Alnına bir kez daha öpücük koydum ve alnımı alnına koydum.
Dayanamayıp bir kez de burnunun ucundan öptüm.
Ve bir kaç kelime geveledim."Tüm bunların sorumlusu bendim değil mi? Özür dilerim Jungkook.
Sana istediğin sevgiyi veremeyeceğim için."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JUNGKOOKGözlerim ışık demetleri nedeniyle açılıyor ve rahatsız ediyordu.
Bilincim yavaş yavaş açılırken, yatakta olduğumu anlamak pek de zor değildi.
Yumuşak olan yataktan kalkıp etrafa baktım. Kendi odamdaydım.
Kendi odamdaydım da, nasıl gelmiştim ki?Gözlerimi yumup,dünü hatırlayamaya çalıştım.
Pratik yapıyordum,yoruldum,oturdum...
Sonrası yok!Saçlarımı karıştırarak üstüme baktım.
Dün benim üstümde pantalonum vardı şimdi ise bir eşofman var?!
Birisi değiştirmişti ama kim? Offf lanet olası. Aklıma gelen şey ile üstüme bakmıştım.Üstüme baktığımda ise değişmediğini görmüştüm. Derince nefes verdim.
İyiki üstümü değiştirmemiş,yoksa göğüsümde olan izleri görebilirlerdi ve görürlerse bu hiç hayra alamet değil.
Saate baktığımda 12.40 olduğunu görmemle gözlerim büyümüştü. Ne kadar çok uyumuşum!
Dün fazladan prova yapmıştım onun için baya yorulmuştum.
Aklıma banyo yapmadığım geldiğinde ise oflamıştım. Şimdi kalk banyo yap!
Ayağa kalkıp,zorla banyoya girmiştim.
Evet şimdi güzel bir banyo yapmalıydım.
30 Dakika Sonra~
Banyomu yapmış ve üstümü değiştirmiştim. Banyo iyi gelmişti açılmıştım. Son kez daha ayna bakarak,komidinin üstündeki telefonumu eşofmanımın cebine koyarak odadan çıkış yapmıştım.
Ellerimi saçlarıma götürüp biraz oynadım.
Saçlarım ıslaktı, kurutmak istememiştim nede olsa kuruyacaklardı.
Aşağıya inip,mutfağa yönlendim.
Jin hyung beni görünce
"Oh,uyuyan prenses uyanmış,günaydın uykucu!"
Prenses? Uykucu?
Pek de güzel olmayan bir gülüş takıp cevap verdim.
"Günaydın hyung."
"Biz kahvaltıyı yaptık. Sanada bir şeyler hazırladım." Diyerek yemekleri önüme koydu. Sonra devam etti.
"Birkaç saat sonra şirkete gideceğiz, sende dinle-"
Sözünü böldüm.
"Bende gelicem hyung."
"Emin misin? Dünkü gibi başkalarının elinden toplamayalım seni?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN •YOONKOOK•
FanficHayatımda sadece "Neden?" kelimesinin cevabını alamıyorum, neden?