EYVAH!

22 6 0
                                    

Esmadan devam

Saki yusufu SEVİYORUM yada hoşlantı bilmiyorum kafam çok karışık yada arkadaşça duygularda olabilir. Yusufla bütüm dertlerim gidiyor gibi. Buarada  beenimde kalacak yerim olmadığı için Yusufun annesi,Nefise anne, onların evinde kalabileceğimi söyledi. Sanırım yer mer bahane hoşlanıyor muyum?

Ne diyorum ya ben? O benim sadece arkadaşım. ARKADAŞ!

Abla Sude nin dilinden
Ayıracaktım onları ayıracaktım işte! Yusuf benim olmalıydı! Her şeyin iyisini Esmanın kapmasında sıkıldım!

Yusuftan

Lahmacuncu Mustafa abiyle sohbet edip yemek yiyorduk birden Sude ablanın geldiğini gördüm. Ağzımdaki lokmaları bitirip ayağa kalktım. Sude abla konuşmak istediğini söyledi ve lahmacuncunun arkasındaki parka gittik. Alakasızca şeyler söyledi ve devam etti...

Esmadan devam

Ablamın beni parka çağırmasıyla istemeye istemeye hazırlanıp çıktım. Parka geldiğimde Yusuf ve ablam konuşuyorlardı. Yanlarına gitmek için adımlarımı hızlandırdım. Yaklaşmıştım ki ablam Yusufun dudaklarına yapıştı. Gözlerim dolmuştu, parktan çıkmak için mneredeyse koşuyordum. Otobüs durağına yöneldim. Otobüsü beklerken hiç kimseyi umursamadan haykırarak ağladım , otobüs geldiğinde binip yusufun eveine gittim. Yusufun evinden eşyalarımı toplayıp kapıdan çıkacaktım ki Esin in tiz sesi ile irkilip arkama yavaşça döndüm.

Yusuftan

Sudenin dudaklarından kurtulmak için onu iteledim.

''N' aptını sanıyorsun sen?

''Dayanamıyorum, dayanamıyorum işte seni ben SEVİYORUM! Sıkıldım artık ben istiyorum seni, o kız seni benden çaldı ondan nefret ediyorum!''

Anlayamıyorum nasıl olur bu? Bu Esmanın ablansı bana neden... Off saçma şeyler yaşıyorum! Ben bunları düşünürken telefonuma mesaj geldi

Esin:
Çabuk eve gel!!
Bu mesjdan sonra Sudeye dönüp
''Kimsenin haberi olmasın !'' dedim ve parktan çıkıp arabama binip eve telaşla gittim. Evin önüne geldim ve hızla eve girdim. Annem babamın yanına gittim annem:
''Esinin odasına git, üzüleceğin bir şey var.''
Annemin bu sözüne çok şaşırdım ve Esinin odasına doğru gidip kapıyı çaldım

''Esin? Güzelim kapıyı açarmısın?''
Esin kapıyı açtı. İçerde Esma Esinin yatağına oturmuş yanında kırmızı bir valiz vardı ve ağlıyordu. Onu çökrüm ve Esine çıkmasını söyldim. Esin çıktığında

''N'oldu?''

''Daha ne olsun? Ablamın dudaklarına yapışmıssın yaa! Üstelik benim geleceğimi bilerek!''

''Ne? Sen ordamıydın?''

''Evet! N'oldu ? Rahatsız mı oldun?''

''Yemin derim ki ablan yaptı , birde senden nefret ettiğini söyledi. Yok beni çalmışsında bilmem ne de.''

''Yalancı! Gerçi ben sana yardım ediyordum de mi? Umrumda değilsin. Ben gidiyorum.''

''Gitme! Gitme nolur sana muhtacım.''

''Hep çıkar için yapıyorsun! Görüşmemek üzere!''

''SEVİYORUM''
Durasadı ve benim lafımı bekledi.

''Esma ben seni SEVİYORUM!''

''Çıkarcı pisliğin teksin! Sırf ablam için beni kullanma. Birbirinize çok yakışıyorsunuz!''

''Esma yapma.'' diye fısıldadım.

Esmadan

Ciddi olbilr miydi? Beni seviyor olabilir miydi?.... Yine saçmaladım ne sevmesi ya! O senin ablanla öpüştü sence seni seviyor olabilir mi? Ya söyledikleri cidden doğruysa? Ya ablam zorla yaptıysa? Ne saçmalıyorum ben yaaa? Peki şimdi nereye gideceğim? Offfffffffff!

Selaaaaaaam ben geldim! Bölüm nasıl olmuş ?

Sizce yusuf ciddi olabilir mi? 
Tabiki vote ve yorumlarınızı  bekliyorum! <3<3<3<3

RUHUMUN KATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin