ဂ်ိဳဆြန္း၊ ဟန္ယန္းျမိဳ႕ေတာ္>
"မယ္မယ္~ ဆူဘင္မယ္မယ္ မင္းႀကီးက အခုေလွ်ာက္တင္စာေတြဖတ္ေနတဲ႕ အခ်ိန္ပါ ဝင္လုိ႕မရပါဘူး "
အထိန္းေတာ္ဟန္၏စကားသည္ ဟယ္ယြန္းမယ္မယ္၏နားထဲသုိ႕အဆုံးထိမဝင္......
မင္းႀကီးရွိရာအေဆာင္ေတာ္တြင္းကုိသာ ဇြတ္တရြတ္ဝင္လာခဲ႕သည္။ အေဆာင္ေတာ္တြင္း၌မူ ထင္ထားသည္႕အတုိင္း
သူမ၏ခ်စ္ခင္ပြန္း ေရေျမ႕သခင္သည္ကား ထုံးစံအတုိင္း နန္းေရးရာတုိ႕ႏွင္႕ပင္ အလုပ္ရႈပ္ဆဲပါေပ။"မင္းႀကီး "
"ဝင္မလာပါနဲ႕ဦးလုိ႕ အထိန္းေတာ္ဟန္မတားဘူးလား?"
".ဟင္႕အင္း သူတားပါတယ္ ဒါေပမယ္႕ ရင္ကုိမီးေလာင္က်ြမ္းေနတဲ႕ မိခင္တစ္ေယာက္က ဒါမ်ိဳးတားျမစ္တာေတြလည္း ဂရုမစုိက္နုိင္ေတာ႕ပါဘူး "
"ဟယ္ယြန္း~ အေဆာင္ကုိျပန္ေတာ႕ ကုိယ္ေတာ္ တုိင္းျပည္ေရးေတြနဲ႕အလုပ္ရႈပ္ေနတယ္ေလ"
"တုိင္းျပည္ေရး တစ္ခုခုဆုိရင္ တုိင္းျပည္ေရးနဲ႕~~မင္းႀကီးစိတ္ထဲမွာ ေသြးသားဆုိတာေရာရွိေသးပါရဲ႕လား ဟြန္းေလး~ အခု ဟြန္းေလးက ဆိုယြန္းေလးကုိယ္စား ဒုကၡေတြခံစားေနရတာကုိ တုိင္းျပည္ေရးဆုိတာအေႀကာင္းျပျပီး က်ြန္မဒီလုိပဲျငိမ္ေနသင္႕ပါသလား?"
ေဒါသ၊ဝမ္းနည္းျခင္းတို႕ျဖင္႕ ဟယ္ယြန္းမယ္မယ္၏ကုိယ္သည္ တဆတ္ဆတ္တုန္ယင္လ်က္ရွိျပီး မ်က္ဝန္းမွမ်က္ရည္တုိ႕ကလည္း အဆီးအတားမရွိ က်ဆင္း၍ေန၏။
ဝမ္ဂ်ြန္းမင္းႀကီးမွာမူ ညီလာခံစာတုိ႕ဖတ္ရႈေနရာမွ ရပ္တန္႕သြားခဲ႔ျပီး
ဟယ္ယြန္းမယ္မယ္ရွိရာဆီသုိ႕ တူရူႀကည္႕လာသည္။
ဟယ္ယြန္းမယ္မယ္ကမူ သားေဇာျဖင္႕ ဆုိ႕နင္႕လာသည္႕စိတ္ေႀကာင္႕ ရင္ဘတ္ကုိအသာဖိ၍ထား႐ရွာ၏။"ကုိယ္ေတာ္ ဘာလုပ္တာကုိ မင္းေမွ်ာ္လင္႕ေနတာလဲ ဟယ္ယြန္း စစ္တုိက္ရမွာလား? ဟြန္းေလးကုိျပန္ရဖုိ႕အတြက္ေလ ဒီတုိင္းျပည္က ဟြန္းေလးက ကုိယ္ေတာ္တို႕ေသြးသားဆုိတာေတာင္ သိလုိ႕လား ပညာေရးဝန္ႀကီးရဲ႕သားလုိ႕ပဲသိႀကတာ မိဖုရားႀကီးသိသြားခဲ႕ရင္ေရာ ဟြန္းေလးဒီမွာေဘးကင္းမယ္ထင္လား သူ႕သားအတြက္နဲ႕ ဟြန္းေလးအသတ္ခံရမွာပဲ ဟယ္ယြန္း"
KAMU SEDANG MEMBACA
ေနႏွစ္စင္း၏ခ်စ္ျခင္း [Season 1 | Completed]
Fiksi Penggemarနန္းလုပြဲ၊ေသြးေခ်ာင္းစီးမႈေတြႀကားက ႀကီးျမတ္တဲ႕ဘုရင္ႏွစ္ပါးရဲ႕ မလွပခဲ႕တဲ႕ ေမတၲာတရား~~~ English Title : "Two Suns make one love" ChanHun_Dreamland Written by ReliChal_618