Nothing like us -JUNGKOOK
Masumdu öpücüğü. Çok masumdu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JUNGKOOKÖpüyordu beni. Ve ben sadece ona büyümüş olan gözlerimle bakıyordum.
Dudaklarını dudaklarımın üstünde oynattırıyor ama ben buna bile karşılık veremiyordum.
Gözlerini kapatmış bir şekilde beni öpüyordu.
Ona karşılık vermemem onu rahatsız etmiş olmalı ki, alt dudağımı işkence etmeye başlamıştı.
Alt dudağımı ısırdığında, küçük bir inlemeye engel olamamıştım.
Kanatacak gibi dudağımı ısırıyordu. Bu kadar mı arzuluyordu?
Acıttığından dolayı karşılık vermeye çalıştım.
Dudaklarımız güzel bir ezginin melodisinde dans ederken, gözlerimiz kapanmıştı melodiden.
Ensemde hissettiğim elleri ile benim ellerimde onun boynuna gitmişti. Çok ama çok güzeldi. Beni öpmesi sanki bulutlarda özgürce gezindiğimi hissettiriyordu ve ben bunu çok sevmiştim.
Ama,
Bir hayal olmasından korkuyordum. Dudaklarımız ayrıldığında beni tanımıyormuş gibi davranmasıdan korkuyordum.... Her gözyaşımın benim üstüme daha çok yük yapmasından korkuyordum.
Gözlerimi açtığımda ise onunda gözlerini açtığını ve bana baktığını görmüştüm.
Hala ensemde olan kollarını sıkılaştırdı. Öpücük değildi bu. Biz bunun önüne geçmiştik. Alışmıştım ben buna. Çok güzeldi.
Alışılmış şey zor bırakılırken benim alışkanlığım neden hemen gitmişti?
Hissettiğim soğukluk ile kaskatı kesilmiştim. Ensemde elleri yoktu. Dudaklarımın üstünde ezgi ile dans eden dudakları yoktu.
Yine mi benle oyun oynuyorlardı?
İri gözlerim ile ona baktım. Derin bakışları beni bıçaklar iken, kapanın kapanma sesi beni öldürmüştü. Gitmişti, hemde arkasına bakmadan gitmişti.
Duygularımı ortaya bırakarak önemsemeyerek gitmişti.
Ve benim kalbim sadece parçalanmamıştı. Benim kalbim işlevini tamamen bırakmıştı.....
Ben geldim~!
Nasılsınız bakem?
Kısa oldu biliyorum. Daha çok uzatamadım.
Aslında bugün yb atmayı düşünmüyordum ama MrUykucu01 beni öldürecekti. Dösmsmsmsm
Bu arada oda kitap yazıyor bakarsanız sevinirim.
Fake gibi bir şey oldu dimi?
Yoongi, Jungkook'u öpüp ona açılacağını düşündünüz?
Bu arada diğer bölüm kaoslu olacak.
Spoi vereyim;
Kavga."Seni seviyorum" bölümü 100 okumaya gelmiş ama fake olduğunu öğrendikten sonra diğer bölümü sadece yarısı kadar okunmuş.
Peki, anlıyorum.
Neyse,
YOONKOOKLANDINIZ~!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN •YOONKOOK•
FanfictionHayatımda sadece "Neden?" kelimesinin cevabını alamıyorum, neden?