Heey dit is dus een Q&A hoofdstuk :)
Veel plezier allemaal!Hier de vragen van @AmberDecavel
Louis vind je Rosa echt leuk?
"Ze is knap, daar ga ik niet over liegen. Tegen mij doet ze wel okay, van aardig doen zegmaar, maar tegen Louis en de andere diet ze super bitchie. Ik vind haar niet "leuk leuk" maar wel "leuk" als vrienden"Niall wil je mij een Horan Hug geven?
"Ligt eraan, wil je de Small, Medium, of de Large ? En wat krijg ik er voor terug? Het liefste eten, daar doe ik alles voor!!! Oh k*t ik moet gaan! Anders brand mijn pizza aan!!!!"Hier de vragen van @marit_de_gekkerdX
Tommie hoe is het in de buik bij Louise?
"..."Louise, wanneer ga je Rosa vermoorden?
"Ik heb er over gedroomd, en dat liep niet al te goed af... Maar goed, je wilde weten wanneer het in werkelijkheid gebeurt? Nou ik denk dat dat niet zo lang meer duurt aangezien je de reden nog niet weet. De druppel die de emmer doet overlopen is als Rosa me nog 1 keer aankijkt. Dusja, this jou keuze Rosa, leven of dood!!!!"Louise, hoe is het om zwanger te zijn van LOUIS TOMLINSON?
"Hij is een lief vriendje, alleen sinds hij fake moet daten met Rosa, zie ik hem steeds minder, en is het bijna altijd ongemakkelijk... Hij is lief hoor, daar niet van, en ik heb ook zeker geen spijt. Echt niet hoor, alleen die f*ck*ng Rosa staat in de weg."Bo, wil je Louise stiekem wat aandoen, of kan ik je vertrouwen?
"Oh god, ik wist dat er zo'n vraag zou komen. Ik heb al gezegt ik heb echt spijt van alle streken die ik uitgehaald heb. Ik wil gewoon dat jij en iedereen me gelooft. In wil niks kwaads, ik wil opnieuw beginnen. Een nieuw begin en een nieuwe start. Snap dat dan, please geloof me?!"DAPHNEEE, hou je van Rotterdam?
"Oh g*ddd JAAAAAAAAAA I LOVE ROTTERDAM!!!"DAPHNEEEEE, hou je van Marit?
"Uhm nou... Daar moet ik even over nadenken hoor... NEEEEE GRAPJEEEE TUURLIJK HOU IK VAN MARIT!!! LEVE MARIT DE GEKKERD!!!!"DAPHNEE, hou je van #MaritsHashtagTime ?
"Uhm tjaa... Ja duh?! Dat zijn mijn lievelings Hashtags omdat ze zo lekker raar zijn!!!"Vragen van @XandraRammelaar
Niall, waarom ben jij zo knap?
"Vraag maar aan me ouders, zij hebben me ontworpen!!! Ik ben onschuldig, ik heb niks verandert aan mijn gezicht hoor als je dat soms denkt o.O"Daphne, wat zou je doen als je wakker werd als eenhoorn?
"Okay, ik zal maar even doen alsof ik er nu geen ben. Ik zou denk ik uhm.. Een selfie make!! #Selfie#Timeeee!!!!"Louis, ben je wel is uit bed gevallen, door Louise?
"Niet door vertellen hoor, maar ja... Ik heb heel veel blauwe plekken door Louise... Maar dat komt eerder door Tommie, omdat Louise's buik toen gewoon zo dik was!"Rosa, ben je op Louis?
"This een lekkerding, daar draai ik niet omheen. Hij is leuk hoor, alleen hij is zo bezig met die sl*t van een Louise... Maar ik denk dat ik 'm wel kan lokken"Harry, hoe gaat het?
"Ja alles loopt z'n rolletjes. Alles is goed dus. Ik hoop dat ik dat meisje van de Nandos nog is zie, Charlotte heette ze toch?"SIMON, WAAROM MOETEN LOUIS EN ROSA DATEN? #LouLou
"Omdat Louise te veel haat krijgt, en dat is slecht voor haar publiciteit. Ze moet wel haar fans behouden"Zayn, als je moeder en vriendin in een brandend gebouw zouden zitten, wie zou je als eerste redden?
"Ik denk mijn moeder, ik hou veel van Perrie, maar meer van mijn moeder. This hard, maar moeders zijn voor altijd, en vriendinnetjes voor even..."
JE LEEST
Same Depression|| Vervolg fadtr|| ft. LouLou
RomanceVERVOLG OP FIRST A DREAM THEN REAL! (Lees eerst mijn vorige deel, anders snap je niks van dit deel c:) 'NIALL HIJ IS VAN MIJ!' Gil ik. 'NEE LOUISE! NIET LIEGEN TEGEN BIG BRO!' Roept Niall boos terug. 'GAY BROER!' Roep ik. 'BITCHIE SIS!' Gilt Niall...