Hoofdstuk 6 {Three Months Pregnant}

338 25 8
                                    

-Three Months Pregnant-

Louise Horan's POV.

Net de vierde echo gehad. Alles is nog goed, en Tommie is ook gezond. Louis en ik zitten op de bank, een beetje saai zijn enzo. 'Louis?' Vraag ik. Ik kijk hem aan, en hij kijkt ook naar mij. 'Ja?' Vraagt hij. 'Wil je me beloven dat je nooit meer dronken thuis komt?' Vraag ik nog eens. 'Ik beloof het.' Antwoord hij. Ik heb wel een week bij Romy en Demi overnacht. We zijn uit eten geweest, ik ben nog eens bij Romy op school geweest, en ik heb met Romy allemaal leuke spelletjes gespeeld.

Ik heb ook een aantal leuke kinderspelletjes op mijn telefoon gedownload zodat Romy die kan spelen als ik bij haar ben, of zij bij mij. Zoals dat je op eentjes moet drukken ofzo, of 4 op een rij. Ik speel ze zelf ook wel eens als ik me verveel, omdat het gewoon grappige spelletjes zijn. Nu we het er toch over hebben. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak, en ontgrendel hem. Tegenwoordig heb ik een code op mijn telefoon. Hij is op straat is bijna gepikt door een fan. Een code is dus handig.

Ik klik op een spelletje, en begin met spelen. De app heet "App voor kinderen". Er zit echt een super dom muziekje bij, wat nergens op slaat. Ik laat alle "passagiers" instappen, en rijd de bus. Echt super dom, maar het is vermakelijk. 'Wat doe je?' Vraagt Louis ineens. 'Ik breng de passagiers naar de goede bushalte.' Antwoord ik, maar mijn blik is nog steeds op het scherm gericht. Ik speel het spelletje, en nog eens, en nog eens, en nog eens, en nog eens, tot de batterij van mijn telefoon leeg is.

Ik sta met een zucht op, en loop naar boven waar mijn oplader ligt. Ik pak de oplader, en stop het uitdeinde in het stopcontact, en de andere kant in mijn telefoon. Ik leg mijn telefoon op het nachtkastje, en loop weer naar beneden. Als ik beneden kom, zitten ineens Niall, Liam, Zayn en Harry op de bank. 'Oh, hey jongens.' Glimlach ik vermoeid. Ik plof tussen Louis en Niall in, en word meteen in een knuffel van Niall getrokken. 'Hey grote broer.' Glimlach ik. 'Heey kleine zus, en haai neefje.' Grijnst hij. Ik grinnik, en ga tegen Louis aan zitten.

'Hoe is het met "jullie"?' Vraagt Liam grijnzend. Liam spreekt me altijd aan met "jullie", ik vind het nog steeds raar klinken. 'Goed hoor, toch Tommie.' Grinnik ik. Ik krijg een trapje, wauw, hij heeft me gehoord. Of het was gewoon toeval... 'Met Tommie gaat het ook goed.' Grinnik ik. Liam kijkt me raar aan, maar snapt het dan.

'Wat gaan we vandaag doen?' Vraagt Niall. Iedereen haalt zijn schouders op, en kijken mij aan. 'Wat?' Vraag ik. 'Jij hebt altijd wel leuke ideeën.' Antwoord Harry. Iedereen knikt instemmend, en kijken me nog steeds doordringend aan. 'Ja, maar vroeger kregen die "leuke ideeën" nooit een leuk einde....' Zeg ik. Ik kijk naar Niall die helemaal rood word door zijn lach in te houden. 'Ja Niall, leef je uit, lach me maar gewoon weer uit, net als vroeger.' Zeg ik serieus. Niall laat zich dat blijkbaar geen twee keer zeggen, en begint keihard te lachen.

Hij valt van de bank af, en rolt over de grond. Hij kan maar niet stoppen met lachen, waardoor de jongens van mij naar Niall vragend kijken. Ik haal mijn schouders op als teken dat het een té lang verhaal is om nu te vertellen. Niall rolt nog steeds lachend over de grond.

'We kunnen naar Nandos gaan?' Stel ik voor als Niall eindelijk weer bij is gekomen van het lachen, en naast me zit. Misschien een slecht idee om dit te zeggen als Niall net weer rustig is? Hij springt op, en rent naar de gang. 'Komen jullie nog?' Vraagt hij roepend. Hij heeft snel zijn jas aan... Ik sta op, en loop naar de gang.

Ik heb een lange skinny aan, met een oversised shirtje met felle kleuren. Ik doe mijn fel roze vans aan, en mijn fel roze winterjas. Het is alweer December, eindelijk winter. We lopen naar buiten, en gaan Harry's Range Rover in. Ik ga op Louis' schoot zitten, omdat er maar plek is voor 5 mensen. Louis houd me stevig vast, en drukt kusjes op mijn wang.

Same Depression|| Vervolg fadtr|| ft. LouLouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu