Kısa yazmayacağım için yorum gelir diye düşünüyorum.
Yavaş (!) adımlarla suga hyungun. odasına gidiyordum. Elimde olan tepsiyle daha dikkatli olmam kanaatine vardım ve biraz daha yavaşladım. Kapısının önüne gelince saçlarımı düzelttim. Tepsiyi tek elime aldım ve diğer boşta kalan elim ile kapıyı çaldım.
Tak,tak?
Ses gelmiyordu. Suga hyung o kızdan ayrıldıktan sonra kendini odaya kapatmış ve sinirini eşyalardan çıkarmış, kaç gündür yemek yemiyor veya su içmiyordu.
Bazen biz uyurken gece geç saatlerde odadan çıkar ve içmeye giderdi. Bunu bilmediğimizi sanıyordu.
Doğruda diğer hyunglar bunu bilmiyordu. Ben biliyordum. Gece gözüme uyku girmediğinden dolayı geceyi uyanık geçiriyordum ve gittiğini duyuyordum. Ondan sonra zaten hiç uyuyamıyordum zaten.
Düşüncelerimi bir kenarıya atıp hyunguma seslendim:
-hyung sana yemek getirdim. Lütfen birkaç gündür yemek yemiyorsun. Acıkmadın mı? Hadi aç kapıyı da yemek ye?
Yine ses gelmedi bekledim,bekledim. Yine ses yok. Ama ben Jeon jungkook'um. Asla pes etmeyeceğim!
-Hadi hyung lütfen aç şu kapıyıda yüzünü göreyim. Nasılsın onuda bilmiyorum. Hadi lütfen. Hadi hyung,lütfen!
Bir kaç dakikadır böyle cümleler kuruyordum. Ama sonuç:
Tık yok!Yine yalvarmaya başlarken:
-hadi hyun-
-siktir git jungkook! Cümlesi,benim cümlemi sollamış ve yarım kalmasını sağlamıştı.
Yinede sesini duydum diye geçirdim içimden. Sevinmiştim. Aşk yada sevgi(bilemiyorum) böyle birşeydi.
-Gitmicem sen kapıyı açıp yemeğini yediğini gördükten sonra gidicem.
-Jungkook sinirlendirme insanı! Git! Yemek yemek istemiyorum.
-hayır gitmicem!
-git!
-gitmicem!
-gideceksin!
-hayır!
-jungkook git!
-ha-yır!
-jungkook sinirlendirme in-
-sen bizi üzüyorsun biz birşey diyor muyuz hyung? Söylesene! Hepimiz bu kadar senin için endişeleniyoruz ama sen bizi bile takmıyorsun? Biliyorum acın fazla. Ama bu yemeden içmeden kesileceğin anlamına gelmiyor. Yada kendini odaya kapatman anlamına gelmiyor. Yada gece gizli gizli içip eve sarhoş bir şekilde gelmen anlamına gelmiyor. Kız senden ayrıldığı için onu utandırmalısın. Seni bıraktığına pişman etmen lazım. Böyle kızlar gibi depresyona gir-Kendimi tutamamış, içimdekileri dökmüştüm. Devam edecektim ama kapının açılmasıyla Min yoongi, cümlelerimi ağzıma kakalamıştı.
Bu kadar yeterli az ama idare edin lütfen. Kısa şeyler yazmıcam veya ara sıra gelir bilmiyorum. Baya kısa oldu biliyorum ama aklııma pek birşey gelmedi ve ben şuan bu açıklamayı serviste yazıyorum😕.
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın okuyucularım~!
Yoonkooklandınız~!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN •YOONKOOK•
FanficHayatımda sadece "Neden?" kelimesinin cevabını alamıyorum, neden?