Warning: de inhoud van dit hoofdstuk bevat seksueel getinte gebeurtenissen. Lezen op eigen risico.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
"Liam wat is er?" Hij staarde naar iets, maar ik kon niet zien naar wat. We zaten nog steeds in het restaurant we hadden het voor- en hoofdgerecht al op en zaten nu aan het nagerecht. "Niets." Antwoorde hij afwezig. "Ik zie toch dat er iets is." Hij negeerde me en lepelde snel de laatste happen ijs naar binnen. Ook ik at het laatste beetje ijs op, en Liam rekende af om vervolgens als een speer weer terug te gaan naar het hotel.
"Oke, zeg wat zag je, waar staarde je naar? Ik weet dat er iets is." "Ze zijn hier." Zei hij zacht terwijl hij lipbijtend de andere kant op keek. "Wie? Jason, Ha-" Liam knikte. "Dat is een grapje toch?" Hij schudde zijn hoofd. "Nee. Ik heb geen idee hoelang we het geheim kunnen houden dat we hier zitten..." Ik zuchtte en ging naast Liam zitten. "Maar... zo lang ze het niet weten... kunnen we gewoon leuke dingen doen. Toch?" Zei ik aarzelend. Liam keek me grijnzend aan en drukte een kus op mijn lippen. "Het is nu 9 uur, wat zullen we nog gaan doen?" "Film kijken, champagne drinken op het balkon, uitgaan, uitgebreid in bad gaan of gewoon gaan slapen?" Zei Liam lachend. "Moeilijke keuze, Payne." Ik glimlachte en kuste hem. "Die champagne klinkt wel goed." "Dan ga ik die bestellen." Liam stond op en liep naar de telefoon, om de roomservice te bellen. En al snel werd de fles in een bak ijs met 2 glazen op een karretje binnen gereden. We bedankte de man die het kwam brengen en hij verliet onze kamer. Liam deed de balkon deuren open en pakte de fles met de 2 glazen en ging zitten. Ook ik maakte mijn weg naar het balkon en ging aan de andere kant van het schattige tafeltje zitten. Liam opende de fles, de kurk vloog weg en het schuim kwam over de rand van de fles heen. Hij schonk de glazen vol en we proostte. Ik keek naar de lucht, die oranje gekleurd was dankzij de ondergaande zon. Ik hield van de lucht, ik keek er altijd naar, het maakte niet uit waar ik was. De lucht trok altijd mijn aandacht, ook vanavond weer. Misschien keek ik wel zovaak omhoog omdat iets in mij zeker wist dat mijn vader daar boven zou zijn.
De flessen champagne waren inmiddels leeg -Liam had er nog 2 bij besteld-, de lucht was inmiddels donkerblauw gekleurd met glinsterende sterren, en mijn zicht was niet helemaal meer 100%. Ook mijn hoofd bonkte aardig. We waren naar binnen gestrompelt en ik was naast Liam op het bed gevallen. Het was me gelukt mijn schoenen uit te krijgen, maar de poging om mijn jurkje te wisselen voor mijn pyjama was mislukt. Liam lag naast me in niets anders dan zijn boxer. Hij begon me te zoenen en hij liet kleine kusje achter in mijn nek. Ik glimlachte bij elk kusje, en een gevoel van genot ging door me heen. Liam deed langzaam mijn jurkje uit. Mijn gedachtes raasde door elkaar heen terwijl ook mijn bh inmiddels zijn plekje op de grond had gevonden. "You-you're so beauti-ful." Zei Liam met een dubbele tong. Mijn gedachtes waren wazig, maar toch was er iets in me dat zei dat Liam over m'n grenzen heen ging. Liam wilde net mijn slipje uit doen, maar ik pakte zijn pols en schudde mijn hoofd. Liam drukte een zoen op mijn lippen. Ik had zijn polsen nog steeds vast en wilde niet loslaten. Helaas was ik door alles veel kracht verloren waardoor ik nu niet meer net zo sterk als hem was. "Please, stop." Smeekte ik. "No, no. You're to-too beautiful." "B-but I don't wa-want this." Stamelde ik. Ik drong niet tot zijn dronken kop door, niet dat mijn gedachtes zo helder waren, maar het enigste heldere dat dan in m'n hoofd zat was dat Liam moest stoppen. Tranen prikte in mijn ogen toen hij toch mijn slipje uit had gekregen. Ik begon me ineens heel bang te voelen. Zijn handen zaten overal. Ik probeerde uit zijn grepen te komen, maar ik kreeg het niet voor elkaar. Ik was er ook gewoon niet genoeg bij om het hem duidelijk te maken. Ik probeerde hem om te duwen, wat na wat pogingen half gelukt was. Snel kroop ik van het bed af en deed alles weer aan voor zo ver dat lukte. Ik zakte op de grond in elkaar, en viel half huilend in slaap.
De scherpe zonnestralen schenen door de balkon deuren, waardoor ik wakker werd. Ik keek op de digitale klok. '09:47'. Ik zuchte en ging recht op zitten, een enorme hoofdpijn viel me aan. Liam lag nog te slapen. Ik stond op van de grond en pakte mijn spullen en liep de badkamer in. Ik keek in de spiegel, en het enigste wat ik zag was een meisje, met enorme klitten in haar haren, haar make-up over haar gezicht gesmeerd, een jongen die nooit meer uit haar huid gaat en verdriet in angst in haar ogen. Dit meisje was helemaal niet vrolijk, ondanks dat ze vaak wel zo deed, ondanks dat ze gewoon nog leuke dingen kon doen, maar eigenlijk hadden al die gebeurtenissen haar alleen maar gekwetst, gepijnigd en verdriet gedaan.
Voordat ik me uitkleedde checkte ik wel 3 keer of de deur wel echt op slot zat, zo bang was ik. Uiteindelijk stapte ik onder de warme stralen van de douche, ik waste alle make-up van mijn gezicht en ik probeerde Liam van mijn huid te wassen maar het lukte niet. Na het douchen keek ik weer in de spiegel en opnieuw zag ik die verdrietige ogen van dat meisje. Waarom was ik hier uberhaupt? Ik had niet eens meer ouders, en zelfs Luke bleek niet te vertouwen te zijn. Als dat allemaal waar is. Misschien verzint Liam van alles om me weer in de val te lokken. Ik moest weg bij hem. Hij was hoe dan ook weer iets van plan, ik voelde het gewoon. Snel kleedde ik me aan het pakte al mijn spullen mee uit de badkamer. Ik propte ze in m'n koffer en checkte nog even of Liam nog sliep. En ja hij sliep nog. Ik liep naar de deur van de kamer en maakte die voorzichtig open. Voor de zekerheid had ik de extra toegangskaart van de kamer in mijn zak gestoken, en ik liet de deur weer zachtjes achter me dicht vallen.
De zon brandde op mijn huid, ik liep nu al úren. Het was ook dom om geen geld mee te nemen. Ik zat op een bankje in een park en keek hoe iedereen voorbij liep. Mensen die druk aan het bellen waren, spelende kinderen, vrolijke huisdieren, oudere stelletjes. Vanaf het bankje kon ik ook goed uitkijken op een meer dat tussen de bomen verstopt lag, het water glinsterde in de zon.
"Meisje, ben je hier helemaal alleen?" Vroeg ineens een stem naast me die me gewoon te bekend voor kwam.
"Nee." Antwoorde ik stug, zonder op te kijken naar wie het was. Ik kende de stem maar ik wilde niet omkijken, het kon voor problemen zorgen.
"Ah, kom op ik weet dat je alleen bent."
"Dat weet je niet." Antwoordde ik fel.
"Liam sms'te me." Ik draaide bijna mijn hoofd om, maa r ik hield vol en keek nog steeds naar het glinsterende water.
"Ik ken geen Liam. Je hebt de verkeerde voor je."
"O, ja?" De man pakte mijn kin en draaide mijn hoofd hard richting het zijne. En ik keek recht in 2 groene ogen.
----------------------------------------------------------------
Heeeyyy!
En... al iets meer spanning en drama?
I hope you all liked it!
O enne... ik ben al heeeeeerlijk aan het genieten van mijn zomer vakantieeee :)
Love you all!
xxx
JE LEEST
Breath In, Breath Out (ft. Liam Payne & Luke Hemmings)
Fanfiction"Who or what would you trust when everything else is uncertain."