Jeonsug'u çağır/Sigara

273 30 87
                                    

Neden sözlerimi hep bir kapı sesi bölmek zorunda?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOONGİ

Kapının açılma sesini duymam ile transta olan kişiyle ayrılmak zorunda kalmıştım. Kızgın gözlerimi kapının tarafına yönlendirirken, elinde olan tepsi ile far görmüş tavşan gibi bakan Jin'i görmem ile elimi yumruk yapıp kafama vurmuştum.

Ben ona yemek getir demiştim!

"Ah,şey... Ben bölmeyeyim. Güzel güzel yiyiş-"

"HYUNG!"

Yanımdan gelen yüksek ses ile yerimden sıçramıştım.

Kapının olduğu yere doğru adımladım. Jin'den yemeği aldıktan sonra söze girdim.

"Teşekkürler Jin. Yemeği getirdiğine göre gidebilirsin?"

"Neden kovuyorsun ki Yoongi? Yoksa bir şeyler mi yapacak-."

"JİN"

"Tamam be ne kızıyorsun? Gittim ben!"

Sitemkar konuşması her ne kadar beni etkilemesede yanakları kızarmış bir JungKook'a baya etkilediği belliydi.

Yemeği komidine koyup JungKook'u dikleştirmek amacıyla ona yaklaştım. Burunlarımız birbirine değerken o gözlerini büyütmüş bana bakıyordu.

Sırıttım. Tanrı bilir neler geçiriyordu içinden...

Arkasındaki yastığı alıp,sırtının olduğu yere koydum. Dikleşmesiyle birlikte komidenin üstündeki yemeği almam bir olmuştu. Yemeği alıp önüne koyduğumda başını "istemiyorum" dercesine sağlamıştı.

"Sana yemen veya yememen hakkında bir seçenek sunmadım JungKook. Yiyeceksin."

Kaşığı alıp pirinçten aldım. Ağzına götürdüm ama ağzını bir türlü açmıyordu.

"JungKook küçük çocuklar gibi mi yapayım? Uçak geliyor mu diyeyim? İnat etmede ye yemeğini!"

Sinirlenmiştim. Hissediyorum ama neden sinirlenmiştim ki?

Hala ağzı açılmayan JungKook'a bakarken aklıma gelen anı ile hafifçe gülümsemiştim.

Flashback

Hadi hyung şimdi yemek ye!
-İstemiyorum
-Lütfen hyung hadi.
'Of'layarak kaşığa uzandı. Tam tutacakken geri çekti elini.

Gözlerimi gözlerine diktim. 'Ne oldu?' bakışımı ona gönderdim.

-Sen yedir?
-NE!?
-sen yedir.
-Neden?
-Benim yememi istemiyor musun?
-Evet
-Ben istemiyorum ama sen istiyorsun,o zaman sen yedireceksin.

(Hatırlıyor musunuz bilmiyorum ama "sen yedir" bölümünden bir parça. Yoongi o anı hatırlıyor)

Flashback and

O zaman saçma bir depresyon içindeydim. Bir kız yüzünden böyle olmuştum. Şimdi düşününce cidden saçmalamışım.

NEDEN   •YOONKOOK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin