(E) Twelve

1.2K 154 14
                                    

"Annyeonghaseyo, saya Kim Ahryeong. Saya ada buat tempahan untuk dua set baju pengantin" jelas Pn. Kim kepada receptionist itu.

"Oh, ya ya. Jemput masuk, puan. Kami dah siapkan tempahan puan. Puan ada bawa pengantin? Pihak kami perlu pastikan semuanya dalam keadaan terbaik sebelum majlis puan berlangsung"

"Ya, saya bawa pengantinnya. Taetae, Jiji. Jom ikut eomma" Taetae menyaingi langkah Jiji yang sedang menuju ke arah Pn. Kim.

'Cis, tadi bukan main kau minta maaf bagai. Ni, nak cari pasal pulak. Sumpah jadi mannequin baru padan muka'

(skip)

Taetae memakai sut putih dengan bow tie merah. Sungguh kacak dan berkarisma.

"Mana Jiji ni? Tak sabar saya nak tengok" Pn. Kim tidak senang duduk menunggu bakal menantunya keluar.

Jiji keluar dengan gaun putih yang singkat dan seksi. Menyerlahkan potongan badannya. Paha dan bahunya yang mulus tanpa cela turut terserlah.

Taetae menundukkan kepala. Dia menemukan jari telunjuknya beberapa kali. 👉👈

"Taetae tak nak noona pakai baju tu! Cari yang lain!" Taetae menghentakkan kakinya di lantai butik.

"Encik tak suka ke? Kami boleh perbaiki apa yang kurang berkenan di hati. Encik bagitahu kami, apa yang kami boleh buat?" designer itu menjadi gelabah apabila Taetae bertindak sedemikian. Dia bangun dari sofa kulit itu lantas mengambil sehelai gaun putih yang labuh dan modest.

"Nah, pakai ni. Nanti orang nampak, macam mana?" Jiji menyambut huluran Taetae dengan muka yang manis.

'Fiuh, ada bagusnya juga budak ni. At least, aku tak payah pakai gaun ni. Sexy namatey dho... Kang si Shirain tu yang terkam aku'

Setelah Taetae berpuas hati dengan gaun Jiji, mereka membayar segala barangan dan berangkat pulang.

(Pn. Kim POV)

Diri sebenar Taetae makin muncul hari demi hari. Aku tak pasti sama ada aku perlu gembira atau takut. Aku takut, dirinya yang dulu kembali menguasai mindanya. Aku harap, Jiji dapat tolong aku.

Tuhan, janganlah ambil kebahagiaan kami. Aku dah tak sanggup lagi.

(End POV)










*annyeong guys. how are you? how about this? vomment juseyo. enjoy reading. have a nice day*

*Salam sayang dari author, sayang korang ketat-ketat 💓😘*

Immature Husband 미성속 한 남편 💜kth💜(16+) •✅•Where stories live. Discover now