Vakitlerimiz "seni seviyorum" olarak geçmişti. Bunun eşliğinde ise dudaklarımız dans etmişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~JUNGKOOK (2 hafta sonra)
O geceden beri kabussuz geceler geçiriyordum. Şimdi daha iyi anlamıştım.
O benim ilacımdı. Tüm kötü şeyleri hayatımdan çıkaran kişi oydu. Yoongi.
Dudaklarımız ile geçen vakitler beni bulutlardaymışım gibi hissettiriyordu. Gülümsedim. Bu aralar en çok yaptığım yüz hareketiydi.
Düşüncelerim yüzümden salak salak gülmeye başladığımı gördüğümde başımı iki yana sallayarak kendime gelmeye çalışmıştım.
Yoongi'den birkaç gündür erken kalkıp kendimi banyoya atıyordum. Bu günlerde o günler gibiydi.Bu halim ile beni görmesini istemiyordum.
Çapaklarım gözüm kadardı!
Es geçerek yüzümü su ile yıkamıştım. Gözüm kadar olan çapaklar zor çıksada çıkmışlardı işte. Önemli olanda buydu.
Yüzüme biraz daha dikkatli baktığımda gözaltı torbalarımın mora döndüğünü görmüştüm. Yüzümü ekşittim.
Cebimdeki telefonun alarmı çaldığında düşüncelerim gitmiş, elim cebimde olan telefonu kavramıştı.
Alarmın verdiği gıcık sesi ve Yoongi'yi uyandırmamak için hemen alarmı kapattım. Saatin 10'a geldiğini gördüğümde gözlerim büyümüştü. Kahvaltıya geç kalabilirdik. Ama öncelikle şu yüzümü halletmeliydim.
Önümde duran kişisel bakım eşyaları ile bir süre bakıştıktan sonra , yüzüme sürdüğüm kremi görmüştüm.
Elim otomatikmen ona uzanıp elime sıkmıştım. Yüzüme büyük miktarda krem sürdükten sonra etkisi olsun diye biraz yüzümde beklettim. Ardından ise suyu açıp yüzümü tekrardan yıkamıştım.
Yüzüm biraz daha aydınlandığı gördüğümde havluyu alarak yüzümü sildim. Kendimi daha iyi hissediyordum.
Üstümü son kez düzeltip kapıya yöneldim. Yoongi'yi uyandırıp kahvaltıya gitmeliy-
Kapı pervazına yaslanmış beni izleyen Yoongi'yi gördüğümde küçük dilimi yutacaktım.
İfadesiz olan yüz ifadesi beni gerirken burada ne yaptığını merak ediyordum.
"N-ne yapıyorsun?" Tekelememi engelleyemeden konuşmuştum.
Derin bakıyordu. Ve ben o derinliklerde kaybolmak istiyordum.
"Çok güzelsin." Ani iltifatı ile yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Utancımdan başımı yere eğdiğimde adım sesleri gelmişti kulağıma.
O günkü gibi parmağını çeneme koyup yukarı kaldırmıştı.
Ardından ise sevdiğim renkte olan ve müptelası olduğum dudaklarını aralamıştı."Utanınca daha tatlısın." Bence bu Yoongi değil. Yoongi böyle sözler söyler miydi?!
Kıkırdayıp tekrardan konuştuğunda utancımdan ölmek üzereydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN •YOONKOOK•
FanfictionHayatımda sadece "Neden?" kelimesinin cevabını alamıyorum, neden?