~ONE MONTH PREGNANT~
Louise Horan's POV.
Mijn buik is al wat dikker geworden in deze maand. Vandaag gaan we naar onze tweede echo. We zijn er al eens geweest toen ik het net wist, toen zijn we gelijk de dag erna naar de dokter gegaan, en toen doorverwezen naar een andere dokter die speciaal voor de echo was. Ik stap uit bed, en loop naar mijn inloopkast. Ik ga naar binnen, en pak een donkerblauwe skinny-jeans, ondergoed, een wit hemdje, en een sweater van Superman.
Ik loop naar de badkamer, en kleed me uit. Ik draai de kraan open, en houd mijn hand onder de straal om te voelen wanneer hij warm is. Als hij eindelijk warm is, stap ik onder de warme douchestraal. Ik laat de warme druppels water over mijn lichaam stromen, en zink weg in mijn gedachten. Ik was mijn haren met shampoo, en mijn lichaam met Dove douchegel. Ik spoel het van mijn lichaam en uit mijn haar, en draai de kraan daarna weer uit.
Ik stap de badkuip weer uit, en droog me af. Ik kleed me aan, en föhn mijn haren. Ik laat mijn lange haren die al bijna over mijn billen hangen los, en doe mijn make-up. Ik doe vandaag een beetje naturel, dus doe alleen mascara en oogpotlood op. Ik loop de badkamer weer uit, en ren snel naar beneden. Nou, voor zover je het snel kan noemen. Ik ben en blijf wel zwanger.
Ik zie dat Louis al op de bank zit. Hij heeft een kommetje met cornflakes in zijn handen, en is helemaal geconcentreerd naar het kommetje met cornflakes te kijken. 'Hey BooBear.' Grinnik ik, waardoor hij schrikt. 'Oh, jij bent het.' Glimlacht hij. 'Ja, wie anders?' Vraag ik. Louis haalt zijn schouders op, en neemt een hap van zijn cornflakes.
Ik kijk op de klok, en schrik een beetje. 'LOUIS OVER 3 MUNITEN MOETEN WE ER ZIJN!' Gil ik hysterisch. 'Rustig, we komen wel op tijd hoor.' Grinnikt hij. Hij staat op, en zet zijn kommetje die nog halfvol is op tafel, en tilt me op in zo'n prinsessenstijl. Hij neemt me mee naar buiten, en doet met zijn voet de deur achter zich dicht.
Ik hou me stevig aan Louis' nek vast, terwijl hij naar zijn auto loopt. Hij zet me voor zijn auto neer, en opent de deur. Ik stap in, en sluit de deur weer. Louis gaat achter het stuur zitten, en start de auto. Hij zet meteen de radio aan, en rijd weg.
Nog binnen 5 minuten zijn we bij de dokter. (Doe je zo'n echo überhaupt wel bij de dokter?) We stappen uit, en lopen het grote gebouw binnen. 'Hallo, wij komen voor Mevrouw Evertse.' Zegt Louis tegen de vrouw achter het bureau. Ze kauwt op een kauwgompje, en kijkt ons arrogant aan. 'Ga daar maar... O MIJN F*CK*NK HELL!' Gilt ze ineens. Ik kijk geschrokken om me heen, maar heb al snel door dat ze fangirlt om Louis. Dit kan nog eens interessant worden. 'En omg dan ben jij Louise Horan! Het zusje van Niall Horan!!!' Gilt ze blij. Ik knik. 'Maar waar moeten we wachten op Mevrouw Evertse?' Vraag ik haastig. 'Daar!' Antwoord ze gillend. Ze wijst naar een kamer met stoelen. We knikken, en lopen hand in hand naar twee stoelen die nog vrij zijn.
Even later komt er een vrouw een van de kamertjes uit, en kijkt de wachtkamer rond. 'Dan zijn jullie vast Mevrouw Horan en Meneer Tomlinson.' Zegt de vrouw vriendelijk met een glimlach. We knikken en staan op. We geven de vrouw een hand, en lopen achter haar aan een kamertje in. 'Nou, ga daar maar liggen.' Glimlacht ze terwijl ze naar een bed wijst. Ik knik, en loop er heen. Een beetje ongemakkelijk ga ik er op liggen, en kijk ik naar Louis die op de stoel naast mijn bed gaat zitten.
'Zullen we dan maar beginnen?' Vraagt ze glimlachend. Ik pak Louis' hand, en knik met een glimlach. 'Ik hoorde dat jullie de vorige keer een ander hadden?' Vraagt ze. Louis en ik knikken, en kijken elkaar even aan. 'Wat heeft die gezegd?' Vraagt ze weer. We vertellen wat de vorige gezegd had, terwijl de vrouw de echo afneemt. Ze smeert een soort koude gel op mijn buik, en doet nog wat extra dingen.
JE LEEST
Same Depression|| Vervolg fadtr|| ft. LouLou
RomanceVERVOLG OP FIRST A DREAM THEN REAL! (Lees eerst mijn vorige deel, anders snap je niks van dit deel c:) 'NIALL HIJ IS VAN MIJ!' Gil ik. 'NEE LOUISE! NIET LIEGEN TEGEN BIG BRO!' Roept Niall boos terug. 'GAY BROER!' Roep ik. 'BITCHIE SIS!' Gilt Niall...