Hoofdstuk 15

335 24 7
                                    

Louise Horan's POV.
'Mama, jaan we vandaaj zwemme?' Vraagt Tommie. Ik zit op de bank, en Tommie komt net vanuit de keuken met een kinderbeker met drinken de kamer in. 'Tuurlijk,' roep ik blij omdat ik al heel lang niet heb gezwommen. 'Zullen we onze zwemspullen dan gaan pakken?' Tommie loopt zo snel mogelijk naar boven, terwijl ik Louis roep.

Een tijdje later zitten we in de auto. Louis en Tommie zingen vrolijk het "We zijn er bijna"-liedje, al snel gil ik (ik rijd) dat we er zijn. Ik stap uit de auto, en pak onze spullen. Louis haalt Tommie uit de auto, waarna Tommie zich met zijn kleine armpjes om Louis' nek slaat. We lopen meteen door naar de hokjes en kleden ons om.

In het zwembad aangekomen gaat Tommie meteen het kinderbadje in. Hij "zwemt" naar een klein jongetje en meisje, en vrolijk beginnen ze samen te spelen. Ik glimlach, en geef Louis een klein, snel kusje. Louis gaat het ondiepe badje in en tilt Tommie op. Louis begint in een soort brabbel-taal tegen Tommie te praten, en Tommie doet vrolijk mee.

Ik sta op en zeg tegen Louis dat ik even in het diepe zwembad ga zwemmen, hij knikt en begint weer tegen Tommie te brabbelen. Ik duik het zwembad in, en meteen wordt ik herkend. Ik ga even snel met ze op de foto, en zwem dan weer verder.

Na een tijdje ga ik weer terug, waar Louis geconcentreerd naar zijn telefoon zit te staren. 'Louis, waar is Tommie?' Vraag ik. Louis kijkt verbaast op terwijl hij naar het badje wijst 'Daar,' zegt hij 'Sh*t, hij is er niet.' Ik loop van hem weg en begin te zoeken. Louis rent een beetje achter me aan.

Dan zie ik een best dikke vrouw, die er toch aardig uit ziet, onze richting uitlopen. Als ik zie wie ze aan haar hand heeft, gil ik van vreugde. 'Tommie!' Gil ik blij en opgelucht tegelijk. Lachend maar toch met tranen in mijn ogen trek ik Tommie tegen me aan. 'Laat me nooit meer zo schrikken,' zeg ik.

Ik til Tommie op, waarna hij knikt. Hij heeft traantjes in zijn ogen. Als ik er eentje weg veeg, volgen er meer traantjes. 'Bedankt voor het oppassen van Tommie,' hoor ik Louis zeggen. 'Heel erg bedankt,' voeg ik er aan toe. Ik zet Tommie neer, waarna hij lachend en gillend weg rent. Louis rent speels achter Tommie aan, waarna hij hem grijpt en optilt. Hij begint hem te kietelen, waardoor Tommie begint te lachen.

Ik kijk ze vertederd aan, waarna ik een snelle blik op de vrouw geef die ook vertederd staat te kijken. Als Louis met Tommie weg rent, loop ik snel achter ze aan nadat ik me geëxcuseert heb bij de vrouw. Als ik Tommie en Louis samen achterlaat, ga ik even naar onze tafel. Ik zak op de stoel, en kijk op mijn mobiel. Een berichtje van Niall.

Heey sisss,
Waar ben je? Char en ik willen komen, kan dat? Mila is bij mams en paps logeren, dus hebben Char en ik even wat tijd voor ons zelf. Maar we vervelen ons nu werkelijk dood... Dusuhh mogen we komen?
xxxx Nialler ;)

Ik antwoord snel even, en bekijk nog Niall's nieuwe profiel foto, en zijn nieuwe status.

Hou van je broertje xx little sis || You're my prince xxx Char || Schoonbroertjeee ;) x BooBear || CHARLINE + NIALL = MILA ~ LOUISE + LOUIS = TOMMIE ~ GREG + CHANEL = THEO

Is zijn status. Echt een kleine sukkel hè? Ik grinnik in mezelf, door zijn status dus, en kijk even of Louis al aankomt met Tommie. Nope. Dan blijf ik hier nog maar even zitten.

Na ongeveer een halfuurtje, staan ineens Niall en Charline voor mijn neus. 'Heey grote broer,' lach ik. Ik geef Niall een knuffel, en laat hem daarna weer los. 'CHARLINE!' Gil ik blij. Ik trek haar ook in een knuffel, en lach. Als ik haar los gelaten heb, druk ik enthousiast een kus op haar wang. Ze is het wel gewend. Dus hoe bedoel je, onverwacht?

Laat maar zitten. Niall heeft een zwembroek aan, en Charline een hele leuke bikini. (A/N foto van Charline's bikini staat erbij :D) Met z'n drieën lopen we een beetje rond het zwembad om Louis en Tommie te zoeken. Uiteindelijk vinden we ze bij de uitgang van een glijbaan. 'Niall, wil je even op Tommie letten zodat Louis en ik even samen kunnen zwemmen?' Vraag ik. Niall knikt overtuigend, net zoals Charline dat doet.

Louis geeft Tommie over aan Niall, waarna Louis me mee trekt naar het golvenbad. De golven zijn net aangezet, waardoor er net echte golven onze kant op komen. We rennen het water in, waardoor er allemaal spetters in het rond vliegen. Lachend en gillend rennen Louis en ik het water steeds dieper in. Als we helemaal aan het einde van het bad zijn, tilt Louis me op. Hij zet me weer neer, maar zo op de manier dat ik met mijn gezicht naar hem kijk.

Hij kijkt diep in mijn ogen, en glimlacht. Hij komt steeds dichterbij, waarna hij zijn lippen op de mijne drukt. Ik ontspan mezelf, en sla mijn armen om zijn nek. Ik wikkel mijn benen om zijn heupen, en hou me stevig vast. Ik haal mijn lippen voor een moment van zijn lippen, en kijk hem aan.

'Ik hou van je,' glimlach ik. 'Ik ook van jou,' antwoordt hij. Hij glimlacht breedt, en drukt daarna zijn lippen weer op de mijne. Ik haal mijn lippen weer van Louis' lippen, en laat hem los. Ik ga naast hem staan, en pak zijn hand. 'Zullen we verder zwemmen?' Vraag ik. Hij knikt met een breedde glimlach, en trekt me mee. Aangezien we bij de grond kunnen, lopen we meer dan dat we zwemmen.

'WILD WATERBAAN TIJD!' Gilt Louis als een hysterisch meisje. Hoe bedoel je, geen meisje? Lachend ren ik achter Louis aan het trappetje op het water uit. Ik loop snel achter hem aan naar het buiten bad waar de "wild waterbaan" begint. We springen in het water, waarna Louis me mee de "wild waterbaan" in trekt. Lachend werk ik mee, en gaan we de kleine en korte watervalletjes af.

Hij houdt mijn hand stevig vast, alsof hij bang is, en trekt me mee. Als we in het midden zijn, waar je kan zitten, valt Louis van het drempeltje af die er nog is. Ik schiet in de lach, en val er zelf ook nog is van af, waardoor Louis ook gaat lachen. Louis trekt me mee naar de bank, en gaat zitten. Hij trekt me op schoot, en begint kusjes in mijn nek te geven. Ik leun een beetje tegen hem aan, en grinnik.

Ik kijk naar 2 bejaarden die naast elkaar op het bankje zitten. Ze kijken heel lief en verliefd naar ze. Zo wil ik later ook met Louis zitten. Ik kijk naar Louis achter me, en wijs hem het oude stelletje. Hij kijkt er vertedert maar, en drukt een kus op mijn wang. 'Zo wil ik later met jou worden,' zucht ik. 'Ik ook,' zegt Louis. Er komt een meisje van rond de 12 of 13 jaar naar ons toe met een camera. Geen fan, geen fan, geen fan.... Serieus ik hoop echt dat het geen fan is...

'Hoi, wil je een foto van mij maken met mijn vriend?' Vraagt ze. Ik kijk naar Louis die vertedert naar het meisje kijkt. Ik knik, en pak de camera aan. Ze draait zich om, en loopt naar een jongen toe. Ze trekt hem zachtjes mee, en gaat samen met hem voor ons staan. De jongen drukt een kus op haar neus, waarna ik snel op de "maak foto" knop druk.

Zo poseren ze nog een aantal keer, en ik maak nog wat foto's. 'Bedankt!' Zegt het meisje enthousiast. Ze bekijkt de foto's met haar vriendje, en lacht. 'Je bent een geboren fotograaf,' zegt de jongen glimlachend. 'Ik ben trouwens Tesse, en dit is Olivier,' glimlacht het meisje. 'Ik ben Louise, en dit is Louis,' zeg ik met een glimlach. 'Bedoel je Louise Horan en Louis Tomlinson?' Vraagt Olivier. Ik knik, en glimlach even. 'Mijn zus is fan van jullie, maar Tesse en ik niet echt hoor. Alleen jullie muziek is leuk, maar verder kennen we jullie niet echt ofzo,' grinnikt Olivier.

Ik knik begrijpend, en kijk naar Louis die ondertussen naast me staat. 'Mag ik op de foto met jullie?' Vraagt Tesse. Ik knik, en kijk naar Louis. Hij knikt ook, waarna Tesse tussen ons in gaat staan. Olivier maakt wat foto's, en knikt goedkeurend. 'Mag ik ook? Ik wil mijn zus jaloers maken,' knipoogt Olivier. Ik knik, waarna het zijn beurt is om tussen Louis en mij in te gaan staan. Tesse maakt ook weer wat foto's, daarna gaan ze weer verder.

'Dit deed me zo denken aan Niall en mij. Toen wij ook zo jong waren, gingen wij ook vaak zwemmen met onze onderwater camera, en gingen we mensen vragen of ze foto's van ons wilde maken enzo. We hebben nog een aantal foto's daarvan,' glimlach ik.

Same Depression|| Vervolg fadtr|| ft. LouLouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu