Hoofdstuk 13 {Nine Months Pregnant}

343 25 4
                                    

~NINE MONTHS PREGNANT~

Louis Tomlinson's POV.

Ik zit samen met Louise op de bank. Vandaag is de uitgerekende datum dat Tommie word geboren. 7 Juni. Vandaag is het 7 Juni. Ook wel logisch, aangezien de uitgerekende datum 7 Juni is, en dat de uitgerekende datum dus ook vandaag is. Weet je? Ik hou hier mee op. Het brengt iedereen en vooral mij in verwarring.

'Ik ben zo zenuwachtig,' zegt Louise. 'Me too,' grinnik ik. Ik sla een arm over Louise heen, en druk een kus op haar wang. 'Ik word nu officieel papa!' Gil ik als een hysterisch meisje. 'En ik word nu officieel mama!' Roept Louise net zo hysterisch. 'Zullen we even iets gaan doen?' Vraag ik. Louise knikt instemmend. 'Iedereen moet het wel weten! Ik bedoel dan vooral vrienden. Bel jij jou familie? Dan bel ik heel mijn familie,' lacht Louise. Ik knik en haal mijn telefoon tevooschijn. Ik typ Lottie's nummer in, waarna hij een aantal keren over gaat.

'Met Charlotte Tomlinson,' klinkt er door de telefoon. 'Heey met Louis,' grinnik ik. 'Heey Lou!' Roept Lottie. 'Vandaag is de uitgerekende datum,' roep ik blij. 'Serieus? Ik kom er meteen aan!' Gilt Lottie blij. Ik grinnik, en vertel haar dat ze mam en pap even moet inlichten.

Even later komt Louise terug de woonkamer in. 'Ik heb mijn hele f*ck*ng familie uitgenodigd. Sommige konden niet, maar andere wel. Oma, opa, mam, pap, Greg, Chanel, en nog heel veel andere mensen komen. Althans, niet heel veel ofzo. Maar een aantal. Zoals 2 nichten en 1 neef. 1 Van de 2 nichten is Directioner, maar ze heeft beloofd het rustig te houden. Mijn andere nicht is een Loran, maar die houd zich ook gedijst. Althans, dat hoop ik,' legt ze uit.

Ik knik begrijpend, en klop naast me op de bank. Ze komt naast me zitten, en kruipt helemaal tegen me aan. 'I love you,' fluister ik in Louise's oor. 'Love you too,' fluistert Louise terug. Ik sla mijn armen stevig om Louise heen, waarna Louise even goed gaat liggen. Zo blijven we even zitten. Ik wil dat dit moment nooit voorbij gaat. Dit is het perfecte moment. Het perfecte "LouLou" moment.

'Ik heb een idee wat we kunnen doen!' Roept Louise opeens. Ze springt op, en rent de gang in. Even later komt ze terug met onze laptop. Ze zet hem op het tafeltje dat voor de bank staat, en maakt hem open. Ze start de laptop op, en gaat naar Google. Ze zoekt in het zoekbalkje "Twitcam" op. Ze klikt op de goede site, en maakt zo'n nieuwe Twitcam aan.

Ze doet alles wat je moet doen, zoals inloggen op Twitter enzo. Ze start een nieuwe Twitcam, en wacht tot ze views heeft. 'Hi guys,' zegt ze glimlachend als ze views heeft. 'Hi everyone,' zeg ik.

We beantwoorden een heleboel vragen van fans, en vertellen ook over Louise's zwangerschap enzo. Daarna sluiten we de Twitcam weer af. We hebben trouwens ook nog wat liedjes samen gezongen. Liedjes op aanvraag. Zoals, Say Something en zulke liedjes.

~Tijd sprong 1 en een half uur~

Niall Horan's POV.

Ik zit op de bank met de jongens. We zitten allemaal gespannen te wachten tot een telefoontje van Louis dat we naar het ziekenhuis moeten. We zitten al sinds dat Louise mij gebeld heeft te wachten. Het is ook gewoon zo spannend! Opeens hoor ik mijn bekende ringtoon afgaan. Mijn telefoon hebben we midden op de salontafel gelegd zodat iedereen hem goed kan zien en horen.

Ik spring op en gris mijn telefoon van de salontafel. 'Heey Louis,' zeg ik snel. 'Heey Nialler, kom snel naar het ziekenhuis!' Roept Louis. 'Is goed, we komen er meteen aan,' zeg ik snel voor ik ophang. Iedereen snapt het al, en staat op. We rennen naar de gang en doen onze jassen en schoenen aan. We rennen het huis uit, en rennen naar Harry's Range Rover. Hij stapt achter het stuur, en ik naast hem. De rest gaat achterin. Harry start de motor en rijd snel weg.

Even later staan we voor het grote ziekenhuis. We lopen snel naar binnen, waarna ik naar de receptie loop, en vraag naar "Horan" . Ze wijst ons de weg, waarna we er snel heen lopen. We wachten niet op de lift, en rennen gewoon de trap op. Ik loop snel naar de goede box, en open de deur zonder te kloppen. Louise ligt op het bed. 'Niall,' zegt ze. Ik loop naar haar toe, en pak haar hand. Ik druk een kusje op haar voorhoofd, en knijp in haar hand.

'Hoe voel je je?' Vraag ik. 'Niet zo goed,' antwoord Louise. Nu valt het me pas op dat Louis aan de andere kant van het bed staat. Ik geef hem een bemoedigend glimlachje, en kijk dan weer naar Louise. 'Jongens, er mogen er niet zoveel bij zijn. Wie blijven er hier en wie wachten er buiten?' Vraagt een van de susters. 'Louis en Niall blijf hier,' fluisterd Louise.

Ik knik, en kijk de jongens smekend aan. Ze knikken begrijpend, en gaan buiten staan.

Liam Payne's POV.

Ik ben super zenuwachtig. Ook wel logisch aangezien mijn beste vriendin en mijn beste vriend papa en mama worden. Van een f*ck*ng jongetje!!! Knapste jongetje die ik ken word het! 100% zeker weten. 

We staan al 10 minuten in de gang maar hebben nog geen huil geluidje gehoord. Hopelijk gaat het wel goed daar. Opeens hoor ik Zayn en Harry die met hun oren tegen  de muur staan gillen. 'De baby is er!!! We horen hem huilen!' Gilt Harry blij. Ze rennen naar binnen. 'Jongens rustig,' roep ik. Als ze rustig zijn, heb ik pas tijd om te kijken. Louis zit bij Louise op het bed. Louise houd een klein baby'tje vast.

'Jongens, dit is Tommie,' zegt Louis trots. De deur word opengegooit, waarna Johanna, Troy, Lottie, Maura, Bobbie en Greg de kamer in lopen. Ze lopen recht op Tommie af. Maura geeft een tasje aan Louis. Hij maakt het open, en haalt er een blauw rompertje uit. Lottie loopt ook naar Louis en Louise toe, en geeft ook een tasje aan Louis. Hij haalt er een soort panda pak uit. Als laatste loopt Johannah ook naar Louis toe en geeft hem ook een tasje. Hij haalt er uit Johannah's tasje een blauw mutsje uit. 'Bedankt mam,' glimlacht hij. 'Thanks mam,' grinnikt Louise. 'Thanks zussie,' lacht Louis.

(A/N foto's staat erbij)

Same Depression|| Vervolg fadtr|| ft. LouLouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu