အပုိင္း-၁၇ ၁၈ ၏ အႀကိဳဇာတ္လမ္း

3.7K 338 12
                                    

"နန္းေတာ္ထဲကုိ ေရာက္လာျပီဆုိတာနဲ႕ က်ားရဲတြင္းထဲဝင္လာတယ္ဆုိတာ မင္းသိသင္႕တယ္ ေကာင္ေလး "

"မယ္မယ္ႀကီးတုိ႕ က်ားရဲတြင္းထဲ က်ြန္ေတာ္မ်ိဳးက ကုိယ္႕ဘာသာခုန္ဆင္းလာခဲ႕တယ္ဆုိရင္ေရာ အျပစ္တင္မွာလား ဝမ္းသာေနမွာပါလား"

"မင္းေသရမယ္ဆုိရင္ေရာ"

"က်ြန္ေတာ္မ်ိဳးကေႀကာက္တတ္သူ မဟုတ္ဘူး"

******

"ဟြန္းေလးက အဲ႕ဒီမွာႀကာႀကာေနရင္ အႏၲရယ္မ်ားတယ္ တစ္ကယ္လုိ႕ တစ္ကယ္လုိ႕မ်ား ဟန္ျပည္ကလူေတြက ဟြန္းေလးရဲ႕ လွိ်႕ဝွက္ခ်က္ အထူးသျဖင္႕ အင္ပါယာအရွင္က သိသြားရင္ေရာ ဟြန္းေလးကုိ မင္းႀကီး နန္းတင္လုိ႕ရေတာ႕မွာမဟုတ္ဘူး ဟြန္းေလးက နမိတ္ထဲက ဘုရင္တစ္ပါးျဖစ္လာပါ႕မလား "

"အဲ႕ဒါဆုိရင္ နမိတ္က ဟြန္းေလးမဟုတ္ဘူးဆုိရင္ေရာ မင္းဘယ္လုိလုပ္မလဲ ဟယ္ယြန္း ဟြန္းေလးက အင္ပါယာအရွင္နဲ႕ခ်စ္က်ြမ္းဝင္ေနခဲ႕ရင္ ခြဲရင္ေတာင္ခြဲလုိ႕ရမွာမဟုတ္ဘူးေလ"

*****

"ဘတ္ခ္ဟြန္းက ငါ႕ရဲ႕လူပဲ မင္းတုိ႕လူမဟုတ္ဘူး ခ်န္း~ မင္းေကာင္ေလးကုိ လက္ေလွ်ာ႕ေစခ်င္တယ္ အေရးမပါတာေတြကုိဆြဲမထည္႕နဲ႕လုိ႕ "

"ဒါေပမယ္႕ ဘယ္လုိလုပ္မလဲ အကုိေတာ္~ က်ြန္ေတာ္လက္ေလွွ်ာ႕ခုိင္းရင္ေတာင္ သူကလက္ေလွ်ာ႕မယ္႕ကေလးမဟုတ္ဘူး "

**********

"မင္းႀကီးဆီက လွိ်ဳ႕ဝွက္စာရတယ္ ငါ႕ကုိ ျပန္လာခဲ႕ပါ သားအျဖစ္အသိအမွတ္ျပဳရမယ္႕ အခ်ိန္ကုိေရာက္ျပီတဲ႕ ငါဘာလုပ္သင္႕သလဲ"

"ျပန္ႀကရမွာလား မင္းသားေလး"

***********

"ပုလဲနန္းေဆာင္ကသခင္ေလး မူးလဲတယ္တဲ႕ ဘာေရာဂါျဖစ္ေနသလဲမသိဘူး သမားေတာ္ေတြက တစ္ေယာက္ျပီးတစ္ေယာက္ပဲ "

"သခင္ေလးရဲ႕ ေသြးခုန္နႈန္းက မူမမွန္ေလာက္ေအာင္ ထူးဆန္းေနတယ္ ဘာေရာဂါမွန္း မသိနုိင္ပါဘူး "

"ငါေသရမွာလား ဒီထူးဆန္းတဲ႕ေရာဂါေႀကာင္႕ေလ"

"သခင္ေလးရဲ႕ ေရာဂါကုိသိတဲ႕သမားေတာ္ေတြ႕ပါျပီ သခင္ေလးကေလ- - - သခင္ေလးဆီမွာ- ေရာဂါက- -"

******

"တစ္ေန႕က်ရင္ ေဝးႀကရမွာပါပဲလား ဒါကုိ ငါႀကိဳသိထားသင္႕တာ နႈတ္ဆက္လုိက္ပါတယ္ အရွင္ "

ေနႏွစ္စင္း၏ခ်စ္ျခင္း [Season 1 | Completed]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant