"Aşık olduğunu nasıl anlarsın ?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JUNGKOOKDuyduğum cümle ile kaskatı kesilmiştim. Bütün organlarım işlevlerini bitirmiş sanki. Dünya kısa bir saniyeliğine durmuştu. Doğru mu duydum ben?
"N-ne?"
"Duydun işte." Diye cevapladı.
"Birisine mi aşıksın hyung?"
"Bilmiyorum onun için soruyorum ya."
"Ben senden küçüğüm. Nereden bilebilirim ki?"
"Jungkook.... Biliyorum."
"Neyi?"
"Birisine aşık olduğunu."
"N-Nasıl?"
"Bakışların ele veriyor seni."
Sıkıntıya ofladım. Arkama yaslanıp yukarıya doğru baktım. Ve cümlelerime başladım.
"Eğer onun yanına geldiğinde
kalbim hızlanıyorsa, bir şey yaptığında o geliyorsa aklına, gülümseyince senin içinde güller açarmış gibi hissettiğinde,başkası onun yanındayken veya ona dokunduğunda o kişiyi ölesiye dövmek i-istiyorsan aşıksındır. Onun için canını hiç düşünmeden tehlikeye atabilir veya onun canı acıdığında sanki senin de kalbin acıdığını hissediyorsan, a-aşıksın demektir."Bir gözyaşı...
Aşıktım... Yanımdaki kişiye ölesiye aşıktım. Onun için canımı dahi verirdim.
Ama o aşıkmış meğersem. Her zaman olduğun gibi sevgimi içime gömmeliydim. Aşık olduğu kişi ben değildim.
Güzel bir kızdı....
Çünkü biliyordum. Yoongi eşcinsel
değildi. Grupta tek(!) eşcinsel olan benimdir belki.Yoongi'ye baktığımda ise bana baktığını gördüm. Derin bakıyordu. Ama duyguları daha derindi.....
"Şimdi emin misin hyung?"
"Hala emin değilim. " diyip oda benim gibi yukarıya doğru baktı.
"Neyde emin değilsin hyung?"
"Tam bilmiyorum..... Bir şeyi hissetmem lazım."
(Fesat anlamayın dndn)Dediği şey ile sertçe yutkunmuştum. Saçmalamayın tabii ki fesat anlamadım.
Sadece..... Biraz yani ufacık(!) fesat anlamış olabilirim.
"Aklındaki o fesat şeyleri direk aklından siliyorsun Jeon Jungkook."
Bu adam aklımı mı okuyor?
"Aklını okumuyorum."
"Na-nasıl biliyorsun o zaman?"
"Sadece ne zaman ne düşüneceğini iyi biliyorum."
Sertçe yutkundum ve bu olayı kapatmak için bir konu bulmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN •YOONKOOK•
FanfictionHayatımda sadece "Neden?" kelimesinin cevabını alamıyorum, neden?