Günlük..

301 38 140
                                    

Çok erken öğrendi dediniz.Çok hızlı ilerliyor dediniz. Günlüğü öğrenmesin dediniz. Günlüğü öğrendi çünkü başka olay yoktu ve duygu yüklü bölümler sizi sıkacaktı. Peki, ben bir kaç bölüme Yoongi söyler diye düşünmüştüm aşkını. Fakat böyle yorumlar alınca 10 bölüm sonra söyler sanırım bizde duygu yüklü bölümlere devam ederiz o zaman yapacak birşey yok. Çünkü aklıma başka birşey gelmiyor nedeni bu.

Herneyse iyi okumalar...

"JK nereye gidiyorsun?"

"Odama gidiyorum yoruldum bugün."

"Tamam uyu olur mu ?"

"Tamam" diyerekten odama gidip kapıyı kapatmıştım.

Uyumalıydım...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Güzel bir geceyi uyuyarak geçirdim.
Güzel kelimesine pek aldanmayın. En boktan olan gecelerimin arasına koymuştum.

Doğru ya... Benim hiç iyi bir gecem olmadı ki. Hiç ağlamadığım, hiç kabus görmediğim bir gece yoktu ki benim.
Kader ya, oyun oynamayı seven, alay eden kişi o olurdu. Beni ezip geçen..

Sıcak yataktan kalkıp yataktan dolayı sıcak olan ayaklarımı,ayaklarıma göre soğuk zemine koydum.
Vücudumu bir soğuk dalga etkisi altına almış bir an titremiştim.

Burukça gülümsedim.

Oyalanmadan kalkıp soğuk zeminde yürümeye başladım. Adımlarımı banyoya doğru yönlendiğimde banyoya ulaşmış ve içeriye girmiştim. Her zaman ki işlerimi hallettikten sonra banyodan çıkıp dolabıma yöneldim.

T-short umu çıkartıp bedenime bakmıştım. İzler. Sonsuza kadar bedenimde olacak olan izler.

Kimse benim yanımda değilken(!). bunlar benim yanımda olacaklardı.
Sırıttım. Her seferinde yenilerinin eklenmesi... Ne bileyim, hoşuma gidiyordu.

Dolabımın kapağını açtıktan sonra, içinden eline gelen ilk t-shortu giymiştim. Siyah...

Oyalanmadan hemen dolabımın kapağını kapatıp odadan çıktım.

Anında burnuma gelen güzel kokular ile karnım alarm vermeye başladı. Acıkmıştım.

Merdivenleri inerek istikametimi mutfağa yönlendirmiştim. Mutfağa giriş yaptığımda Jin hyungun mutfak önlüğü takıp yemek yaptığını gördüm.

Yüzümde oluşan büyük gülümseme ile Jin hyungun yanına gittim. O kadar işe dalmıştı ki beni dahi görmemişti.

"Günaydın hyung" diyerek ona seslenmiştim ama o sıçramıştı.
Elini kalbinin üstüne koyarak bir kaç saniye öyle durdu.
Ardından birkaç şey söyledi.

"Ödümü koparttın Jungkook. Sessiz sessiz gelinir mi?"

"Hyung çok önceden geldim. Fakat sen o kadar dalmışsın ki beni görmedin bile."

"Öyle mi? Neyse. Sanada günaydın." Diyerek gülümsedi.
Başımı onun bir omuzuna koyarak ne yaptığına baktım.

( senin yoongin var lütfen, jininde namjoonu lütfen yani jungkook mdnbd)

Kapının açılma sesiyle ikimizinde odak noktası orası olmuştu.

NEDEN   •YOONKOOK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin