Ze heeft een vossenstaart.
Ze heeft vossenoren.
Ze kan onder water ademen.
Ze kan zingen.
Maar ze heeft geen thuis. Geen huis. Geen familie.Ze wordt vanaf haar geboorte jarenlang vastgehouden in een laboratarium. Ze onderzoeken haar, waarom is ze zo? Waarom is ze niet zoals ieder normaal meisje? Ze laten haar uiteindelijk vrij in een maatschappij waarin ze niet wordt geaccepteerd. Niemand wordt ingelicht, de onderzoekers ontkennen haar bestaan.
Met slechts een hoodie, een joggingbroek, een paar gympen en een beanie wordt het vijftienjarige meisje genaamd Fox op straat gezet. Er vakt niks meer te ontdekken, voor de wetenschap is er niks interessants meer aan haar.Ik ga dit boek verder updaten wanneer ik het heb afgeschreven. Ik heb dit wel alvast online gezet voor mensen die hun bibliotheek wat willen opvullen en denken dat dit boek daar wel geschikt voor is.
Ik wil wel even zeggen, dat ik soms best wat grof taalgebruik kan toepassen al probeer ik dit te vermijden in mijn boeken. Ook probeer ik moeilijke woorden te vermijden aangezien ik weet dat er ook mensen op Wattpad zitten die pas een jaar of twaalf zijn.
Als je ergens in dit boek een fout tegenkomt, zeg dat dat vooral. Ik doe mijn uiterste best dit boek goed te schrijven maar er ook niet al te lang over te doen. Ik schrijf over het algemeen op mijn mobiel (ik heb niet veel vrije tijd) waardoor er weleens schrijffouten in kunnen staan, meld dit dan ook vooral. Ik wil zoveel mogelijk fouten uit mijn boek kunnen halen. Wanneer ik jouw reactie zie, zal ik de fout meteen verbeteren. Ik weet echter niet of dit dan ook voor jullie wordt aangepast.
Ik hoop dat je dit boek leuk zal vinden, ik heb er erg mijn best voor gedaan.
Veel leesplezier!
Vergeet geen votes en reacties achter te laten, als ik 20 lezers kan krijgen upload ik elke dag een nieuw hoofdstuk totdat het hele boek online staat :)
JE LEEST
Fox
FanfictionZe heeft een vossenstaart. Ze heeft vossenoren. Ze kan onder water ademen. Ze kan zingen. Maar ze heeft geen thuis. Geen huis. Geen familie. Ze wordt vanaf haar geboorte jarenlang vastgehouden in een laboratarium. Ze onderzoeken haar, waarom is z...