Louise Horan's POV.
Er is nu een week voorbij. Ik ben niet geweest op de dag dat Niall en de rest van de jongens op tour gingen. Ze zijn een half jaar op tour, en ik kan Niall een half jaar niet zien, zonder afscheid. Ben ik depressief? Zeker weten. En waarom ik dat weet? Ik ben het al een keer geweest, en weet dus hoe het voelt. Ik heb al bijna een week niet gegeten. Het enige wat ik eet, is 1 droge boterham per dag, en 1 glas water. Dat is alles.
Waarom ik depressief ben? Omdat niemand er voor me is. Niemand kán er voor me zijn, want ik heb niemand. Romy is dus op vakantie met Demi. Niall, Liam, Harry en Zayn zijn op tour. Louis ben ik sowieso al kwijt. Tommie is, weet ik niet waar. Waarschijnlijk met Louis mee, of hij is nog bij Rosa. Maar ik denk dat hij mee moest met Louis. Ohja, en dan hebben we ook nog wat andere mensen. Perrie is altijd tegelijkertijd met de jongens op tour, dus die is er niet. Daniëlle is met de jongens mee. Charline en Charlotte zijn ook mee. Mila is ook mee. Lottie is naar haar vriend, en Greg en Chanel zijn aan het kijken voor een huis in Nederland geloof ik.
Mijn fans, althans, als ik die nog heb, weten niks van de breuk tussen mij en Louis. En dan nog iets. Binnenkort heb ik dus ook een tour. Nou ja, binnenkort. Dat valt wel mee. Over een jaar heb ik een tour. Dat vind ik vrij snel. Een jaar heeft 365 dagen. En 152 weken. Een week heeft 7 dagen, en een dag 24 uur. Dus zolang duurt dat niet.
Ohja, en je wil zeker weten wat ik allemaal doe aangezien ik "depressief" ben? Nou, ik eet dus níét. En ik snij dus. Je zou denken, dat doet ieder depressief rot kind, maar dat is niet waar. Maar goed, ik dwaal nogal af.
Ik stap uit mijn bed, en loop naar mijn kledingkast. Ik haal er een dikke sweater uit, en een joggingbroek. Ik heb geen zin de verwarming warmer te zetten, dus dan doe ik het maar zo. Ik heb trouwens, ik weet het, slecht idee, al mijn jurkjes en vrolijke dingen in een grote vuilniszak gedaan, en onder mijn bed gelegd.
De regen tikt tegen de ruit, en dat irriteert me. Op de een of andere manier maakte het me vroeger rustig, maar nu word ik er echt gek van. Ik kleed me snel aan, en loop naar de bank. Ik zet de tv aan op MTV. Uhg, precies nu een liedje van 1D... Waarom altijd op de verkeerde momenten. Wacht eens, dit is live. Ik bedoel dat er kleine stukjes lied en video van een aantal liedjes aan elkaar worden geplakt. Dit is een interview.
Eindelijk stopt het filmpje, en komt de interviewer in beeld. 'Hello everyone! De jongens van One Direction zijn hier vandaag voor een interview en op te treden! Dus zet je schrap voor; Harry Styles! Niall Horan! Louis Tomlinson! Liam Payne! En Zayn Malik!' Roept de interviewer. Als ze worden geroepen, rennen ze het podium of wat het ook mag zijn op of in. Er klinkt een luid gejuich, en de jongens gaan op de bank zitten.
Mijn oog blijft maar hangen bij Louis. Hij ziet er vrolijk en gelukkig uit. Maar toch is er iets mis. I know it. Ik ken hem daar wel lang genoeg voor. Mist hij Rosa? Of is Tommie niet mee? Ik weet het niet, maar ik kom er vast wel achter. 'Jongens, hoe zit het met de liefde?' Vraagt de interviewer. 'Volgens mij wel okay. We hebben allemaal een vriendin. Sorry dames,' grinnikt Zayn met een knipoog.
Ik zie dat Niall even een blik aan Louis schenkt, maar Louis kijkt meteen snel weg. Zo gaan er nog wat vragen rond, en daarna moeten ze een lied zingen. Ze zingen "Half a Heart". Mijn lievelingslied van de jongens. 'Als je zou moeten zeggen "I'm half a heart without..." en dan de naam van degene die jij wil, wie kiezen jullie dan?' Vraagt de interviewer. 'I'm half a heart without Perrie,' grijnst Zayn. 'I'm half a heart without Louise,' glimlacht Niall met een twinkeling in zijn ogen. 'En ook Mila en Charline!' Iedereen begint te lachen. Snel rent Mila het podium op. Waarschijnlijk dacht ze dat ze geroepen werd.
'Papa!' Gilt ze blij en enthousiast. Ze rent op Niall af, en klemt haar armpjes om zijn been. Iedereen "ahw" 't en kijken vertederd toe hoe Niall haar optilt, en haar op zijn schoot zet. 'En Louis? Liam? En Harry?' Vraagt de interviewer terwijl hij ze een voor een aankijkt. 'I'm half a heart without Daniëlle,' grinnikt Liam. 'I'm half a heart without Charlotte and Gemma,' zegt Harry zelfverzekerd. 'Louis?' Vraagt de interviewer. 'Uhh... I'm half a heart without uhh... Tommie and uhhh Lottie,' zegt Louis twijfelend. 'Niet Louise?' Vraagt de interviewer. Niall kijkt vragend naar Louis, maar Louis negeert zijn prikkende blik.
'Nee, want Lottie en Tommie zijn de meest belangrijke personen in mijn leven,' antwoordt Louis met een stalen blik. Hij staart voor zich uit met een stalen blik in zijn ogen, en een neutraal gezicht. Dit klopt niet. Echt niet. Waarom hebben de jongens dat niet door? 7 jaar geleden had hij misschien wel f*ck*ng hard "Louise" geschreeuwd. En natuurlijk ook Lottie. Snel zet ik de tv uit met de afstandbediening die op mijn schoot lag.
Ik pak mijn telefoon die op de salontafel voor me ligt, en open Twitter. Iedereen heeft het over het interview. Veel vragen zich af waarom Louis niet mijn naam zei bij dat "I'm half a heart without...". Ik reageer er maar niet op. Ik zet even wat tweets online, zoals;
Ik mis Tommie... Kon niet mee met de jongens op tour, en Tommie mocht wel mee. Ik moet nog veel doen voor mijn nieuwe album!
OMFGG MILA WAS OP TV <3 MY BIG BROTHER WITH HIS LITTLE GIRL <3 TÉ SCHATTIG GEWOON!!!
Zulke dingen zet ik nog even op Twitter, en daarna kijk ik nog even op Instagram. Niets bijzonders...
JE LEEST
Same Depression|| Vervolg fadtr|| ft. LouLou
RomanceVERVOLG OP FIRST A DREAM THEN REAL! (Lees eerst mijn vorige deel, anders snap je niks van dit deel c:) 'NIALL HIJ IS VAN MIJ!' Gil ik. 'NEE LOUISE! NIET LIEGEN TEGEN BIG BRO!' Roept Niall boos terug. 'GAY BROER!' Roep ik. 'BITCHIE SIS!' Gilt Niall...