တစ္လေက်ာ္ျပီးေနာက္……တစ္လဟူေသာ အခ်ိန္ကာလ၌
ဂ်ိဳဆြန္းျပည္၌မူ အိမ္ေ႕ရွစံထယ္ဂ်င္၏ လက္ထပ္ပြဲေႀကာင္႕ အလုပ္ရႈပ္ေနႀကသေလာက္……ဟန္အင္ပါယာ၌ကား ဆားျပႆနာအား သခင္ပုိင္၏ေျဖရွင္းေပးမႈေႀကာင္႕ အဆင္ေျပသြားခဲ႕ႀကေသာ ျပည္သူမ်ား……
နန္းတြင္းမွ ထုိျပႆနာမ်ိဳးစုံတုိ႕ျဖင္႕ အရွင္မင္းျမတ္ လ်ဲ႕ယမ္ကုိနန္းခ်ရန္ျပင္ဆင္မႈမ်ားက အေရးနိမ္႔သြားခဲ႕ႀက၏။မေက်နပ္သူတုိ႕က မေက်နပ္သေလာက္ ဆယ္ဟြန္းသည္လည္း မိမိအစြမ္းအစအရ အရွင္မင္းျမတ္အတြက္ အမတ္မင္းတုိ႕ကုိ အရွင္႕လူျဖစ္ေစရန္ ပရိယာယ္သုံးလုပ္ေဆာင္နုိင္ခဲ႕သည္႕ တစ္လအတြင္းအခ်ိန္ကာလ……
ထုိႀကီးမားေသာေျပာင္းလဲမႈကုိ လုပ္ေဆာင္ခဲ႕ေသာ ဆယ္ဟြန္းသည္ အရွင္႕ဘြားေတာ္ဖုရား၏ မ်က္လုံးထဲသုိ႕ တျဖည္းျဖည္း သတိထားဝင္ေရာက္လာခဲ႕ေတာ႕၏။
*********
"သူလာေတာ႕မွာပဲ "
ဇာမဏီအိမ္ေတာ္ အေဆာင္ျပတင္းမွ
မႈိင္းညိဳ႕ညိဳ႕ေကာင္းကင္ကုိႀကည္႕ရႈရင္း တီးတုိးဆုိသည္႕ ဘတ္ခ္ဟြန္း သုိ႕တည္းမဟုတ္ ့ပုိင္သခင္၏စကား~သက္ျပင္းအခါခါခ်မႈသည္ သူ၏စိတ္မေအးနုိင္မႈကုိ ျပသေနသည္႕အလား~~
ေကာင္းကင္ကုိေမာ႕ေငးသည္႕ မ်က္ဝန္းက်ဥ္းက်ဥ္းတုိ႕သည္လည္း တိမ္ျမဴတုိ႕အတိဖုံးသည္။
ထူးျခားသည္႕ဝိေသသရွိေသာ ျဖဴေဖ်ာ႕သည္႕ ကနုတ္တံလက္တစ္သြယ္သည္လည္း က်ြန္းသားျပတင္းေဘာင္ကုိသာ တုန္ယင္ယင္ကုတ္ဆြဲထားမိခဲ႕ပါ၏။"သခင္~ ျမိဳ႕စားမင္းက- - - "
"ငါရွိတယ္လုိ႕ေျပာလုိက္ပါ ျပီးရင္ မင္းထြက္သြားေတာ႕ "
"ဟုတ္ကဲ႕ "
ႏွစ္မ်ားစြာခစားလာေသာ အရွင္သခင္၏ မ်က္နွာပ်က္ျခင္းကုိ ခံစားမိသည္႕ ရွင္းရန္တစ္ေယာက္ အလုိက္တသိ ိထြက္ခြာသြားေပးရုံမွလြဲမတတ္နုိင္။ ျမိဳ႕စားမင္းကမူ ရွင္းရန္ကုိေတာင္ တြန္းတုိက္ရင္း ေဒါသတႀကီးျဖင္႕ သခင္႕အေဆာင္ထံဝင္သြားေလသည္မုိ႕ ရွင္းရန္စိတ္ပူမိရသည္။ သခင္က ျမိဳ႕စားမင္းမည္သုိ႕ျပဳျပဳ ျငင္းပယ္တတ္သည္႕ လူစားမဟုတ္ေလသည္ေႀကာင္႕……
YOU ARE READING
ေနႏွစ္စင္း၏ခ်စ္ျခင္း [Season 1 | Completed]
Fanfictionနန္းလုပြဲ၊ေသြးေခ်ာင္းစီးမႈေတြႀကားက ႀကီးျမတ္တဲ႕ဘုရင္ႏွစ္ပါးရဲ႕ မလွပခဲ႕တဲ႕ ေမတၲာတရား~~~ English Title : "Two Suns make one love" ChanHun_Dreamland Written by ReliChal_618