."

"Evet biliyorum, bana da oluyor."

"Efendim?"

Marinette

Ahh, bunu demiş olamam değil mi?

"Şeyi diyordum yani bana da oluyor bazen... Bazen, ben bazen kendimi şey böyle... ummayacağım yerlerde buluyorum diyorum."

"Peki..."

Of, ucuz kurtuldum. Şimdi ne yapmalı?

"Rahatsızlık verdiğim için özür dilerim."

"Yo yo, rahatsız etmedin."

"Şey ben, gitsem iyi olacak."

"Bekle."

"😶"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"😶"

"Bir şey var..."

"Ne var?"

"Sende bir şey var. Mutsuzsun. Ne oldu? Bana anlatabilirsin."

Kara Kedi/Adrien

Oha. Canavar dediğim kızın içinden melek çıktı ya la. Neyse, ona annemden bahsedebilir miyim? Bilmiyorum.

"Bilmiyorum."

"Neyi bilmiyorsun Chat..."

"Sana anlatabilir miyim?"

"Zorunda değilsin Chat, kendini zorunda hissetme. Ama tabii ki de anlatabilirsin."

"Annem..."

"Annen mi?"

"Annem ben küçükken vefat etti. Babam soğuk ve meşgul bir insan olduğu için bakıcılar elinde büyüdüm. Çok yalnızdım. Hâlâ da öyleyim. Ne zaman keşke bir annem olsaydı desem... hüzünlenirim. Yine tavsiyesine en ihtiyacım olduğu zaman yok ve işin en kötü tarafı ise, kendimi sadece kwamime açabiliyor olmam."

"... Kwamin ile tanışabilir miyim?"

"Ne? Nasıl yani? Kwamimi görebilmen için dönüşmem gerek ama."

"Onunla bir konuda konuşmak istiyorum ama bilirsin, zorunda değilsin. Sadece seni biraz daha anlamak istiyorum."

Kabul edemem bunu. Belki edebilirim ama...

"Tamam. Şimdi tuvalete git ve dönüş. Sonra kwamini bana yolla."

"..."

"Tamam, kötü bir fikirdi, tamam. Yapmak istemiyorsan yapmayabilirsin. Zaten geç oldu. Evine gidebilirsin. Sadece, iyi ol."

"Yapacağım."

"Ne? Gerçekten mi?"

"Giriyorum."

Onu kırmak istemiyorum. Ne kadar bunun yanlış olduğunu bilsem ve ne kadar neden böyle bir şey istediğini gerçekten anlamak istesem de...

Tuvalete girdim. Büyük değildi. Klozet, duş ve küçük bir lavabosu vardı. Dönüştüm.

"Plagg, bunu benim için yapar mısın? Lütfen. Biliyorum yanlış ama... O HawkMoth olamaz tamam mı? En başta HawkMoth bir erkek. Ve-"

"Tamam, yeter, yapacağım, sus."

"Plagg lütf- ne? Valla mı? Adamsın."

"Hayır. Bir kwadamım." dedi ve gitti.

 Marinette

İçeri siyah, Tikki boyutlarında kedi gibi bir kwami girdi.

"Kendimi ve özelliklerimi tanıtırdım ama zaten bir kwaminin ne olduğunu biliyorsun." dedi küçük kedi.

"Nasıl ya-"

"Kwamiler mucize sahiplerinin kimliklerini hissederler."

"Plagg!" Tikki'nin ince sesini duydum. Uçarak geldi ve ona sarıldı.

"Tamam, bi saniye, hee, tamam anlıyorum. O yüzden zaten Chat Noir'ı bunu yapmaya yönelttin yani."

"Seninle konuşmak istiyordum."

"Ne hakkında?"

"Kimlikleriniz."

"Merak etme gizli kalması için elimden geleni yapıyorum."

"Hayır. Kimliklerinizi öğrenmelisiniz."

----

Selam arkadaşlar. Bu da böyle bir bölüm oldu. Herneysssssse. Kısa olmadı o kadar ama kimisine göre kısa, kimisine göre uzun. Sonuç olarak umarım beğenmişsinizdir.

En Büyük Aşklar Kavga ile Başlar (Adrinette) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin