Capitolul 12

6.7K 534 76
                                    


Daria iesise cu doctorul Flannery.

In ciuda  a tot ceea ce spusese despre barbati, terminase prin a iesi cu unul.

Lui Mason inca nu ii venea sa creada, desi o vazuse o vazuse iesind din casa imbracata intr-o rochie neagra destul de scurta . Vazuse, pe geam, acele picioare lungi de infarct urcandu-se in masina si era sigur ca Pierce Flannery, ca si expert in anatomie, se bucurase de ele. Deja trecusera mai bine de patru ore decand plecase. Era aproape miezul noptii, si Mason era pe punctul de a-si pierde controlul. Ce naiba puteau face atata timp. El stia ce ar fi facut in asemenea circumstante. De asta cumparase acele prezervative. Mai trist era ca avuse oportunitatile lui. Dupa ce ii daruise acea bratara de argint, ea il sarutase. O avuse infranta in bratele lui, dar dadu cu piciorul acelei oportunitati. Si in ziua de Halloween, ar fi trebuit sa danseze cu ea chiar daca s-ar fi facut de ras in fata tuturor. Deja trecuse o saptamana de cand ii fusese scos ghipsul de la mana dreapta si se simtea mai liber ca niciodata. Daca ea nu ar fi aflat de prezervative, cu siguranta nu ar fi decis sa iasa in aceasta seara cu doctorul Flannery. Facu o grimasa de nemultumire si il privi pe Platon, care statea intins langa canapea.

- Unde mama naibii or fi?

Platon incepu sa latre,dadu din coada si privi dintr-o parte in alta. Parea un pic agitat.

- La naiba! Stiu deja ca nu este treaba mea dar...

Ajutandu-se de carje se ridica de pe canapea cu intentia de a merge la bucatarie, dar se opri cand ajunse in dreptul calculatorului. Trase un scaun si se aseza. Misca putin mouse-ul si imediat aparu pagina bancii de sperma cu caracteristicile donatorului numarul 37892: unu optzeci si trei, optzeci si sase de kilograme, par castaniu, ochi verzi. Avocat.

- I-a te uita! Un avocat! - spuse el ,indreptandu-se catre bucatarie.

Daria ii lasase mancare gatita si singurul lucru pe care trebuia sa il fac Mason era sa o incalzeasca un pic in cuptorul cu microunde. Ori ea luase in serios faptul ca el se afla acolo in pensie completa ori il considera un barbat incapabil sa isi faca de mancare singur, gandi el. Ea se va astepta sa vada farfuria goala atunci cand se va intoarce de laintalnirea ei cu doctorul Flannery. In ciuda faptului ca iesirea lui Daria il  facu sa isi piarda pofta de mancare, incalzi farfuria si mancase tocana de pui cu orez, sprijinit de masa din bucatarie. Ii era mai usor sa manance in picioare decat asezat.

Cand termina, clati farfuria in chiuveta ,apoi o aseza in masina de spalat vase si se intoarse in sufragerie.Se aseza din nou pe canapea langa Platon. De acolo, putea sa vada prin draperiile intredeschise drumul de acces catre casa.

- Ghiceste pe cine asteptam noi , Platon.

Cainele se invarti de cateva ori, apoi isi aseza capul pe genunchii lui Mason. Apoi scoase un fel de sunet plangacios. La fel facu si Mason.

***

- Nu mai vrei sa bem un ultim pahar?

Daria ii zambi lui Pierce si nega din cap. Ea stia foarte bine ceea ce cauta el in acest moment. Iar in acest moment el voia ca ea sa urce in apartamentul lui. Dar nu putea sa il faca sa creada ca este interesata de el.

Petrecusera o seara agreabila. Pierce Flannery fusese o companie placuta. Era un barbat inteligent si atractiv, si aveau multe lucruri in comun. O duse la cina la restaurantul Gillette care avea specific thaliandez pentru ca ea mentionase odata ca ii plce accea mancare. In alte circumstante, ea ar fi acceptat bucuroasa, dar nu i se parea corect sa dea false sperante acestui barbat care se purtase ca un cavaler. De asemenea nu fusese foarte nobila nici decizia ei de accepta invitatia la cina. O facuse doar pentru a cauta o reactie la Mason, si pentru a incerca sa afle ceea ce simtea el cu adevarat pentru ea. Nu paruse a fi foarte suparat atunci cand aflase ca va iesi cu  Flannery. Dar poate, doar se prefacuse. In orice caz, ea se simtea vinovata.

Schimbare de planuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum