Yeni Menejer

290 38 201
                                    

Ama tek duyduğum bir arabanın korna sesiydi....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YAZAR

Büyük çarpışma ve firen sesleri sokakta yankılanırken, orada oturanlar bakmaya bile bakmaya tenezzül etmemişlerdi.

En sonunda  çarpışma sesi binaları titretme işlevini yaparken, genç bir işlevi bile aklından geçiremiyordu.

Acı bütün bedenini kavururken, o sadece dudaklarını bilinçsizce ısırıyordu.

Acı diye düşündü..

Acı... Evet acı çekmişti hatta bundan daha çok acı çekmişti.

Ama  kâle aldığı şey şuan ki acıydı. Sanki bütün kemiklerinin kırıldığını hissediyordu. Yerde hareketsiz bir şekilde yatarken, bilincinin kapanmaması için büyük uğraşıyordu.

Hızla inip çıkan göğüsü ile nefes alıp verme işlevi daha da hızlanmıştı.

Nefes alış verişleri göğüsüne batarken, bir "siktir" duymuştu.

Sesin geldiği yöne baktığında
  ise araba sahibinin küfrettiğini anlamıştı.

Görüntü bulanık olduğundan gözlerini kısıp, görüntüyü netlemeye çalıştı. Kıstığı gözleri ile netlemeye çalışırken, vuran kişinin yüzünü çok azda olsa görmüştü.

Ama ağırlaşan göz kapakları ile gözünü kapatırken, tüm netlik gitmişti. Bütün uğraşları bir hiç uğruna uçup gitmişti.

Hemen yanında olan arabanın hareket sesini duyduğunda histerik bir gülüş yüzünde belirmişti.

Anca kaçabilirdi.

Kim vurduğu kişiyi hastaneye bırakırdı ki? Saçma...

Ne yapacağını bilemedi o an. Bayılmamıştı. Gözleri açıktı ama o kadar uykusu vardı ki, hemen uyuyabilirdi. Bir müddet bekledi. Sağ omzu ile sol bacağını hissetmiyordu ve kıpırdatamıyordu.

Yardım gerekiyordu ama etrafta bir kişi bile yoktu. Nasıl bir sokak diye düşündü. Nasıl bir sokakta bir insan bile olmaz?

Göz kapakları kapanmak için yalvarıyordu.

En sonunda aklına telefonu geldiğinde sol koluyla cebinden kenarı biraz kırılmış olan telefonunu   çıkardı.

Acı yoğunlaşırken o , dudağına daha çok eziyet çektiriyordu.

Telefonuna en son ulaştığında, zar zor rehberine girmişti. 

'A geç, B geç, C geç , D..'

"D" harfine geldiğinde "Dengesiz hyung" u görmesiyle yüzünün rengi daha çok solmuştu.

Hayır arayamazdı onu. Nedeni... Nedeni yok işte sadece arayamazdı.

Biraz daha indi aşağıya.

NEDEN   •YOONKOOK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin